САБАҚ:
Абай атаның сӛзін жақсы тыңдаймын.
А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба.
Мектеп:
Күні Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сӛздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рӛлге бӛліп, мәнерлеп оқу;
2.3.1.1 - мұғалім кӛмегімен оқылған шығарманы бӛліктерге бӛліп, жоспар
құру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.А. Құнанбаев туралы
толық мағлұмат алу, ӛлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу.
Оқушылардың басым бӛлігі:
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын ӛзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Ғылым, Абай Құнанбайұлы.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бӛлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, кӛрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі,тарих.
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (тӛменде
жоспарланған жаттығулармен қатар,
ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы 5 минут
Топқа бӛлу 2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Кӛрші»
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-
біріне жылылық сыйлау.
Нұсқаулық:
Кӛршіңді оң жақтан құшақта,
Кӛршіңді сол жақтан құшақта.
Оң жақтағы кӛршіңе бір жымиып,
Сол жақтағы кӛршіңе бір жымиып,
Бүгінгі тренинг барысы,
Біз үлкен отбасы.
Жіпте жайылған
фотосреттерді алып,
түріне сай топтарға
бӛлінеді.
(Кӛршілер қимыл –
қозғалыстар арқылы
жаттығуды жасайды)
Ортасы 20 минут Білу және түсіну 10 минут
1. Автор туралы дерек білу.
2. Ӛлең мазмұнын түсіну
3. Жақсы және жаман қасиеттерді тану.
5. Мағынаны тану:
1. Топтық тапсырма:
А) Абай Құнанбаев туралы мәлімет
сызбада кӛрсету, қорғау, толықтыру
Ә) Ӛлеңді мәнерлеп тізбектеп оқу;
Б) Ӛлең мазмұнына талдау жасау:
- Әр топ жобамен қорғайды.
«Әлемді шарлау» әдісі
арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату.
Оқушылар ӛз ойларын
постерге жазып оқып
береді.
2. Топтық жұмыс:
1 - топ: ------------- 2 - топ:
Бес асыл іс ------------ Бес дұшпан
Талап ---------------- Ӛсек
Еңбек ----------------- ӛтірік
Терең ой --------------- мақтаншақ
Қанағат -------------- еріншек
Рақым ----------------- Бекер мал шашпақ
Қолдану 8 минут Постер жасату.
Абай
Жалпыға арналған тапсырма:
Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып ӛз түсінгендерін
постерге түсіреді.
Сергіту сәті
2 минут
«Қыдырып қайтайық!»
би билеу
«Қыдырып қайтайық!»
биі
Аяқталуы 20 минут Синтез
Дәптермен жұмыс.
Қосымша тапсырма:
«Мақал жалғастыр «ойыны:
Жақсыдан үйрен
(Жаманнан жирен)
Талап тұлпар
(Білім сұңқар)
Талант қартаймайды
(Білім ортаймайды)
Әріптен білім
(Әліппеден ғылым)
Ақыл азбайды,
(Білім тозбайды)
Ӛнерлі (ӛрге жүзеді)
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын
балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады.
Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері
кӛмектесуіне болады.
«Алтын балыққа
арналған аквариум»
әдісі
Үйге тапсырма:
Абай туралы дерек білу
Ӛлеңді мәнерлеп оқу
Жоба қорғау
Саралау – Сіз қосымша
кӛмек кӛрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
«Бағдаршам» әдісі
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?