Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі
Өзін өзі реттеу
Алдыңғы білімді еске түсіру. 5-мин
7мин
|
Оқушыларды белгілеп сөздер жазылған стикерлер арқылы топтарға біріктіру.
ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) топқа бірігеді.Топта білім алушылармен бірдей жұмыс жасауын назарда ұстайды. «Кездейсоқ сұрақтар» әдісі бойынша алдыңғы білімді еске түсіру мақсатында "Wordwall"интерактивті тапсырма құру сервисі арқылы кездейсоқ дөңгелек сұраққа жауап беру.
ЕББҚ білім алушыға платформадағы бір сұраққа жауап беруін ұсынады I-тапсырма. «Ой қозғау» әдісі бойынша оқушылардың назарын сабаққа аудара отырып, жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін суретпен жұмыс жасау ұсынылады. Оқушыларға суреттерге байланысты сұрақтар қойылады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыздар
ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы ) жеңілдетілген сұрақ қою арқылы білім алуын ескеру |
Әр оқушы стикерлердегі сөздер бойынша топқа бірігеді.Стикерде жазылған сөздер: 1. БИОСФЕРА 2.АТМОСФЕРА 3.СТРАТОСФЕРА 3-топқа бірігеді. ЕББҚ топқа бірігу барысында қарым-қатынас дағдысы қалыптасады. Оқушылар "Wordwall" интерактивті тапсырма құру сервисінде берілген тапсырманы ауызша орындайды.
ЕББҚ білім алушы бір сұраққа жауап береді I-тапсырма.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген фотолар бойынша анықтайды. І. Озон қабатының жұқаруы дегенді қалай түсінесің? ІІ. Жоғарыда берілген суретке қарап өз ойларыңызды айтыңыздар. ІІІ. Берілген сурет пен тақырыптың арасында қандай байланыс бар IV. Суретке қарап ғаламдық экология ұғымына түсінік береді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап ,кері байланыс беріп отырады.
Мұғалім қолдау көрсету мақсатында оқушыларға кері байланыс беріп отырады.
Жауап берген оқушыларға қол шапалақтау арқылы топтық бағалау жүзеге асады. |
https://thinkfirsttahoe.org/1327-greenhouse-effect-why-is-our-planet-warming-up-and-wh.html 28 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
Функциональдық сауаттылыққа тапсырма
8-мин
13-мин
7-мин
Сабақтың соңы.
3мин
2-мин
|
II тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойла. Түсін. Дәлелде.» әдісі Мәтін мен суретке мұқият қарап сұрақтарға жауап беріңіздер
Мына суреттерге қарай отырып сиырлардың планетаның өміріне қандай кері әсері бар деп ойлайсыңдар? Сиырлардан бөлінетін газдың шығарылуын азайту үшін сиыр асқазанына арнайы инжекторлар орнатылып оны жинақтайды , бұл құрылғыны жасап шыққан Австралиялық ғалымдар газ аз бөліну үшін сиырларға арнайы балдыр түрлері беріледі.Ол целлюлозаға қарағанда оңай қорытылғандықтан бактериялар ол газды аз өндіреді ЕББҚ (ақыл ойы кеш дамып келе жатқан білім алушы )жеңілдетілген сұраққа жауап беру ұсынылады.
III тапсырма. Мәтінмен жұмыс ұсынады. «Тірек конспекті» әдісі бойынша Графикалық органайзерде озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап флиипчартта тапсырманы орындауды ұсынады Бейнебаянды көре отырып тапсырманы орындаңыздар. Озон қабатының бұзылуының себептері мен салдарын анықтап қорғайды. Тапсырманы орындау барысында оқушыларға қолдау көрсетіліп бақылауда ұстайды.
ЕББҚ берілетін мәтін : Озон қабаты стратосферада жер бетінен 12-50км биіктікте орналасқан.Озон қабаты біркелкі таралмаған,полюстерде ол төменде , 7-8км қашықтықта орналасқан.Ал экваторда ол әлдеқайда жоғары жер бетінен 17-18 қашықтықта орналасқан. Атмосферадағы озонның көп мөлшері оң фактор болып табылады, өйткені бұл газ ультракүлгін сәулелерді қарқынды сіңіреді, планетаны шамадан тыс радиациядан қорғайды. Біріншіден, ғарыш зымырандарының ұшырылуы. Зымыран отыны жанып, озон қабатында үлкен тесіктерді күйдіреді; Екіншіден, 12-15 км биіктерде ұшатын ұшақтар. Олардан шығарылатын бу мен басқа заттар озонды бұзады; IV тапсырма. Жеке жұмыс Қорытынды Сабақты қорытындылау мақсатында жеке жұмыс орындалады. Озон қабатының жұқаруының себептері мен салдарын анықтап кестені толтырыңыз
ЕББҚ жұптық жұмыс жасауда жұбымен қарым-қатынасын назарда ұстаймын .Осы тапсырманың бір себебі мен бір салдарын анықтайды. Рефлексия «Бес саусақ» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа қорытынды жасалады.Бағалауды қорытындылайды Үйге тапсырма: Оқулық пен қосымша сайттарды қолдану арқылы Жылыжай эффектісі ,озон қабатының жұқаруы және олардың салдарымен танысып хабарлама дайындап келу.
|
II-тапсырма Жұптық жұмыс I. Озон қабатының жұқаруына жануарлар (сиыр) себепші болады Иә / Жоқ деген жауаптың біреуін таңдаңыз,себебін түсіндіріңіз II. Озон қабатының жұқаруына әсер ететін осы жануардан бөлінетін газды анықтаңыз
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Адильбекова Калбуби ХамзақызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз ҚМЖ Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ҚМЖ Жылыжай эффектісі, озон қабатының жұқаруы және олардың салдары.Материал туралы қысқаша түсінік
Озон қабаты стратосферада жер бетінен 12-50км биіктікте орналасқан.Озон қабаты біркелкі таралмаған,полюстерде ол төменде , 7-8км қашықтықта орналасқан.Ал экваторда ол әлдеқайда жоғары жер бетінен 17-18 қашықтықта орналасқан. Атмосферадағы озонның көп мөлшері оң фактор болып табылады, өйткені бұл газ ультракүлгін сәулелерді қарқынды сіңіреді, планетаны шамадан тыс радиациядан қорғайды. Біріншіден, ғарыш зымырандарының ұшырылуы. Зымыран отыны жанып, озон қабатында үлкен тесіктерді күйдіреді;
Екіншіден, 12-15 км биіктерде ұшатын ұшақтар. Олардан шығар
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















