Материалдар / ҚМЖ "Квадрат теңдеулер" 8-сынып

ҚМЖ "Квадрат теңдеулер" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ квадарт түрлерін жаырату туралы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
7482
47 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:2-тарауМектеп: №34 ЖББОМ КММ
Күні:Мұғалімніңаты-жөні:ПирназароваАпизаБайжигитовна
Сынып: 8Қатысқандар: Қатыспағандар:
СабақтыңтақырыбыКвадат теңдеу.Квадрат теңдеудің түрлері



Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)8.2.2.1Квадраттеңдеудіңанықтамасынбілу; 8.2.2.2Квадраттеңдеулердіңтүрлерінажырату;
СабақтыңмақсатыБарлық оқушылар:Квадрат теңдеудің анықтамасын білу, квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату.Оқушылардың басым бөлігі: Толымсыз квадрат теңдеулерді шығару.Кейбір оқушылар:Теңдеулерді түрлендіру арқылы ах2+bх+с=0теңдеу түріне келтіру және олардың коэффициенттерін атау.

БағалаукритерийіОқушы:-квадрат теңдеу анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады;-теңдеулерді түрлендіру арқылы теңдеу ах2+bх+с=0түріне келтіреді және олардың коэффициенттерін атайды.- толымсыз квадрат теңдеулерді шығарады.
Тілдікмақсаттар

Тілдік мақсаттар: толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажыратудатақырып бойынша лексика және терминологияны сауатты түрде қолданадыБөлім бойынша лексика және терминология: Теңдеу, теңдеудің түбір, квадрат теңдеу, толымсыз квадрат теңдеу; теңдеукоэффициенттері;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Квадат теңдеу деп ...; ах2+bх+с=0 түріндегі теңдеу...;толымсыз квадрат теңдеу деп ...; егер бірінші коэффициенті ...; егер екінші коэффициенті...;квадрат теңдеудің түбірі деп...;х2+pх+q=0 түріндегі теңдеу...;
Құндылықтарға баулу



Жалпығабірдейеңбекқоғамы. Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік .Осы қундылықтарды топта жұмыс жасағанда оқушылар бойына сіңірте алу.
Пәнаралықбайланыс«Аудан», «шаршы», «қабырғасына» байланыстытапсырмада геометриямен байлаысы көрініс табады;

Алдыңғы білім

Теңдеу және теңдеудің түбірін, сызықтық теңдеуді,теңдеуді шешу дегеніміз не?Қысқашакөбейтуформулалары.
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру:1.Сәлемдесу.2.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.(Бір-біріне сәттілік тілейді)3.Топқа өткен тақырыптармен байланыстырып түрлі теңдеулер беріліп сол теңдеулердің шешімдері бойынша бөлінеді(топтың аттары бір таңбалы жұп сандар. «2»; «4»; «6»; «8»)(2х=16; x+8=16; 3x+5=23; 5x=36; = 1; x + 4 = 6; 2x = 8; 6x+1=25)4.Сабақтың мақсатын тұжырымда«Қайталау оқу айнасы»1. Шаршы қабырғасының ұзындығы a см, оның ауданының S қабырғасына тəуелділігін формуламен жаз жəне кестені толтыр.

ҚБ: мадақтау
























Тапсырма интербелсенді тақтада көрсетіледі
Сабақтың ортасыЖаңа сабақты менгеру

1-тапсырма«Ойлан – топтас- бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады. Әр топқа тапсырмалар беру1. Квадрат теңдеу анықтамасы 2. Келтірілген квадрат теңдеу 3. Толымсызквадраттеңдеу4.Толымсыз квадат теңдеуге мысалдар келтіру



ҚБ : «Қосу , алу, қызықты» бірін- бірі бағалау2 тапсырма(жеке тапсырма)



ҚБ: «Әткеншек» әдісін қолданып оқушылар бірінің тапсырмасын екіншісі бағалайды3 тапсырма. «Ойынды жалғастыр» белсенді әдісін қолданамын,себебі алдыңғы білімді бекіте отырып,тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.№6.3.А денгей1.(2х-3)(х+3)-х(2-х)=0:2+6х-3х-9-2х+х2=0;2+х-9=0; Жауабы:2+х-9=0. а=3; b=1.

2. (4х-5)(2х+1)-3х(3-2х)=0; 8х-10х+4х-5-9х+6х2=0;2-7х-5=0;Жауабы: 6х2-7х-5=0; коэффициенттері а=6;b=-7.В денгей3. (2-3x)(5x-3)-x(2-x)=3-12x210x2-6-15x2+9x-2x+x2=3-12x210x2-6-15x2+9x-2x+x2-3+12x2=08x2+7x-9=0Жауабы: 8x2+7x-9=0; a=8; b=7.С денгей4. (1-2x)(2x-4)-3(2-x)=3-9x22x- 4- 4x2+8x-6+3x-3+9x2=05x2+13x-13=0Жауабы: 5x2+13x-13=0; a=5; b=13.



ҚБ: Есепты шығарған оқушыларды смайликтермен бағалау.4тапсырма «Кім жылдам» әдісін қолдану арқылы оқушылардың шапшаңдыққа баулу.№ 6.6 Тапсырма барлык оқушыларға беріледі1. х2-5х=0; 2). -7х2+1,8х=0; 3)2-25=0;x(x-5)=0; -х(7х-1,8)=0; х2=25;x1=0; 1=0; х=x-5=0; 7х-1,8=0; Ж: (-5; 5).x2=5; х=1,8:7;Ж: (0; 5) х=9/35; Ж: (0; 9/35).



ҚБ: «Бас бармақ» әдісі

А3, маркерлер,оқулық





































Интербелсенді тақтада дұрыс жауабы көрсетіледі

























Алгебра 8 сынып. Әбілқасымова А. Бекбоев И.





























































Алгебра 8 сынып. Әбілқасымова А. Бекбоев И.







Сабақтың соңы

Қорытынды.









Рефлексия «Бағалау ағашы» стикер жабыстыру


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Әр оқушының қабілетін ескере отырып, сабақта келесі саралау тәсілдерін қолданамын.1 тапсырма«Диалог және қолдау» әдісі.Кейбір оқушыларға жан – жақты әрі нақты көмек беріп, ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын және бұл әдіс арқылы сөзбен қолдау көрсете отырып ынталандырамын.3-тапсырма.«Қарқын» әдісі қолданамын.Тапсырма біреу,алайда оны орындау үшін әр –түрлі уақыт беріледі.Ерте аяқтағандарға қосымша тапсырма беріледі.4-тапсырма.«Нәтиже» әдісі. Берілетін тапсырма барлық оқушыларға бірдей, оқушылардан жеке нәтиже күтіледі.

Сабақтың барысында оқушылардың жаңа материалды меңгеруге дайындық мақсатында алдын ала даярлық тапсырмалары беріліп, кері байланысқа мадақтау қолданамын.1-тапсырмада кері байланыс: оқушылардың ойын жинақтауға көмектесетін мұғалім бағыттаушы сұрақтар береді.2-тапсырмада кері байланысқа дескрипторды қолдана отырып жұптар бір-бірін бағалайды.3- тапсырма кері байланыс оқушыларға денгейлік тапсырмалар беріліп,тапсырманы орындаған оқушылардың тапсырмаларын дескриптор көмегімен тексеріп смайлитермен бағаланып отырылады 4- тапсырмада кері байланыс: «Кім жылдам» әдісін қолдану арқылы оқушылардың шапшаңдыққа баулу.

Денсаулық сақтау технологиялары мен қауіпсіздік сақтау ережелері нормаға сай. Оқушылардың жұмыс барысында толық жағдай жасалған.Сабақты ұйымдастыруда сынып оқушылары бір-біріне сәттілік тілейдіТопқа өткен тақырыптармен байланыстырып түрлі теңдеулер беріліп сол теңдеулердің шешімдері бойынша бөлінеді1-тапсырма.«Ойлан-жұптас бөліс» әдісін қолданамын мұнда әрбір оқушы берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс арқылы өз ойын қорытып жұп болып пікірлерімен бөліседі топпен талқылауда еркін қозғалады






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