Материалдар / ҚМЖ жинақ 6 математика1
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ жинақ 6 математика1

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ жинақ 6 математика 1
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2023
290
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Тарау немесе бөлім атауы:

Қатынастар және пропорциялар

Сабақтың тақырыбы:

Екі санның проценттік қатынасын табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру;

6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар қатынас ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.

қосудың қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді;

- көбейтудің қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Екі санның проценттік қатынасын табу тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: сандардың қатынасы ұғымын меңгеру; берілген қатынасқа кері қатынасты табу; 1.Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

2. Үй жұмысын тексеру.


Амандасады.

Үй жұмысын айтады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Оқулық


10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақ. Видео сабақ.

Тыңдалым тапсырмасы

Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы д.а. а/в – а-ның в-ға қатынасы.

а- алдыңғы, в-соңғы мүшелері.

- Қатынастың екі мүшесін де бірдей санға көбейтсек н/е бөлсек берілген қатынасқа тең қатынас шығады.

Бөлшектің негізгі қасиеттері.

Егер бөлшектің бөлімінде алымында нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, немесе бөлсек, онда бөлшектің мағынасы өзгермейді.

Екі шаманың өлшемдерін бөлінді түрінде салыстыру үшін қатынас ұғымын қолданады.

АНЫҚТАМА.

Екі санның бөліндісі түріндегі өрнек сол сандардың қатынасы деп аталады.

Мұнда а және в қатынастың мүшелері деп аталады.

а - қатынастың алдыңғы мүшесі, в - қатынастың соңғы мүшесі

Оқылуы: «а санының в санына қатынасы немесе а - ның в - ға қатынасы»

- Екі санның қатынасын 100-ге көбейтіп, % белгісін тіркеп, проценттік қатынасын аламыз.

Мысалы: Оқушы тор көзбен жол көз дәптерлерін 2:1 қатынасындай сатып алды. Егер оқушы 24 тор көз дәптерін сатып алған болса, онда оқушы қанша жол көз дәптерін сатып алған?



Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



Сұрақтарға жауап береді



Мысалдар келтіреді.






Тапсырмаларды орындайды:

Топтық жұмыс Тапсырманы оқыңыз

  • 2:1 қатынасты қалай түсінесіз?

ТShape1 Shape2 Shape3 ор көз – а Жол көз - в

Постер арқылы жаңа тақырыпты өткен тақырыппен байланыстыру

Мұғалім оқушыларға тапсырмалар береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы қорғайды

Жай бөлшек пен бөлу амалының арасындағы байланысты мысалмен көрсет.

______

2. Жай бөлшекке мысал келтіріп, оған кері санды тауып, қалай орындағаныңды түсіндіріп бер

3. АВ кесіндісінің ұзындығы 5см. , СД кесіндісінің ұзындығы 2см. АВ кесіндісінің СД

кесіндісіне бөліндісін тап

Өлшем бірлігін миллиметрге айналдырғандағы бөліндісін жаз:

Бұл екі бөлінді нені білдіреді

АВ кесіндісі СД кесіндісінен қанша есе үлкен болды? _

4. Мына проценттерді бөлшекпен жаз:

6% = ____ ; 12% = ____ ; 25% = ____ ; 75%= ____ ;


Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»



















Топтық жұмыстарда Әр топ бірін бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды







Жұптық жұмыста оқушылар бірін-бірі

«Бағдаршам» арқылы бір-бірін бағалайды.






Презентация



Слайд








Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары


25

минут





















Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар:

Оқулықпен жұмыс. №47,48


Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

1.Тік төртбұрыштың периметрі 40см. Егер оның қабырғалары ұзындықтарының қатынасы 3 : 2 қатынасындай болса, ауданын табыңдар.

Шешуі:1) ____________________________________________

2) ___________________________________________

3)______________________________Жауабы: 96 см2 .

2. Қатынастардағы х-тің мәнін табыңдар:

а) 5,4 : 0,6 х ═ 1,8;

___________________ ______________

__________________ _____________________

2. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 17 : 3 қатынасындай. Ондағы судың массасы қанттың массасынан 280 г артық. Қантты су ерітіндісінің концентрациясы неше процент?

А) 28 % ; В)25% ; С) 20%; Д) 15%


Оқулықтан және қалыптастырушы бағалау тапсырма ларын орындайды

.



49

Дескриптор:

-есеп шартын түсінеді;

-қызылшаның пайыздық үлесін табады

-қара өрікітң пайызын табады

-мыстың пайыздық үлесін табады

4 балл

-

.


47

Дескриптор:

Сандардың проценттік катынасын табады

Әрбір дқры есеп үшін 1 балл

48

Дескриптор:

-есеп шартын түсінеді;

-қорапшалардың пайыздық үлесін табады

Жалпы 3 балл























Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары





Жеке оқушы мен жұмыс.

Хайролла Т



1)Екі санның қатынасы 3-ке тең. Оның соңғы мүшесі 7-ге тең. Қатынастың алдыңғы мүшесін табыңдар.

2) Екі санның қатынасы 2-ге тең. Оның алдыңғы мүшесі 8-ге тең. Соңғы мүшесін табыңдар.

3. Шамалардың қатынастарын табыңдар:

а) 70 см-дің 150 см-ге

ә) 3 км-дің 150 м-ге

б) 2,5 кг-ның 0,5 кг-ға

Тапсырманы орындайды



«Екі жұлдыз, бір тілек»

Тақта

Бор

Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта

Бағалау парақтары


5 минут








Бүгінгі сабақта:

сандардың қатынасы ұғымын меңгерді

берілген қатынасқа кері қатынасты табады.

Рефлексия: «Табыс сатысы» әдісі арқылы әр оқушы берілген сөйлемдерді стикерге аяқтап жазып, сатының тұсына іледі.

Сатының суреті, сатының;

1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*,

2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*


Үйге тапсырма. №47 /2/


Тақырыпты меңгергенін анықтау






Кері байланыс





Презентация





Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

6 сынып .Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Тарау немесе бөлім атауы:

Қатынастар және пропорциялар

Сабақтың тақырыбы:

Екі санның проценттік қатынасын табу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру;

6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар қатынас ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.

қосудың қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді;

- көбейтудің қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5минут


Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Екі санның проценттік қатынасын табу тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

сандардың қатынасы ұғымын меңгеру; берілген қатынасқа кері қатынасты табу;

1.Ұйымдастыру. 2. Үй жұмысын тексеру.

Амандасады.


Үй жұмысын айтады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Оқулық



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!