Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі
Өзін өзі реттеу
Алдыңғы білімді еске түсіру. 5-мин
7мин
|
Оқушыларды белгілеп сөздер жазылған стикерлер арқылы топтарға біріктіру.
ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) топқа бірігеді.Топта білім алушылармен бірдей жұмыс жасауын назарда ұстайды. «Кездейсоқ сұрақтар» әдісі бойынша алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында "Wordwall"интерактивті тапсырма құру сервисі арқылы кездейсоқ дөңгелек сұраққа жауап беру.
ЕББҚ білім алушыға платформадағы бір сұраққа жауап беруін ұсынады I-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі бойынша оқушылардың назарын сабаққа аудара отырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін суретпен жұмыс жасау ұсынылады. Оқушыларға суреттерге байланысты сұрақтар қойылады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыздар
ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) жеңілдетілген сұрақ қою арқылы білім алуын ескеру |
Әр оқушы стикерлердегі сөздер бойынша топқа бірігеді.Стикерде жазылған сөздер: 1. БИОСФЕРА 2.АТМОСФЕРА 3.СТРАТОСФЕРА 3-топқа бірігеді. ЕББҚ топқа бірігу барысында қарым-қатынас дағдысы қалыптасады. Оқушылар "Wordwall" интерактивті тапсырма құру сервисінде берілген тапсырманы ауызша орындайды.
ЕББҚ білім алушы бір сұраққа жауап береді I-тапсырма.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген фотолар бойынша анықтайды. І. Озон қабатының жұқаруы дегенді қалай түсінесің? ІІ. Жоғарыда берілген суретке қарап өз ойларыңызды айтыңыздар. ІІІ. Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар IV. Суретке қарап ғаламдық экология ұғымына түсінік береді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап ,кері байланыс беріп отырады.
Мұғалім қолдау көрсету мақсатында оқушыларға кері байланыс беріп отырады.
Жауап берген оқушыларға қол шапалақтау арқылы топтық бағалау жүзеге асады. |
https://thinkfirsttahoe.org/1327-greenhouse-effect-why-is-our-planet-warming-up-and-wh.html 28 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Функциональдық сауаттылыққа тапсырма
8-мин
13-мин
7-мин
Сабақтың соңы.
3мин
2-мин
|
II тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойла. Түсін. Дәлелде.» әдісі Мәтін мен суретке мұқият қарап сұрақтарға жауап беріңіздер
Мына суреттерге қарай отырып сиырлардың планетаның өміріне қандай кері әсері бар деп ойлайсыңдар? Сиырлардан бөлінетін газдың шығарылуын азайту үшін сиыр асқазанына арнайы инжекторлар орнатылып оны жинақтайды , бұл құрылғыны жасап шыққан Австралиялық ғалымдар газ аз бөліну үшін сиырларға арнайы балдыр түрлері беріледі.Ол целлюлозаға қарағанда оңай қорытылғандықтан бактериялар ол газды аз өндіреді ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы )жеңілдетілген сұраққа жауап беру ұсынылады.
III тапсырма. Мәтінмен жұмыс ұсынады. «Тірек конспекті» әдісі бойынша Графикалық органайзерде озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап флиипчартта тапсырманы орындауды ұсынады Бейнебаянды көре отырып тапсырманы орындаңыздар. Озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап қорғайды. Тапсырманы орындау барысында оқушыларға қолдау көрсетіліп бақылауда ұстайды.
ЕББҚ берілетін мәтін : Озон қабаты стратосферада жер бетінен 12-50км биіктікте орналасқан.Озон қабаты біркелкі таралмаған,полюстерде ол төменде , 7-8км қашықтықта орналасқан.Ал экваторда ол әлдеқайда жоғары жер бетінен 17-18 қашықтықта орналасқан. Атмосферадағы озонның көп мөлшері оң фактор болып табылады, өйткені бұл газ ультракүлгін сәулелерді қарқынды сіңіреді, планетаны шамадан тыс радиациядан қорғайды. Біріншіден, ғарыш зымырандарының ұшырылуы. Зымыран отыны жанып, озон қабатында үлкен тесіктерді күйдіреді; Екіншіден, 12-15 км биіктерде ұшатын ұшақтар. Олардан шығарылатын бу мен басқа заттар озонды бұзады; IV тапсырма. Жеке жұмыс Қорытынды Сабақты қорытындылау мақсатында жеке жұмыс орындалады. Озон қабатының жұқаруының себептері мен салдарын анықтап кестені толтырыңыз
ЕББҚ жұптық жұмыс жасауда жұбымен қарым-қатынасын назарда ұстаймын .Осы тапсырманың бір себебі мен бір салдарын анықтайды. Рефлексия «Бес саусақ» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа қорытынды жасалады.Бағалауды қорытындылайды Үйге тапсырма: Оқулық пен қосымша сайттарды қолдану арқылы Жылыжай эффектісі ,озон қабатының жұқаруы және олардың салдарымен танысып хабарлама дайындап келу.
|
II-тапсырма Жұптық жұмыс I. Озон қабатының жұқаруына жануарлар (сиыр) себепші болады Иә / Жоқ деген жауаптың біреуін таңдаңыз,себебін түсіндіріңіз II. Озон қабатының жұқаруына әсер ететін осы жануардан бөлінетін газды анықтаңыз III. Шешу жолдарын ұсыныңыз Дескриптор
III-Тапсырма (топтық жұмыс) Оқулық мәтінін §9 -ды оқып, топпен флипчартты толтырыңыздар I-топ Озон қабатының жұқару себептерін анықтайды.. II-топ Озон қабатының жұқаруынан болатын салдарды анықтайды. III-топ Озон қабатының жұқару салдарының тірі ағзаларға әсерін сипаттайды.
Дескрипторлар:
Осы мәтіннен «Екі сөйлем» әдісі бойынша озон қабатының жұқаруының екі себебін анықтаңыз.Оқушының айтылым,оқылым,тыңдалым дағдылары қалыптасады. IV тапсырма. Жеке жұмыс Оқушыларға сабақты қорытындылау мақсатында жеке жұмыс орындау.
ЕББҚ жұптық жұмыс жасауда жұбымен ынтымақтастық қарым-қатынасын жасай алады. Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы ойларын сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады. Бүгінгі бағалаумен танысады Үй тапсырмасын жазып алады: Оқулық пен қосымша сайттарды қолдану арқылы Жылыжай эффектісі ,озон қабатының жұқаруы және олардың салдарымен танысып хабарлама дайындап келу.
. |
Топта белсенді болған оқушыға қол шапалақтау арқылы қолдау көрсетіліп отырады.
ЕББҚ әрбір жауабына қолдау көрсету үшін бүгін ерекше қатысқанын атап өту.
Жауап берген оқушыларға қол шапалақтау.
Барлық қатысушыларға қолдау көрсету мақсатында жарайсыңдар керемет деп алғыс білдіріледі
Рефлексия бойынша қорытынды шығару.
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша ,сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |