Материалдар / ҚМЖ Келтіру формулалары 9-сынып

ҚМЖ Келтіру формулалары 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.4.4. келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдануπ/2+α; π+α; түріндегі бұрыштардың тригонометриялық функцияларын αбұрышының функциялары арқылы өрнектейтін формулаларды келтіру формулалары деп атайды.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Авторы: Охас Назгүл Беркінғалиқызы


Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Сырым ауданы білім беру бөлімінің «Қособа «мектеп-бөбекжай-балабақша» кешені» коммуналдық мемлекеттік мекемесі, математика пәні мұғалімі


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3А. Тригонометрия

Мектеп: Жалпы білім беретін Қособа орта мектеп- балабақша кешені

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Охас Назгүл Беркінғалиқызы

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Келтіру формулалары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.4.4. келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану


Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • келтіру формулаларын үшін қорытып шығарады;

  • келтіру формулаларын қолдану ережесін біледі;

  • келтіру формулаларын есептерді шығаруда қолданады.

Бағалау критерийлері

  • келтіру формулаларын қорытып шығарады;

  • келтіру формулаларын қолдануда функция атауының өзгеру тәуелділігін анықтайды;

  • келтіру формулаларын қолдануда функция таңбасын анықтайды;

  • келтіру формулаларына есептер шығарады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар келтіру формулаларын қорытып шығаруда, ережесін айтуда және есептерді талқылағанда таза академиялық тілде сойлей алады.


Пәнге тән лексика мен терминология:

  • бірлік шеңбер

  • радиан

  • бұру бұрышы

  • синус

  • косинус

  • тангенс

  • котангенс

Диалогқа:

  • cos\sin\tg\ctg функциясы үшін бұрыш 1\2\3\4 ширекте жатса, таңбасы оң\теріс болады

  • егер бұрышы берілсе, онда функцияны кофункцияға өзгертеміз/өзгертпейміз


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары

Пәнаралық байланыстар

Геометрия, физика

АКТ қолдану дағдылары

Графикалық органайзермен, түрлі оқу платформаларымен жұмыстану дағдыларын дамыту.

Бастапқы білім

Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын, қасиеттерін біледі


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурс

Сабақтың басы

2 мин







3 мин

1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу.

Жағымды атмосфера орнату.

Ұжымдық жұмыс

Сергіту сәті: « Функциялар қара жорғасы»

Оқушылар орындарынан тұрып, бір-бірінің қолдарынан ұстап қара жорға биін тригонометриялық функция қисықтарын жасау арқылы, яғни толқын жасау арқылы билейді.


Білімді өзектілеу және топқа бөлу

Жеке жұмыс

Белсенді оқыту әдісі: «Доп лақтыру»

Саралау тәсілі: «Жіктеу» (аралас гендерлік топ)


Алдын ала дайындалған тақтада тақтаны 4 ширекке бөліп тұратындай етіліп координаталық жүйедегі тригонометриялық шеңбер салынған. Доп лақтыру арқылы оқушыны таңдап, төрт тригонометриялық функцияның біреуін атаймын. Оқушы допты тақтаға лақтырып қай ширекке тиген болса сол ширектегі өзіне айтылған функцияның таңбасын айтады. Осылайша барлық оқушылар өздеріне айтылған функцияның кез келген ширектегі таңбасын еске түсіреді. Оқушылар cos\sin және tg\ctg болып екі топқа бөлінеді.


ҚБ: «шапалақтау» әдісі арқылы өзара бағалау













Сабақтың ортасы

3 мин














5 мин

































7 мин









































7 мин







































































3 мин

























5 мин


























Сабақтың соңы

6 мин

Жұптық жұмыс.

Оқушылар үй тапсырмасын топтағы көршілерімен дәптерлерін алмастыру арқылы тексереді


Жаңа сабақ


Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары экранға шығады.


Оқушылар, біздер алдыңғы сабақта толықтауыш бұрыштарда ұқсас вункциялардың мәндерінің тең болатынын дәлелдеген болатынбыз. Енді бүгінгі сабақта осы теореманы қолдана отырып келтіру формулаларын қорытып шығарамыз.

түріндегі бұрыштардың тригонометриялық функцияларын αбұрышының функциялары арқылы өрнектейтін формулаларды келтіру формулалары деп атайды.


Бейнеролик «Келтіру формулалары»


Ұжымдық жұмыс

Белсенді оқу әдісі: «ТӨДК»

Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету


Бейнероликті талқылау. Тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Оқушы сыныптастарының пікірін тыңдай отырып, берілген пікірді ТОЛЫҚТЫРЫП, ӨЗГЕРТІП, ДАМЫТЫП немесе КҮРДЕЛЕНДІРЕ алатындығын шешуі тиіс.


Бағалау критерийі:

  • келтіру формулаларын түсінеді

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну

22 Қараша 2021
3637
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі