Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ___________________________________________
    (білім беру ұйымының
    атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары-1


    Бөлім:

    Этика және әдеп

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


    Күні:


    Сынып:7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мен және менің құрдастарымм

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға достың адам өміріндегі маңызы, орны, достықтың шынайы белгісі туралы айтып түсіндіру;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды адамгершілікке, адалдыққа, тату, мейірімді болуға тәрбиелеу, әр балаға өз досының жақсы жақтарын үлгі тұтып, сол жақсы қасиеттерін өз бойына сіңіре білуге үйрету.

        

    Сабақтың барысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

    Шаттық шеңбері

    Әрқашан дос, біргеміз,

    Ажырамас іргеміз.

    Ту ғып ұстап бірлікті,

    Тату – тәтті жүреміз


    Ән тыңдау «Достарым»

    Тақырыпты ашу сұрақтары.

    Ән не жайлы болды?

    Дос деген кім?

    Ендеше, бүгінгі сабағымызда не туралы әңгіме қозғаймыз?


    Оқушы өз ойларын ортаға салады.

    Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


    Тақырыптық суреттер

    сілтемеде

    суреттер

    Сабақтың ортасы

    Кіріспе сөз

    Дос – ақылшы, көмекші, сырлас, жақын,адал, шыншыл деген ұғымды береді. Достық әрбір адамның өміріндегі ең қызықты да, қимас та, қиын кезеңде қасыңда жүретін адамның саған деген адал мінезі. Адалдықсыз достық болмайды. Ал адалдық деген – рухани тазалық. Достық - адамдардың бір – бірін жаны қалап, жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы.

    Досың бар ма? Ол кім?

    Достық шынайы сезім бе,әлде жай ұғым ба?

    Достық жасқа байланысты ма?

    Қыз бала мен ер баланың арасында достық бола ма?

    Жақсы дос, жаман дос қандай болады?

    Дос қандай болу керек?


    Shape1

    Достық

    Shape2 Shape3 Shape4 Shape5






    Ой шақыру:

    «Мен досыма сенемін, себебі мен .........» сөйлемді жалғастыру. (2 мин)

    Әрбір адамға дос керек, өйткені....

    Сыйластық бар жерде......


    Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

    Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

    Дескриптор:

    өзгерістерін жіктейді



    Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





    Ақпараттық мәтін










    Үлестірмелі қағаздар










    Суреттер




    Тірек-сызбалар






    Кесте



    ҚБ парағы


    Сабақ

    тың соңы


    Сабақты қорытындылау

    Балалар, бүгін біздер достықты берік сақтау үшін, одан әрі нығайту үшін керекті көптеген жақсы қасиеттерді бойымызға сіңіріп, жаман қасиеттерден арылуға күш салдық. Алдағы уақытта өмірімізге нәр беретін, сын сағатта қасымыздан табылатын достарымыз көбейе берсін деген тілекпен, сендерге мына жылулық тарайтын алақанға сыныптас көршінізге тілек тілеп, мейірімді жүрекке ілуіңіз сұралады.

    Үйге тапсырма

    «Досыммен танысқан күн» эссе


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект


    ___________________________________________
    (білім беру ұйымының
    атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары-2


    Бөлім:

    Этика және әдеп

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


    Күні:


    Сынып:7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Шешім қабылдаймыз

    Сабақтың мақсаты

    Дұрыс шешім қабылдаймыз

    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығынарттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

        

    Сабақтың барысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сәлемдесу

    Үй жұмысын тексеру

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

    ”Ассоциациялар“ жаттығуы.

    Оқушылар өзіне балайтын, теңейтін өсімдіктің, жануардың, ағаштың атын жазады. Парақтар жиналып, кезегімен оқылады. Тыңдаушылардың міндеті - авторды анықтау.




    Оқушы өз ойларын ортаға салады.

    Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


    Тақырыптық суреттер

    сілтемеде

    суреттер

    Сабақтың ортасы

    Өмірдің шынайы бағытын шешім қабылдау арқылы ғана анықтауға болады. Өмірінде әр адам бір рет болмасын «Шешімді қалай қабылдаймын? Қабылдаған шешімім дұрыс па? Өзімді алдап жүрген жоқпын ба?» деген секілді сұрақтар қояды. Шешімді қабылдауға ар-ұят, өзге тұлғалардың пікірі, моральды принциптер, мемлекеттік ата заң, ата-ана әсерін тигізуі мүмкін. Адамдар осы секілді әсер етуші факторлардың арқасында адасып, өзінің шын мәнінде нені қалайтындығын ұмытып қалады.

    Бірінші кезекте шешімді қабылдау арқылы ішкі жан дүние толысады. (Бала өмір туралы еш нәрсені білмейтіндіктен, жауапкершілікті ата-анасы көтереді). Алғашында жауапкершілікті көтеру қиынға соғады. Оны әдетте жақындарының қолдауынан айырылған, өз аяғында нық тұра білетін жандар қабылдайды. Алғаш қолдаудан айырылған кезде алдыдағы бұрылыстан қиындық шыға келетіндей барлығы да қорқынышты көрінеді. Сол себепті көпшілік адамдар өмір бойы «ересек сәбидің» күйін кешіп жауапкершіліктен бас тартады. Барлығын мемлекетке, оқиғаға, өзге адамдарға сілтейді. Ал шешімді өзі қабылдау арқылы және сол шешімге деген жауапкершілікті көтеру арқылы рухани тұрғыдан өсуге болады.


    Әрбір оқушы бір жағдайдан оқиды және өз шешімін айтады, қалғандары оны толықтырады.

    1 Сенің сыныптасың үй тапсырмасы орындалған дәптеріңді үйінде ұмытып кетті

    2 Сен үйіңнен кілтсіз шығып кеттің; үйге келгенде ешкім жоқ болды.

    3 Сен үйден шыққанда жуынатын бөлменің ыстық суын ашып кеттің, үйге келгенде су көлкіп жатты.

    4 Подъезде лифтінің қасында бейтаныс, сырт келбеті мен кейпі жағымсыз екі адам тұр

    5 Сен мектептің асханасына тамақ ішуге келдің ,бір кезде ақшаң қалып кеткенін байқадың...

    6 Сен өз сыныптасыңмен үйіңде ұзақ теледидар алдында отырдың, сыныптасыңның басы ауырып кетті.

    7 Сен ата-анаңмен үлкен дүкенге кірдің де, олардан адасып кеттің...

    8 Сабақта сенің артқы жақтағы көршілерің саған мұғалімді тыңдауға кедергі жасап жатыр.

    9 Үзілісте сен тізеңді жарақаттап алдың...

    10 Үзілісте сенің ақшаңды жоғары сыныптар алып қойды.

    11 Сенің мысығың биік ағашқа шығып алып, түсе алмай жатыр.

    12 Сынып басқа қалаға саяхат жасауға жиналды. Сен келгенде поезд уақыты болып жүріп кетті.

    13 Сен бауырыңмен үйде жалғыз қалдың, бір кезде ол өзін жаман сезіне бастады.

    14 Сенің итің жоғалып қалды.

    15 Үзілісте сенің достарыңның арасында дау-дамай болып қалды, сен оған куәгерсің...

    Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

    Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

    Дескриптор:

    өзгерістерін жіктейді



























    Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





    Ақпараттық мәтін










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Саутпаева Гульвира Сопековна
    05 Мамыр 2024
    2282
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Жаһанды құзыреттілік 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Жаһанды құзыреттілік 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ. Жаһанды құзыреттілік 6 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ___________________________________________
    (білім беру ұйымының
    атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары-1


    Бөлім:

    Этика және әдеп

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


    Күні:


    Сынып:7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мен және менің құрдастарымм

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға достың адам өміріндегі маңызы, орны, достықтың шынайы белгісі туралы айтып түсіндіру;

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды адамгершілікке, адалдыққа, тату, мейірімді болуға тәрбиелеу, әр балаға өз досының жақсы жақтарын үлгі тұтып, сол жақсы қасиеттерін өз бойына сіңіре білуге үйрету.

        

    Сабақтың барысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

    Шаттық шеңбері

    Әрқашан дос, біргеміз,

    Ажырамас іргеміз.

    Ту ғып ұстап бірлікті,

    Тату – тәтті жүреміз


    Ән тыңдау «Достарым»

    Тақырыпты ашу сұрақтары.

    Ән не жайлы болды?

    Дос деген кім?

    Ендеше, бүгінгі сабағымызда не туралы әңгіме қозғаймыз?


    Оқушы өз ойларын ортаға салады.

    Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


    Тақырыптық суреттер

    сілтемеде

    суреттер

    Сабақтың ортасы

    Кіріспе сөз

    Дос – ақылшы, көмекші, сырлас, жақын,адал, шыншыл деген ұғымды береді. Достық әрбір адамның өміріндегі ең қызықты да, қимас та, қиын кезеңде қасыңда жүретін адамның саған деген адал мінезі. Адалдықсыз достық болмайды. Ал адалдық деген – рухани тазалық. Достық - адамдардың бір – бірін жаны қалап, жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы.

    Досың бар ма? Ол кім?

    Достық шынайы сезім бе,әлде жай ұғым ба?

    Достық жасқа байланысты ма?

    Қыз бала мен ер баланың арасында достық бола ма?

    Жақсы дос, жаман дос қандай болады?

    Дос қандай болу керек?


    Shape1

    Достық

    Shape2 Shape3 Shape4 Shape5






    Ой шақыру:

    «Мен досыма сенемін, себебі мен .........» сөйлемді жалғастыру. (2 мин)

    Әрбір адамға дос керек, өйткені....

    Сыйластық бар жерде......


    Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

    Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

    Дескриптор:

    өзгерістерін жіктейді



    Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





    Ақпараттық мәтін










    Үлестірмелі қағаздар










    Суреттер




    Тірек-сызбалар






    Кесте



    ҚБ парағы


    Сабақ

    тың соңы


    Сабақты қорытындылау

    Балалар, бүгін біздер достықты берік сақтау үшін, одан әрі нығайту үшін керекті көптеген жақсы қасиеттерді бойымызға сіңіріп, жаман қасиеттерден арылуға күш салдық. Алдағы уақытта өмірімізге нәр беретін, сын сағатта қасымыздан табылатын достарымыз көбейе берсін деген тілекпен, сендерге мына жылулық тарайтын алақанға сыныптас көршінізге тілек тілеп, мейірімді жүрекке ілуіңіз сұралады.

    Үйге тапсырма

    «Досыммен танысқан күн» эссе


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект


    ___________________________________________
    (білім беру ұйымының
    атауы)


    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары-2


    Бөлім:

    Этика және әдеп

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


    Күні:


    Сынып:7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Шешім қабылдаймыз

    Сабақтың мақсаты

    Дұрыс шешім қабылдаймыз

    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығынарттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

        

    Сабақтың барысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сәлемдесу

    Үй жұмысын тексеру

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

    ”Ассоциациялар“ жаттығуы.

    Оқушылар өзіне балайтын, теңейтін өсімдіктің, жануардың, ағаштың атын жазады. Парақтар жиналып, кезегімен оқылады. Тыңдаушылардың міндеті - авторды анықтау.




    Оқушы өз ойларын ортаға салады.

    Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


    Тақырыптық суреттер

    сілтемеде

    суреттер

    Сабақтың ортасы

    Өмірдің шынайы бағытын шешім қабылдау арқылы ғана анықтауға болады. Өмірінде әр адам бір рет болмасын «Шешімді қалай қабылдаймын? Қабылдаған шешімім дұрыс па? Өзімді алдап жүрген жоқпын ба?» деген секілді сұрақтар қояды. Шешімді қабылдауға ар-ұят, өзге тұлғалардың пікірі, моральды принциптер, мемлекеттік ата заң, ата-ана әсерін тигізуі мүмкін. Адамдар осы секілді әсер етуші факторлардың арқасында адасып, өзінің шын мәнінде нені қалайтындығын ұмытып қалады.

    Бірінші кезекте шешімді қабылдау арқылы ішкі жан дүние толысады. (Бала өмір туралы еш нәрсені білмейтіндіктен, жауапкершілікті ата-анасы көтереді). Алғашында жауапкершілікті көтеру қиынға соғады. Оны әдетте жақындарының қолдауынан айырылған, өз аяғында нық тұра білетін жандар қабылдайды. Алғаш қолдаудан айырылған кезде алдыдағы бұрылыстан қиындық шыға келетіндей барлығы да қорқынышты көрінеді. Сол себепті көпшілік адамдар өмір бойы «ересек сәбидің» күйін кешіп жауапкершіліктен бас тартады. Барлығын мемлекетке, оқиғаға, өзге адамдарға сілтейді. Ал шешімді өзі қабылдау арқылы және сол шешімге деген жауапкершілікті көтеру арқылы рухани тұрғыдан өсуге болады.


    Әрбір оқушы бір жағдайдан оқиды және өз шешімін айтады, қалғандары оны толықтырады.

    1 Сенің сыныптасың үй тапсырмасы орындалған дәптеріңді үйінде ұмытып кетті

    2 Сен үйіңнен кілтсіз шығып кеттің; үйге келгенде ешкім жоқ болды.

    3 Сен үйден шыққанда жуынатын бөлменің ыстық суын ашып кеттің, үйге келгенде су көлкіп жатты.

    4 Подъезде лифтінің қасында бейтаныс, сырт келбеті мен кейпі жағымсыз екі адам тұр

    5 Сен мектептің асханасына тамақ ішуге келдің ,бір кезде ақшаң қалып кеткенін байқадың...

    6 Сен өз сыныптасыңмен үйіңде ұзақ теледидар алдында отырдың, сыныптасыңның басы ауырып кетті.

    7 Сен ата-анаңмен үлкен дүкенге кірдің де, олардан адасып кеттің...

    8 Сабақта сенің артқы жақтағы көршілерің саған мұғалімді тыңдауға кедергі жасап жатыр.

    9 Үзілісте сен тізеңді жарақаттап алдың...

    10 Үзілісте сенің ақшаңды жоғары сыныптар алып қойды.

    11 Сенің мысығың биік ағашқа шығып алып, түсе алмай жатыр.

    12 Сынып басқа қалаға саяхат жасауға жиналды. Сен келгенде поезд уақыты болып жүріп кетті.

    13 Сен бауырыңмен үйде жалғыз қалдың, бір кезде ол өзін жаман сезіне бастады.

    14 Сенің итің жоғалып қалды.

    15 Үзілісте сенің достарыңның арасында дау-дамай болып қалды, сен оған куәгерсің...

    Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

    Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

    Дескриптор:

    өзгерістерін жіктейді



























    Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









    ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





    Ақпараттық мәтін










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Барлық материалдар 6 сынып
    05.05.2024
    2282
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Саутпаева Гульвира Сопековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации