Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім

    9.3 Адам іс- әрекетінің қоршаған ортаға әсері.

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Адильбекова Калбуби Хамзақызы

    Күні:

    I- тоқсан

    Сынып:

    9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    9.3.2.4 - озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтайды.

    ОДД

    Қолдану, жоғары деңгей

    Сабақтың мақсаты

    -озон қабатының бұзылуын анықтап сипаттайды

    -озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын ажыратып, талдайды

    Бағалау критерийлері

    -озон қабатының бұзылуын анықтап сипаттай алады

    -озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын талдап шығады



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі



    Өзін өзі реттеу



    Алдыңғы білімді еске түсіру.

    5-мин















    7мин















    Оқушыларды белгілеп сөздер жазылған стикерлер арқылы топтарға біріктіру.





    ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) топқа бірігеді.Топта білім

    алушылармен бірдей жұмыс жасауын назарда ұстайды.


    «Кездейсоқ сұрақтар» әдісі бойынша алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында "Wordwall"интерактивті тапсырма құру сервисі арқылы кездейсоқ дөңгелек сұраққа жауап беру.













    ЕББҚ білім алушыға платформадағы бір сұраққа жауап беруін ұсынады

    I-тапсырма.

    «Ой қозғау» әдісі бойынша оқушылардың назарын сабаққа аудара отырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін суретпен жұмыс жасау ұсынылады.

    Оқушыларға суреттерге байланысты сұрақтар қойылады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

    Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыздар









    ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) жеңілдетілген сұрақ қою арқылы білім алуын ескеру

    Әр оқушы стикерлердегі сөздер бойынша топқа бірігеді.Стикерде жазылған сөздер:

    1. БИОСФЕРА

    2.АТМОСФЕРА

    3.СТРАТОСФЕРА

    3-топқа бірігеді.

    ЕББҚ топқа бірігу барысында қарым-қатынас дағдысы қалыптасады.




    Оқушылар "Wordwall" интерактивті тапсырма құру сервисінде берілген тапсырманы ауызша орындайды.

    ЕББҚ білім алушы бір сұраққа жауап береді

    I-тапсырма.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген фотолар бойынша анықтайды.

    І. Озон қабатының жұқаруы дегенді қалай түсінесің?

    ІІ. Жоғарыда берілген суретке қарап өз ойларыңызды айтыңыздар.

    ІІІ. Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар

    IV. Суретке қарап ғаламдық экология ұғымына түсінік береді


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап ,кері байланыс беріп отырады.













    Мұғалім қолдау көрсету мақсатында оқушыларға кері байланыс беріп отырады.

















    Жауап берген оқушыларға қол шапалақтау арқылы

    топтық бағалау жүзеге асады.

















    https://wordwall.net/ru/resource/34779428/%d2%af%d0%b9-%d1%82%d0%b0%d0%bf%d1%81%d1%8b%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%81%d1%8b%d0%bd-%d1%81%d2%b1%d1%80%d0%b0%d1%83





    https://thinkfirsttahoe.org/1327-greenhouse-effect-why-is-our-planet-warming-up-and-wh.html 28

    Сабақтың ортасы



    Функциональдық сауаттылыққа тапсырма



    8-мин







































































    13-мин

























    7-мин



    Сабақтың соңы.





















    3мин



    2-мин




    II тапсырма. Жұптық жұмыс

    «Ойла. Түсін. Дәлелде.» әдісі

    Мәтін мен суретке мұқият қарап сұрақтарға жауап беріңіздер

    Мына суреттерге қарай отырып сиырлардың планетаның өміріне қандай кері әсері бар деп ойлайсыңдар? Сиырлардан бөлінетін газдың шығарылуын азайту үшін сиыр асқазанына арнайы инжекторлар орнатылып оны жинақтайды , бұл құрылғыны жасап шыққан Австралиялық ғалымдар газ аз бөліну үшін сиырларға арнайы балдыр түрлері беріледі.Ол целлюлозаға қарағанда оңай қорытылғандықтан бактериялар ол газды аз өндіреді

    ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы )жеңілдетілген сұраққа жауап беру ұсынылады.

    Дескриптор

    Балл

    Озон қабатының жұқаруына жануарлар (сиыр) себепші болатынын айтады.


    1

    Озон қабатының жұқаруына әсер ететін осы жануардан бөлінетін газды анықтайды


    1

    Шешу жолдарын ұсынады


    1



    III тапсырма.

    Мәтінмен жұмыс ұсынады.

    «Тірек конспекті» әдісі бойынша Графикалық органайзерде озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап флиипчартта тапсырманы орындауды ұсынады

    Бейнебаянды көре отырып тапсырманы орындаңыздар.

    Озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап қорғайды.

    Тапсырманы орындау барысында оқушыларға қолдау көрсетіліп бақылауда ұстайды.

    Дескриптор

    Балл

    Озон қабатының жұқару себептерін анықтайды.


    1

    Озон қабатының жұқаруынан болған салдарын анықтап сипаттайды.


    1

    Озон қабатының жұқару салдарының тірі ағзаларға әсерін түсіндіреді.


