Материалдар / ҚМЖ Жеке тұлғаны идентификациялау әдістері.

ҚМЖ Жеке тұлғаны идентификациялау әдістері.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.2.3.әртүрлі сәйкестендіру әдістерін дәйектеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
850
16 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні

Бейсеева Г

Күні

17.09.2024 ж.

Сынып 10 Б

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Жеке тұлғаны идентификациялау әдістері. 

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.2.3.әртүрлі сәйкестендіру әдістерін дәйектеу

Сабақтың мақсаты:

  • идентификация, аутентификация ұғымдарын анықтайды

  • идентификациялау, аутентификациялау әдістерін салыстырады

  • идентификациялау мен аутентификациялаудың маңыздылығын тұжырымдайды

Бағалау критерийлері

  • идентификация, аутентификация ұғымдарын біледі

  • идентификациялау, аутентификациялау әдістерін салыстыра алады

  • идентификациялау мен аутентификациялаудың маңыздылығын тұжырымдай алады

Ойлау дағдыыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу


Шаттық шеңбері:  «Төрттік» әдісі

Оқушыларға «әке», «ана», «бала», «дос» деген жазулары бар парақшалар таратылады. Оқушылар топтарға

бірігеді. Әр топ өз аттары туралы бір шумақ өлең айтады.


Өткен сабақты пысықтау: «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс жасайды.


«Миға шабуыл» әдісі

- Желі (мысалы, интернет) арқылы жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады деп ойлайсың? Негізде.

- «Идентификациялау» дегенді қалай түсінесіңдер?

- Желіде өз ақпараттарыңды қалай қорғайсың?

Сабақтың тақырыбы: Идентификациялау әдістері

Оқу мақсаты: 10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру: парольдер, тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық аутентификация.

1.Мұғаліммен амандасады.


Тапсырманы орындайды










Дескриптор:

-Екі дұрыс, бір бұрыс жауаптары белгілйді







Үш шапалақ әдісі арқылы бірін-бірі бағалау







А4, оқулық

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады.


1-тапсырма.

- Идентификация және аутентификация біздің күнделікті өмірімізге қаншалықты еніп кеткен? Талдау жасаңдар.

- Идентификация және аутентификация қай салада көп қолданылады?

- Күнделікті идентификация және аутентификациялауды қандай орындарда кездестіреміз?


2-тапсырма.

- Идентификациялау деректеріңді нашар пиғылды пайдаланушыларға қолды болмау үшін оны қорғаудың жолдарын ұсыныңдар.




3-тапсырма.

- Идентификация мен аутентификация ақпаратты

қорғауда қаншалықты маңызды екенін бағала.







Дескриптор:

 «Идентификация» ұғымын анықтайды.

«Аутентификация» ұғымын анықтайды.








Дескриптор:

1.Идентификациялау, аутентифи-кациялау әдістерін

анықтайды.

2.Аутентификациялау әдістерін салыстырады.



Дескриптор:

1.Идентификациялау, аутентифи-кациялаудың

маңыздылығын тұжырымдайды.

 








Үш шапалақ әдісі арқылы өзара бағалау




Ауызша мадақтау, ынталандыру арқылы мұғалімнің бағалауы



медальдар  арқылы өзін-өзі бағалауы











Оқулық 











Оқулық

bilimland.kz

Плакат, маркер,

стикер

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау:

Бекітуге арналған сұрақтар:

1. «Идентификация» дегеніміз не?

2. Аутентификация» дегеніміз не?

3. Идентификациялаудың қандай тәсілдері бар?

4. «Биометрлік аутентификация» дегеніміз не?


Бағалау: Өзара бағалау


Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

 

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді








Кері байланыс жасайды








Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы бағалайды.


Оқулық


Үйге тапсырма

Идентификациялау әдістері

Жазып алады


Онлайн мектеп



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!