Материалдар / ҚМЖ. Жаһанды құзыреттілік 6 сынып

ҚМЖ. Жаһанды құзыреттілік 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ. Жаһанды құзыреттілік 6 сынып
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



___________________________________________
(білім беру ұйымының
атауы)


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары-1


Бөлім:

Этика және әдеп

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен және менің құрдастарымм

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға достың адам өміріндегі маңызы, орны, достықтың шынайы белгісі туралы айтып түсіндіру;

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды адамгершілікке, адалдыққа, тату, мейірімді болуға тәрбиелеу, әр балаға өз досының жақсы жақтарын үлгі тұтып, сол жақсы қасиеттерін өз бойына сіңіре білуге үйрету.

    

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Шаттық шеңбері

Әрқашан дос, біргеміз,

Ажырамас іргеміз.

Ту ғып ұстап бірлікті,

Тату – тәтті жүреміз


Ән тыңдау «Достарым»

Тақырыпты ашу сұрақтары.

Ән не жайлы болды?

Дос деген кім?

Ендеше, бүгінгі сабағымызда не туралы әңгіме қозғаймыз?


Оқушы өз ойларын ортаға салады.

Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

сілтемеде

суреттер

Сабақтың ортасы

Кіріспе сөз

Дос – ақылшы, көмекші, сырлас, жақын,адал, шыншыл деген ұғымды береді. Достық әрбір адамның өміріндегі ең қызықты да, қимас та, қиын кезеңде қасыңда жүретін адамның саған деген адал мінезі. Адалдықсыз достық болмайды. Ал адалдық деген – рухани тазалық. Достық - адамдардың бір – бірін жаны қалап, жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы.

Досың бар ма? Ол кім?

Достық шынайы сезім бе,әлде жай ұғым ба?

Достық жасқа байланысты ма?

Қыз бала мен ер баланың арасында достық бола ма?

Жақсы дос, жаман дос қандай болады?

Дос қандай болу керек?


Shape1

Достық

Shape2 Shape3 Shape4 Shape5






Ой шақыру:

«Мен досыма сенемін, себебі мен .........» сөйлемді жалғастыру. (2 мин)

Әрбір адамға дос керек, өйткені....

Сыйластық бар жерде......


Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескриптор:

өзгерістерін жіктейді



Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін










Үлестірмелі қағаздар










Суреттер




Тірек-сызбалар






Кесте



ҚБ парағы


Сабақ

тың соңы


Сабақты қорытындылау

Балалар, бүгін біздер достықты берік сақтау үшін, одан әрі нығайту үшін керекті көптеген жақсы қасиеттерді бойымызға сіңіріп, жаман қасиеттерден арылуға күш салдық. Алдағы уақытта өмірімізге нәр беретін, сын сағатта қасымыздан табылатын достарымыз көбейе берсін деген тілекпен, сендерге мына жылулық тарайтын алақанға сыныптас көршінізге тілек тілеп, мейірімді жүрекке ілуіңіз сұралады.

Үйге тапсырма

«Досыммен танысқан күн» эссе


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


___________________________________________
(білім беру ұйымының
атауы)


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары-2


Бөлім:

Этика және әдеп

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шешім қабылдаймыз

Сабақтың мақсаты

Дұрыс шешім қабылдаймыз

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығынарттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

    

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу

Үй жұмысын тексеру

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Ассоциациялар“ жаттығуы.

Оқушылар өзіне балайтын, теңейтін өсімдіктің, жануардың, ағаштың атын жазады. Парақтар жиналып, кезегімен оқылады. Тыңдаушылардың міндеті - авторды анықтау.




Оқушы өз ойларын ортаға салады.

Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

сілтемеде

суреттер

Сабақтың ортасы

Өмірдің шынайы бағытын шешім қабылдау арқылы ғана анықтауға болады. Өмірінде әр адам бір рет болмасын «Шешімді қалай қабылдаймын? Қабылдаған шешімім дұрыс па? Өзімді алдап жүрген жоқпын ба?» деген секілді сұрақтар қояды. Шешімді қабылдауға ар-ұят, өзге тұлғалардың пікірі, моральды принциптер, мемлекеттік ата заң, ата-ана әсерін тигізуі мүмкін. Адамдар осы секілді әсер етуші факторлардың арқасында адасып, өзінің шын мәнінде нені қалайтындығын ұмытып қалады.

Бірінші кезекте шешімді қабылдау арқылы ішкі жан дүние толысады. (Бала өмір туралы еш нәрсені білмейтіндіктен, жауапкершілікті ата-анасы көтереді). Алғашында жауапкершілікті көтеру қиынға соғады. Оны әдетте жақындарының қолдауынан айырылған, өз аяғында нық тұра білетін жандар қабылдайды. Алғаш қолдаудан айырылған кезде алдыдағы бұрылыстан қиындық шыға келетіндей барлығы да қорқынышты көрінеді. Сол себепті көпшілік адамдар өмір бойы «ересек сәбидің» күйін кешіп жауапкершіліктен бас тартады. Барлығын мемлекетке, оқиғаға, өзге адамдарға сілтейді. Ал шешімді өзі қабылдау арқылы және сол шешімге деген жауапкершілікті көтеру арқылы рухани тұрғыдан өсуге болады.


Әрбір оқушы бір жағдайдан оқиды және өз шешімін айтады, қалғандары оны толықтырады.

1 Сенің сыныптасың үй тапсырмасы орындалған дәптеріңді үйінде ұмытып кетті

2 Сен үйіңнен кілтсіз шығып кеттің; үйге келгенде ешкім жоқ болды.

3 Сен үйден шыққанда жуынатын бөлменің ыстық суын ашып кеттің, үйге келгенде су көлкіп жатты.

4 Подъезде лифтінің қасында бейтаныс, сырт келбеті мен кейпі жағымсыз екі адам тұр

5 Сен мектептің асханасына тамақ ішуге келдің ,бір кезде ақшаң қалып кеткенін байқадың...

6 Сен өз сыныптасыңмен үйіңде ұзақ теледидар алдында отырдың, сыныптасыңның басы ауырып кетті.

7 Сен ата-анаңмен үлкен дүкенге кірдің де, олардан адасып кеттің...

8 Сабақта сенің артқы жақтағы көршілерің саған мұғалімді тыңдауға кедергі жасап жатыр.

9 Үзілісте сен тізеңді жарақаттап алдың...

10 Үзілісте сенің ақшаңды жоғары сыныптар алып қойды.

11 Сенің мысығың биік ағашқа шығып алып, түсе алмай жатыр.

12 Сынып басқа қалаға саяхат жасауға жиналды. Сен келгенде поезд уақыты болып жүріп кетті.

13 Сен бауырыңмен үйде жалғыз қалдың, бір кезде ол өзін жаман сезіне бастады.

14 Сенің итің жоғалып қалды.

15 Үзілісте сенің достарыңның арасында дау-дамай болып қалды, сен оған куәгерсің...

Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескриптор:

өзгерістерін жіктейді



























Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін










Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі