Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ жинақ 6 математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
___________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандардың бөлінгіштігі (5 сыныпты қайталау)
Бөлім: |
5 сыныпта өтілген материалды қайталау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспагандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Натурал сандардың бөлінгіштігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.5 натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Натурал сандардың бөлінгіштік белгілерінің анықтамаларын естеріне түсіреді, олардың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Бүгін, Натурал сандардың бөлінгіштігі тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: Натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу, натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану;
|
Сәлемдесу Үй тапсырмасын тексерту Сұрақтарға жауап беру |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 мин |
Жаңа сабақ |
Білу. Қораптың ішінде берілген сұрақтарға жауап сұрау( өткен сабаққа байланысты сұрақтар берілген). 2-ге бөлінгіштік қасиетін айт; 5-ке бөлінгіштік қасиетін айт;10-га бөлінгіштік қасиетін айт; 9-га бөлінгіштік қасиетін айт Түсіну. Венн диаграммасын құру. Жұп сандар мен тақ сандардың, жай сандар мен құрама сандардың, ЕҮОБ пен ЕКОЕ-дің ұқсастықтары мен ерекшеліктерін шеңберлерге жазу. Ортасына олардың ортақ қасиеттерін жазу. І топқа: «Жұп сандар мен тақ сандар» ІІ топқа: «Жай сандар мен құрама сандар» ІІІ топқа:«ЕҮОБ пен ЕКОЕ» |
Сұрақтарға жауап береді • 2 санына бөлінгіштік белгісі: натурал сан 0; 2; 4; 6; 8 цифрларымен аяқталғанда ғана 2-ге бөлінеді |
Презентация Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Талдау. Семантикалық карточкамен жұмыс. Берілген сандар бойынша карточканы толтыру. колдану. . А деңгейі: №1,№3 |
Семантикалық карточкамен жұмыс жасайды. Берілген сандар бойынша карточканы + қою арқылы толтырады . |
.дескриптор: -2-ге Бөлінгіштік белгілерін біледі; -3-ке Бөлінгіштік белгілерін біледі; -5ке Бөлінгіштік белгілерін біледі; -10-ға Бөлінгіштік белгілерін біледі |
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Презентация Слайд 7-8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс |
Тапсырманы орындау тәртібін түсіндіреді
10-ға бөлінетін сандарды таңдаңыз.
|
Оқушылар жеке Тапсырманы орындайды «Бөлінгіштік қасиеті» 2-ге бөлінетін сандарды таңдаңыз.
5-ке бөлінетін сандарды таңдаңыз.
|
ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаланады және
дескриптор: -2-ге Бөлінгіштік белгілерін біледі; -3-ке Бөлінгіштік белгілерін біледі; -5ке Бөлінгіштік белгілерін біледі; -10-ға Бөлінгіштік белгілерін біледі
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: Натурал сандардың бөлінгіштік белгілерінің анықтамаларын естеріне түсіреді, олардың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана біледі. Жинақтау. «Күн салу». Оқушыларға натурал сандардың бөлінгіштігінің қасиеттері жазылған қағаз қиындыларын тарату.
Шуақтарына «2-ге, 5-ке, 3-ке, 10-ға және 9-ға бөлінгіштік белгілер, ЕҮОБ, ЕКОЕ, Жай көбейткіштерге жіктеу, Әріпті өрнектер, санды өрнектер, қосынды, жай сандар, құрама сандар»
«Таңдау» әдісін қолдану. Оқушыларға смайликтер тарату. Үйге тапсырма. №4,№5. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау Тақырыпты меңгергенін анықтау Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады: • Мен білдім … • Қызықты болды… • Қиындық тудырды… •Мен тапсырманы орындадым… • Мен енді… • Сабақтан мен не алдым… |
Презентация |
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдану (5 сыныпты қайталау)
Бөлім: |
5 сынып қайталау |
||||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||
Пән/Сынып: |
6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
Күні: |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдану |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану; 5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру; |
||||||
Сабақтың мақсаты. |
жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
5 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдану тақырыптарын қарастырамыз
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |