ҚМЖ Координаталық жазықтық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ Координаталық жазықтық

Материал туралы қысқаша түсінік
Координаталық жазықтық
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: 6.3С Координаталық жазықтық


Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда

Сапабекова Асем Сагымбаевна

Күні:

06.03.25

Пән/Сынып:

Математика 6 сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.3.2.3кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен табу;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар координата жазықтығында

  • Кесінділердің қиылысу нүктелерін анықтай алады

Сәулелердің, түзулердің қиылысу нүктелерін анықтай алады

Құндылықтарға баулу

Оқушылар өз бетімен ақпарат табу икемдігі, жағдайларды талдау, өзі орындаған жұмыстың сапасына жауап бере білу, өз уақытын дұрыс пайдалана білу икемдігі дамытылады.

Топтарда/жұптарда жұмыс істеу арқылы, бір–бірін тыңдап, ойларымен алмасып, пікірталастарға қатысуды үйренеді

Сабақтың барысы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 10минут


Ұйым

дас

тыру

кезеңі

5минут

Сәлеметсіздерме! Cынып оқушылары бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді Топқа бөлу.

Оқушыларды әр түрлі түстегі асықтар бойынша 3 топқа бөлемін. Қызыл түс-өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар

Сары-ниеті таза, кең жомарт жандар

Жасыл-ақ көңіл табиғатты, шығармашылықты сүйетін жандар

Миға шабуыл


Амандасады.


Түстер арқылы топтарға бөлінеді үй тапсырмасына жауап береді.

Үй тапсырмасын тексеру;

(2 ұпай)


Quiz”
бағдарламасы арқылы
орындайды

(2 ұпай)















тапсырманы топпен ұқыпты орындау, жұмыстарының нәтижесін тақтада көрсетуге дайындау






Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

Интерактивті тақта






кеспе қағаздар



Оқулық


Сабақтың ортасы 25

минут




















Бекіту тапсырмасы



































Топтық жұмыс Координаталық жазықтықтың ІІ ширегінде және IV ширегінде орналасқан нүктелердің координаталарын табыңдар.

І топ

ІІ топ


ІІІ топ


тапсырмаларды түсініп орындау, бір – біріне көмектесу










































«3 шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.





.









Дескриптор

«Басбармақ» әдісімен бағалау алады

жүргізіледі

















































Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс


Жұптық жұмыс. №1

1. Дұрыс немесе бұрыс нұсқасын тап

(2; 2) нүктесі 3-ширекте орналасқан.

(0; 3) нүктесі OY осінде жатыр.

(0; 0) координата басы болады.

(–9; –1) нүктесі 1-ширекте жатыр.

x осін абсцисса осі деп атайды.

(6; – 5) нүктесі 4-ширекте жатыр.

2. Абсцисса осінен жоғары жатқан нүктелерді тап.a) (– 7, – 9) ;

b) (– 2, – 3) ; c) (5, 16) ; d) (7, 0) e) (– 5, 1)

2 1.Координаттық жазықтықта M(4;-3), N(3;2), K(-2;2) нүктелерін белгілеңіз. MN және MK түзулерін жүргізіңіз

2. Координаттық жазықтықта абсцисса мен ординатасы теріс емес және олардың қосындысы 5-ке тең барлық нүктелерді белгілеңіз. Қандай фигура пайда болады?

2 1. Координаттық жазықтықта M(-3;6), N(9;2), K(-11;-2) нүктелерін белгілеңіз. MN және MK түзулерін жүргізіңіз

2. Координаттық жазықтықта абсцисса мен ординатасы оң сан емес және олардың қосындысы – 6-ға тең барлық нүктелерді белгілеңіз. Қандай фигура пайда болады?

Жеке жұмыс. №1095 №1096 №1097 №1098



















Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.


(2 ұпай)


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Picture 3


Сергіту сәті

Білім алушылар қайталайды.


Бейнеролик


Топпен жұмыс

1топ. Координаталары бойынша сурет салу:

(-6;-3), (-10;-3), (-10;3), (-3;3), (-3;-3), (3;-3), (3;3), (10; 3), (10;-3), (6;-3)-«Сиырмүйіз»-ою

2 топ. Координаталары бойынша сурет салу:

(-5;0), (-3;-3),(-5;-5), (-9;0), (-5;5), (0;0), (0;-8), (0;0),(5;5), (9;0), (5;-5), (3;-3), (5;0)

«Сынықмүйіз»-ою

Оюлар бойынша қысқаша түсінік беру

Білім алушылар бірлесіп жұмыс жасайды .

1ұпай

Үлестірмелі парақ


Жеке жұмыс

Wordwall -Белгілермен диаграмма

Білім алушылар тақтаға шығып орындайды.

1ұпай

https://wordwall.net/ru/embed/fb6783d4ee204a8782775c8d9198a01a?themeId=1&templateId=22&fontStackId=0"


Жеке жұмыс

Білім алушылар тапсырманы орындайды

Бірін-бірі тексереді.

1 ұпай

Үлестірмелі парақшалар



Wordwall- викторина



1ұпай


https://wordwall.net/ru/embed/6753fd8047cf46268cfa69397b24a02c?themeId=1&templateId=5&fontStackId=0"

Сабақтың соңы 5 минут








Қорытынды.

Барлық тапсырмалар қорытыланады, сабаққа қатысқан оқушыларда қорытындыланып, қорытындысы шығады.

Рефлексия

Кері байланыс.

Үйге тапсырма. №1100


Тақырыпты меңгергенін анықтау

Сабаққа жақсы қатысып отырған балалар бағаланады.

Сабаққа жақсы қатысып отырған балалар бағаланады

Кері байланыс






Тақта

слайд


































Координаталары бойынша сурет салу:

(-6;-3), (-10;-3), (-10;3), (-3;3),

(-3;-3), (3;-3), (3;3), (10; 3), (10;-3), (6;-3)















Координаталары бойынша сурет салу:

(-5;0), (-3;-3),(-5;-5), (-9;0), (-5;5), (0;0), (0;-8), (0;0),(5;5), (9;0), (5;-5), (3;-3), (5;0)







Жұптық жұмыс. №1

1. Дұрыс немесе бұрыс нұсқасын тап

(2; 2) нүктесі 3-ширекте орналасқан.

(0; 3) нүктесі OY осінде жатыр.

(0; 0) координата басы болады.

(–9; –1) нүктесі 1-ширекте жатыр.

x осін абсцисса осі деп атайды.

(6; – 5) нүктесі 4-ширекте жатыр.

2. Абсцисса осінен жоғары жатқан нүктелерді тап.a) (– 7, – 9) ;

b) (– 2, – 3) ; c) (5, 16) ; d) (7, 0) e) (– 5, 1)







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2025
126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі