|
Мектеп С.Ысимайлов атындағы жалпы орта мектебі |
Сабақ: Жердің Күнді айнала қозғалуы. Жыл мезгілдерінің ауысуы |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Жердің Күнді айналуы туралы анықтау. Жыл мезгілдерінің ауысуының себебін түсіну, дәлеледеу. Күн мен түннің теңелуі туралы ұғымды анықтау |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Күн мен Жердің ғарыш денелері екендігін, ерекшелігін біледі |
|||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Күн жүйесі мен ғарыш денелері туралы айта алады |
||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Жердің өз білігінен айналатындығын глобус арқылы тәжірибе жасайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: сөздердің мағынасын түсінеді, оны дұрыс айтады |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғарыш – пространство, Күн - солнце. Жер – Земля. Жұлдыз – звезда Жердің Күнді айнала қозғалуы - Движение Земли вокруг Солнца |
||||
|
8 мин. |
Алдыңғы оқу |
Үйге берілген тапсырма арқылы өз көлеңкесінің таңертең және кешке дейін, сағат аралықтарындағы өзгерісін бақылау күнделігіне орындауларын топта талқылап, дәлелдейді. |
||
|
|
Жоспар |
|
||
|
10 минут |
Басы |
Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру. Оқу мақсатына сай табыс критерийлерін құру. Бағалау критерийі: Жердің Күнді айналуы әсерінен жыл мезгілдерінің ауысуы туралы біледі Дескрипторы: - Күн мен Жердің ғарыш денелері екендігін, ерекшелігін біледі - Күн жүйесі мен ғарыш денелері туралы айта алады - Жердің өз білігінен айналатындығын, глобус арқылы тәжірибе жасай алады Бейнеролик көрсетіледі
Сұрақтар:
а)Оқулықтағы мәтінді топтарға бөліп оқыту ә)Мәтінді жалғастыра айту. Топтар өзара түсінгенін айтады |
||
|
10 минут |
Ортасы |
Тәжірибе бойынша ұжымдық талқылау – Кібісе жыл Есептеп шығарып, дәлелдеу Тәжірибелік жұмыс: Жердің Күнді айналуы Топ болып өз топтарының атауына сай маусымдық өзгерістің себебін дәлелдейді |
||
|
10 мин. |
Соңы |
І Жұптық диалог құрады: Халықтық болжамдар туралы талқылау ІІ Флипчарт арқылы постер жасап, қорғау Барлық топқа ортақ тапсырма беріледі. Сұрақтар жазылған Күн жүйесіндегі планета пішіндері топтарға таратылып беріледі. Барлық пішінді өз орнына жапсырмалап, сұрақтарға жауап беріледі. Алғашқы болып біткен топтың талқылауы тыңдалып, басқа топтар бағалайды. |
||
|
5 минут |
|
Бағалау: «Бес саусақ» өзіндік бағалау Топтық бағалау |
Пәнаралық байланыс: Математика, АКТ, орыс тілі |
|
|
2 минут |
Рефлексия: 1.Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Оқыту ортасы қандай болды? 4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? 5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба? 6.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Рефлексия сұрақтарына жауап |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "Жердің Күнді айнала қозғалуы. Жыл мезгілдерінің ауысуы " 4 сынып
ҚМЖ "Жердің Күнді айнала қозғалуы. Жыл мезгілдерінің ауысуы " 4 сынып
|
Мектеп С.Ысимайлов атындағы жалпы орта мектебі |
Сабақ: Жердің Күнді айнала қозғалуы. Жыл мезгілдерінің ауысуы |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Жердің Күнді айналуы туралы анықтау. Жыл мезгілдерінің ауысуының себебін түсіну, дәлеледеу. Күн мен түннің теңелуі туралы ұғымды анықтау |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Күн мен Жердің ғарыш денелері екендігін, ерекшелігін біледі |
|||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Күн жүйесі мен ғарыш денелері туралы айта алады |
||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Жердің өз білігінен айналатындығын глобус арқылы тәжірибе жасайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: сөздердің мағынасын түсінеді, оны дұрыс айтады |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғарыш – пространство, Күн - солнце. Жер – Земля. Жұлдыз – звезда Жердің Күнді айнала қозғалуы - Движение Земли вокруг Солнца |
||||
|
8 мин. |
Алдыңғы оқу |
Үйге берілген тапсырма арқылы өз көлеңкесінің таңертең және кешке дейін, сағат аралықтарындағы өзгерісін бақылау күнделігіне орындауларын топта талқылап, дәлелдейді. |
||
|
|
Жоспар |
|
||
|
10 минут |
Басы |
Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру. Оқу мақсатына сай табыс критерийлерін құру. Бағалау критерийі: Жердің Күнді айналуы әсерінен жыл мезгілдерінің ауысуы туралы біледі Дескрипторы: - Күн мен Жердің ғарыш денелері екендігін, ерекшелігін біледі - Күн жүйесі мен ғарыш денелері туралы айта алады - Жердің өз білігінен айналатындығын, глобус арқылы тәжірибе жасай алады Бейнеролик көрсетіледі
Сұрақтар:
а)Оқулықтағы мәтінді топтарға бөліп оқыту ә)Мәтінді жалғастыра айту. Топтар өзара түсінгенін айтады |
||
|
10 минут |
Ортасы |
Тәжірибе бойынша ұжымдық талқылау – Кібісе жыл Есептеп шығарып, дәлелдеу Тәжірибелік жұмыс: Жердің Күнді айналуы Топ болып өз топтарының атауына сай маусымдық өзгерістің себебін дәлелдейді |
||
|
10 мин. |
Соңы |
І Жұптық диалог құрады: Халықтық болжамдар туралы талқылау ІІ Флипчарт арқылы постер жасап, қорғау Барлық топқа ортақ тапсырма беріледі. Сұрақтар жазылған Күн жүйесіндегі планета пішіндері топтарға таратылып беріледі. Барлық пішінді өз орнына жапсырмалап, сұрақтарға жауап беріледі. Алғашқы болып біткен топтың талқылауы тыңдалып, басқа топтар бағалайды. |
||
|
5 минут |
|
Бағалау: «Бес саусақ» өзіндік бағалау Топтық бағалау |
Пәнаралық байланыс: Математика, АКТ, орыс тілі |
|
|
2 минут |
Рефлексия: 1.Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Оқыту ортасы қандай болды? 4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? 5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба? 6.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Рефлексия сұрақтарына жауап |
||
шағым қалдыра аласыз