    1

    ЕББҚ берілетін мәтін :

    Озон қабаты стратосферада жер бетінен 12-50км биіктікте орналасқан.Озон қабаты біркелкі таралмаған,полюстерде ол төменде , 7-8км қашықтықта орналасқан.Ал экваторда ол әлдеқайда жоғары жер бетінен 17-18 қашықтықта орналасқан. Атмосферадағы озонның көп мөлшері оң фактор болып табылады, өйткені бұл газ ультракүлгін сәулелерді қарқынды сіңіреді, планетаны шамадан тыс радиациядан қорғайды. Біріншіден, ғарыш зымырандарының ұшырылуы. Зымыран отыны жанып, озон қабатында үлкен тесіктерді күйдіреді;

    Екіншіден, 12-15 км биіктерде ұшатын ұшақтар. Олардан шығарылатын бу мен басқа заттар озонды бұзады;

    IV тапсырма. Жеке жұмыс

    Қорытынды

    Сабақты қорытындылау мақсатында жеке жұмыс орындалады.

    Озон қабатының жұқаруының

    себептері мен салдарын анықтап кестені толтырыңыз


    Озон қабатының жұқаруы

    себептері

    салдары

    1.


    2.


    3.


    4.


    Қорытынды

    ЕББҚ жұптық жұмыс жасауда жұбымен қарым-қатынасын назарда

    ұстаймын .Осы тапсырманың бір себебі мен бір салдарын анықтайды.

    Рефлексия «Бес саусақ» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа қорытынды жасалады.Бағалауды қорытындылайды

    Үйге тапсырма: Оқулық пен қосымша сайттарды қолдану арқылы Жылыжай эффектісі ,озон қабатының жұқаруы және олардың салдарымен танысып хабарлама дайындап келу.


    II-тапсырма Жұптық жұмыс

    I. Озон қабатының жұқаруына жануарлар (сиыр) себепші болады

    Иә / Жоқ

    деген жауаптың біреуін таңдаңыз,себебін түсіндіріңіз

    II. Озон қабатының жұқаруына әсер ететін осы жануардан бөлінетін газды анықтаңыз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Адильбекова Калбуби Хамзақызы
    21 Ақпан 2023
    642
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Озон қабаты стратосферада жер бетінен 12-50км биіктікте орналасқан.Озон қабаты біркелкі таралмаған,полюстерде ол төменде , 7-8км қашықтықта орналасқан.Ал экваторда ол әлдеқайда жоғары жер бетінен 17-18 қашықтықта орналасқан. Атмосферадағы озонның көп мөлшері оң фактор болып табылады, өйткені бұл газ ультракүлгін сәулелерді қарқынды сіңіреді, планетаны шамадан тыс радиациядан қорғайды. Біріншіден, ғарыш зымырандарының ұшырылуы. Зымыран отыны жанып, озон қабатында үлкен тесіктерді күйдіреді; Екіншіден, 12-15 км биіктерде ұшатын ұшақтар. Олардан шығар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім

    9.3 Адам іс- әрекетінің қоршаған ортаға әсері.

    Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

    Адильбекова Калбуби Хамзақызы

    Күні:

    I- тоқсан

    Сынып:

    9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    9.3.2.4 - озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтайды.

    ОДД

    Қолдану, жоғары деңгей

    Сабақтың мақсаты

    -озон қабатының бұзылуын анықтап сипаттайды

    -озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын ажыратып, талдайды

    Бағалау критерийлері

    -озон қабатының бұзылуын анықтап сипаттай алады

    -озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын талдап шығады



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі



    Өзін өзі реттеу



    Алдыңғы білімді еске түсіру.

    5-мин















    7мин















    Оқушыларды белгілеп сөздер жазылған стикерлер арқылы топтарға біріктіру.





    ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) топқа бірігеді.Топта білім

    алушылармен бірдей жұмыс жасауын назарда ұстайды.


    «Кездейсоқ сұрақтар» әдісі бойынша алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында "Wordwall"интерактивті тапсырма құру сервисі арқылы кездейсоқ дөңгелек сұраққа жауап беру.













    ЕББҚ білім алушыға платформадағы бір сұраққа жауап беруін ұсынады

    I-тапсырма.

    «Ой қозғау» әдісі бойынша оқушылардың назарын сабаққа аудара отырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін суретпен жұмыс жасау ұсынылады.

    Оқушыларға суреттерге байланысты сұрақтар қойылады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

    Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыздар









    ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) жеңілдетілген сұрақ қою арқылы білім алуын ескеру

    Әр оқушы стикерлердегі сөздер бойынша топқа бірігеді.Стикерде жазылған сөздер:

    1. БИОСФЕРА

    2.АТМОСФЕРА

    3.СТРАТОСФЕРА

    3-топқа бірігеді.

    ЕББҚ топқа бірігу барысында қарым-қатынас дағдысы қалыптасады.




    Оқушылар "Wordwall" интерактивті тапсырма құру сервисінде берілген тапсырманы ауызша орындайды.

    ЕББҚ білім алушы бір сұраққа жауап береді

    I-тапсырма.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген фотолар бойынша анықтайды.

