Бөлім:
|
5 сыныпта өтілген
материалды қайталау
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Пән/Сынып:
6
|
Қатысқандар саны:
Қатыспагандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Натурал сандардың
бөлінгіштігі
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
5.1.2.5 натурал сандардың
2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Натурал сандардың бөлінгіштік
белгілерінің анықтамаларын естеріне түсіреді, олардың қасиеттерін
есептер шығаруда қолдана біледі.
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме! Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
Бүгін, Натурал сандардың
бөлінгіштігі тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
Натурал санның бөлгіші мен
еселігі анықтамаларын білу, натурал сандардың 2-ге, 5-ке,
10-ға бөлінгіштік белгілерін
қолдану;
|
Сәлемдесу
Үй тапсырмасын
тексерту
Сұрақтарға жауап беру
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
6 сынып оқулығы.
1-бөлім.
|
10 мин
|
Жаңа сабақ
|
Білу. Қораптың ішінде берілген
сұрақтарға жауап сұрау( өткен сабаққа байланысты сұрақтар
берілген). 2-ге бөлінгіштік қасиетін айт; 5-ке бөлінгіштік қасиетін
айт;10-га бөлінгіштік қасиетін айт; 9-га бөлінгіштік қасиетін
айт
Түсіну.
Венн диаграммасын құру. Жұп
сандар мен тақ сандардың, жай сандар мен құрама сандардың, ЕҮОБ пен
ЕКОЕ-дің ұқсастықтары мен ерекшеліктерін шеңберлерге жазу. Ортасына
олардың ортақ қасиеттерін жазу.
І
топқа: «Жұп сандар
мен
тақ
сандар»
ІІ
топқа: «Жай сандар
мен
құрама
сандар»
ІІІ
топқа:«ЕҮОБ пен
ЕКОЕ»
|
Сұрақтарға жауап
береді
• 2 санына бөлінгіштік
белгісі: натурал сан 0; 2; 4; 6; 8 цифрларымен аяқталғанда ғана
2-ге бөлінеді
|

|
Презентация
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Слайд
|
25
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|
Талдау. Семантикалық карточкамен
жұмыс. Берілген сандар бойынша карточканы
толтыру.
-

колдану. .
А
деңгейі: №1,№3
|
Семантикалық карточкамен жұмыс
жасайды. Берілген сандар бойынша карточканы + қою арқылы
толтырады
.
|
.дескриптор:
-2-ге
Бөлінгіштік белгілерін
біледі;
-3-ке
Бөлінгіштік белгілерін
біледі;
-5ке
Бөлінгіштік белгілерін
біледі;
-10-ға Бөлінгіштік белгілерін
біледі
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Презентация
Слайд
7-8
|
|
Жеке жұмыс
|
Тапсырманы орындау тәртібін
түсіндіреді
10-ға бөлінетін сандарды
таңдаңыз.
-
105
|
91
|
891
|
144
|
7005
|
9910
|
342
|
2220
|
85
|
7620
|
945
|
463
|
536
|
607
|
325
|
738
|
1260
|
700
|
|
Оқушылар жеке Тапсырманы
орындайды
«Бөлінгіштік
қасиеті»
2-ге бөлінетін сандарды
таңдаңыз.
-
738
|
945
|
325
|
7620
|
1260
|
85
|
536
|
2220
|
463
|
342
|
7005
|
891
|
144
|
607
|
9910
|
105
|
91
|
700
|
5-ке бөлінетін сандарды
таңдаңыз.
-
536
|
7005
|
700
|
342
|
1260
|
891
|
7620
|
91
|
325
|
738
|
607
|
9910
|
144
|
945
|
463
|
105
|
2220
|
85
|
|
ҚБ «Қол
шапалақтау» әдісі арқылы бағаланады
және
дескриптор:
-2-ге
Бөлінгіштік белгілерін
біледі;
-3-ке
Бөлінгіштік белгілерін
біледі;
-5ке
Бөлінгіштік белгілерін
біледі;
-10-ға Бөлінгіштік
белгілерін біледі
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Презентация
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
Натурал сандардың бөлінгіштік
белгілерінің анықтамаларын естеріне түсіреді, олардың қасиеттерін
есептер шығаруда қолдана біледі.
Жинақтау. «Күн
салу».
Оқушыларға натурал
сандардың бөлінгіштігінің қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын
тарату.
Шуақтарына «2-ге, 5-ке,
3-ке, 10-ға және 9-ға бөлінгіштік белгілер, ЕҮОБ, ЕКОЕ, Жай
көбейткіштерге жіктеу, Әріпті өрнектер, санды өрнектер, қосынды,
жай сандар, құрама сандар»
«Таңдау» әдісін қолдану.
Оқушыларға смайликтер тарату.
Үйге
тапсырма. №4,№5.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Оқушылар келесі
сөйлемдерді толықтырады:
•
Мен білдім
…
•
Қызықты
болды…
•
Қиындық
тудырды…
•Мен
тапсырманы орындадым…
•
Мен
енді…
•
Сабақтан мен
не алдым…
|
Презентация
|