Сабақтың басы
|
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық
шеңбері: «Төрттік» әдісі
Оқушыларға «әке», «ана»,
«бала», «дос» деген жазулары бар парақшалар таратылады. Оқушылар
топтарға
бірігеді. Әр топ өз аттары
туралы бір шумақ өлең айтады.
Өткен сабақты пысықтау: «Екі
дұрыс, бір бұрыс» әдісі
Оқушылар өткен тақырып бойынша
екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс
жасайды.
«Миға шабуыл»
әдісі
- Желі (мысалы, интернет)
арқылы жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады
деп ойлайсың? Негізде.
- «Идентификациялау» дегенді
қалай түсінесіңдер?
- Желіде өз ақпараттарыңды
қалай қорғайсың?
Сабақтың тақырыбы:
Идентификациялау
әдістері
Оқу мақсаты:
10.6.2.3
Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру:
парольдер, тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық
аутентификация.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Тапсырманы орындайды
Дескриптор:
-Екі дұрыс, бір бұрыс жауаптары
белгілйді
|
Үш шапалақ әдісі арқылы
бірін-бірі бағалау
|
А4, оқулық
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ. Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін
толықтырады.
1-тапсырма.
- Идентификация және
аутентификация біздің күнделікті өмірімізге қаншалықты еніп кеткен?
Талдау жасаңдар.
- Идентификация және
аутентификация қай салада көп қолданылады?
- Күнделікті идентификация және
аутентификациялауды қандай орындарда кездестіреміз?
2-тапсырма.
- Идентификациялау деректеріңді
нашар пиғылды пайдаланушыларға қолды болмау үшін оны қорғаудың
жолдарын ұсыныңдар.
3-тапсырма.
- Идентификация мен
аутентификация ақпаратты
қорғауда қаншалықты маңызды екенін
бағала.
|
Дескриптор:
«Идентификация» ұғымын
анықтайды.
«Аутентификация» ұғымын
анықтайды.
Дескриптор:
1.Идентификациялау,
аутентифи-кациялау әдістерін
анықтайды.
2.Аутентификациялау әдістерін
салыстырады.
Дескриптор:
1.Идентификациялау,
аутентифи-кациялаудың
маңыздылығын тұжырымдайды.
|
Үш шапалақ әдісі арқылы өзара
бағалау
Ауызша мадақтау, ынталандыру
арқылы мұғалімнің бағалауы
медальдар арқылы өзін-өзі
бағалауы
|
Оқулық
Оқулық
bilimland.kz
Плакат, маркер,
стикер
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты
қорытындылау:
Бекітуге
арналған сұрақтар:
1.
«Идентификация» дегеніміз не?
2.
Аутентификация» дегеніміз не?
3.
Идентификациялаудың қандай тәсілдері бар?
4.
«Биометрлік аутентификация» дегеніміз не?
Бағалау:
Өзара бағалау
Кері
байланыс: «Смайлик»
барлығын түсіндім
менде сұрақтар қалды
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс жасайды
|
Оқушылардың іс-әрекеттерін
бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы бағалайды.
|
Оқулық
|