    І. Озон қабатының жұқаруы дегенді қалай түсінесің?

    ІІ. Жоғарыда берілген суретке қарап өз ойларыңызды айтыңыздар.

    ІІІ. Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар

    IV. Суретке қарап ғаламдық экология ұғымына түсінік береді


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап ,кері байланыс беріп отырады.













    Мұғалім қолдау көрсету мақсатында оқушыларға кері байланыс беріп отырады.

















    Жауап берген оқушыларға қол шапалақтау арқылы

    топтық бағалау жүзеге асады.

















    https://wordwall.net/ru/resource/34779428/%d2%af%d0%b9-%d1%82%d0%b0%d0%bf%d1%81%d1%8b%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%81%d1%8b%d0%bd-%d1%81%d2%b1%d1%80%d0%b0%d1%83





    https://thinkfirsttahoe.org/1327-greenhouse-effect-why-is-our-planet-warming-up-and-wh.html 28

    Сабақтың ортасы



    Функциональдық сауаттылыққа тапсырма



    8-мин







































































    13-мин

























    7-мин



    Сабақтың соңы.





















    3мин



    2-мин




    II тапсырма. Жұптық жұмыс

    «Ойла. Түсін. Дәлелде.» әдісі

    Мәтін мен суретке мұқият қарап сұрақтарға жауап беріңіздер

    Мына суреттерге қарай отырып сиырлардың планетаның өміріне қандай кері әсері бар деп ойлайсыңдар? Сиырлардан бөлінетін газдың шығарылуын азайту үшін сиыр асқазанына арнайы инжекторлар орнатылып оны жинақтайды , бұл құрылғыны жасап шыққан Австралиялық ғалымдар газ аз бөліну үшін сиырларға арнайы балдыр түрлері беріледі.Ол целлюлозаға қарағанда оңай қорытылғандықтан бактериялар ол газды аз өндіреді

    ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы )жеңілдетілген сұраққа жауап беру ұсынылады.

    Дескриптор

    Балл

    Озон қабатының жұқаруына жануарлар (сиыр) себепші болатынын айтады.


    1

    Озон қабатының жұқаруына әсер ететін осы жануардан бөлінетін газды анықтайды


    1

    Шешу жолдарын ұсынады


    1



    III тапсырма.

    Мәтінмен жұмыс ұсынады.

    «Тірек конспекті» әдісі бойынша Графикалық органайзерде озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап флиипчартта тапсырманы орындауды ұсынады

    Бейнебаянды көре отырып тапсырманы орындаңыздар.

    Озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап қорғайды.

    Тапсырманы орындау барысында оқушыларға қолдау көрсетіліп бақылауда ұстайды.

    Дескриптор

    Балл

    Озон қабатының жұқару себептерін анықтайды.


    1

    Озон қабатының жұқаруынан болған салдарын анықтап сипаттайды.


    1

    Озон қабатының жұқару салдарының тірі ағзаларға әсерін түсіндіреді.


    1

    ЕББҚ берілетін мәтін :

    Озон қабаты стратосферада жер бетінен 12-50км биіктікте орналасқан.Озон қабаты біркелкі таралмаған,полюстерде ол төменде , 7-8км қашықтықта орналасқан.Ал экваторда ол әлдеқайда жоғары жер бетінен 17-18 қашықтықта орналасқан. Атмосферадағы озонның көп мөлшері оң фактор болып табылады, өйткені бұл газ ультракүлгін сәулелерді қарқынды сіңіреді, планетаны шамадан тыс радиациядан қорғайды. Біріншіден, ғарыш зымырандарының ұшырылуы. Зымыран отыны жанып, озон қабатында үлкен тесіктерді күйдіреді;

    Екіншіден, 12-15 км биіктерде ұшатын ұшақтар. Олардан шығарылатын бу мен басқа заттар озонды бұзады;

    IV тапсырма. Жеке жұмыс

    Қорытынды

    Сабақты қорытындылау мақсатында жеке жұмыс орындалады.

    Озон қабатының жұқаруының

    себептері мен салдарын анықтап кестені толтырыңыз


    Озон қабатының жұқаруы

    себептері

    салдары

    1.


    2.


    3.


    4.


    Қорытынды

    ЕББҚ жұптық жұмыс жасауда жұбымен қарым-қатынасын назарда

    ұстаймын .Осы тапсырманың бір себебі мен бір салдарын анықтайды.

    Рефлексия «Бес саусақ» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа қорытынды жасалады.Бағалауды қорытындылайды

    Үйге тапсырма: Оқулық пен қосымша сайттарды қолдану арқылы Жылыжай эффектісі ,озон қабатының жұқаруы және олардың салдарымен танысып хабарлама дайындап келу.


    II-тапсырма Жұптық жұмыс

    I. Озон қабатының жұқаруына жануарлар (сиыр) себепші болады

    Иә / Жоқ

    деген жауаптың біреуін таңдаңыз,себебін түсіндіріңіз

    II. Озон қабатының жұқаруына әсер ететін осы жануардан бөлінетін газды анықтаңыз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Тест 10 сынып
    21.02.2023
    642
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Адильбекова Калбуби Хамзақызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации