Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    8.1А Квадрат түбір

    Мектеп: «Фурманов жалпы білім беретін» КММ

    Күні: 13.09.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Жетпісбай А.Қ

    Тексерілді:Тұяқова Н.Ө

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат түбір

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату

    Сабақтыңмақсаты

    Барлық оқушылар

    санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу

    Оқушылардың басым көпшілігі

    санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын ажырата алу

    Кейбір оқушылар

    санның кавадрат түбірі мен арифметикалық квадрат түбірлерін есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критерийі

    -санның квадрат түбірін және арифметикалық квадрат түбірі анықтамасын біледі;

    - арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын ажырата алады

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    -санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын ауызша айта алады;

    -санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын ажыратып, ауызша айта алады.

    Пәндік лексика және терминология:

    -квадрат; -теңдеу; -арифметика; -түбір

    Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:

    Квадрат теңдеу дегеніміз...

    Арифметикалық квадрат түбір...

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Біздің басты міндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    Информатика

    Алдыңғы білім

    Сандардың дәрежесі немесе квадраттарын табу.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, сыныптың ықтымастық атмосферасын құру

    Оқушыларды балмұздақ таяқшалары арқылы топқа бөлу.

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Миға шабуыл. Сабаққа қажетті сұрақтар қойып, оқушылардың ойларымен бөлісу.

    9 немесе 9 = ;

    4 = ; т.б.

    ҚБ «Жақсы сұрақтың негіздері»

    Неге...?

    Егер де...?

    Сен қалай ойлайсың...?

    ... түіндіре аласың ба?

    ... не болды?

    8 сынып алгебра, «Мектеп» баспасы 2018ж, А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова, Т.Кучер, В.Корчевский.

    Сабақтың ортасы

    15 мин



    Бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы: Квадрат түбір.

    Сабақтың мақсаты: санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату

    Белсенді оқыту: «Түсіндіру және сипаттау»Бұрынға жұмысқа немесе әдіске негіздеп нақты, жақсы құрылымдалған түсініктеме беру.

    Саралау тәсілдері: «Жіктеу». Аралас гендрлік топ, ұйымшыл топ.

    Жаңа тақырып«Аялдама» әдісі

    Анықтама. а санының квадрат түбірі деп квадраты а- ға тең х санын атайды.

    Мысалы, 64 санының квадрат түбірі 8 және -8, өйткені 64

    Түбірдің оң мәнін арифметикалық квадрат түбір деп атайды. Қарастырылған мысалда 8 саны арифметикалық түбірді береді.

    Анықтама. Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес bсаны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.

    А санынан алынған арифметикалық квадрат түбір деп белгіленеді. Мұндағы таңбасы арифметикалық квадрат түбірдің таңбасы немесе радикал, а – түбір астындағы өрнек.

    =bтеңдігі болғанда орындалады.

    1 м ы с а л 1) 2) өрнегінің мәнін табайық.

    Шешуі. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын қолданамыз:

    1. және 7

    2. және0,5

    ҚБ Stop – кадр. Жаңа тақырып бойынша интерактивті тақтада электронды оқулықтағы түсіндірмесі көрсетіліп, кез келген жерден тоқтатылады. Оқушыларға ары қарай сұрақтар қою арқылы диалогқа тарту.

    Жауабы 1) 7; 2) 0,5.














    Топпен жұмыс



    5 мин




























    Жұптық жұмыс

    5 мин














    Жеке жұмыс

    5 мин


    1 тапсырма

    Белсенді оқыту: «Нұсқау беру және айту». Оқушылардың не істеу керектігін түсінетініне және ерекше назар аудару қажет мәселелерге көңіл бөлетініне көз жеткізу.

    Саралау тәсілдері: «Қарқын».

    -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.

    «Домино» әдісі

    25-конечная звезда 1 .1.Төмендегі теңдіктер ақиқат па?


    =9

    =0,8

    =

    =

    Овал 1

    ҚБ.«3 шапалақ». Оқушылар теңдіктерді дұрыс орындау арқылы «Домино» дұрыс құралады. Орындай алмаған топтар үшін алғаш құраған топ дұрыс жауабын көрсетеді.

    2 тапсырма

    Белсенді оқыту: «Бекіту және қолданысқа енгізу». Жаңадан меңгерілген дағдыларды тәжірибеде қолдану және дамыту үшін сыныпта орындауға арналған әртүрлі жаттығулардың көмегімен түрлі мүмкіндік ұсыну.

    Саралау тәсілдері:«Диалог және қолдау көрсету». Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.

    2.4. «Ойлан жұптас бөліс». Квадрат түбірдің анықтамасын пайдаланып, мына өрнектердің мәнін табыңдар.

    1) ;

    2)

    3) ;

    4) 3∙ + 5.

    5)

    6) - .

    Бағалау дескрипторлары

    • Санды квадрат түбірден шығарады

    • Өрнектің мәнін табу

    3 тапсырма

    Белсенді оқыту: «Бекіту және қолданысқа енгізу». Жаңадан меңгерілген дағдыларды тәжірибеде қолдану және дамыту үшін сыныпта орындауға арналған әртүрлі жаттығулардың көмегімен түрлі мүмкіндік ұсыну.

    Саралау тәсілдері: «дереккөздер».

    2.8 Өрнектің мәнін табыңдар:

    1) 0,54 + 2(

    2) (3 -

    3) –б,2

    4)-0,4:

    ҚБ Интерактивті тақтада дұрыс жауаптар көрсетіліп, жұптар бір-бірлерін «Дұрыс-бұрыс» әдісі арқылы бағалайды.

    • Қарандашпен өшіремін /бұрыс

    • Қаламмен жазамын /дұрыс

    • Өшіргішпен бояймыз /бұрыс

    • Сызғышпен сызамыз /дұрыс

    • Дәптерге жазамыз /дұрыс

    • Желіммен желімдейміз /дұрыс















































    Электронды оқулық 8 сынып

































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жетпісбай Айжан Қайратқызы
    26 Қырқүйек 2023
    317
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ .Квадрат түбір 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ .Квадрат түбір 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    8.1А Квадрат түбір

    Мектеп: «Фурманов жалпы білім беретін» КММ

    Күні: 13.09.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні:Жетпісбай А.Қ

    Тексерілді:Тұяқова Н.Ө

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат түбір

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату

    Сабақтыңмақсаты

    Барлық оқушылар

    санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу

    Оқушылардың басым көпшілігі

    санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын ажырата алу

    Кейбір оқушылар

    санның кавадрат түбірі мен арифметикалық квадрат түбірлерін есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критерийі

    -санның квадрат түбірін және арифметикалық квадрат түбірі анықтамасын біледі;

    - арифметикалық квадрат түбір ұғымдарын ажырата алады

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    -санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын ауызша айта алады;

    -санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын ажыратып, ауызша айта алады.

    Пәндік лексика және терминология:

    -квадрат; -теңдеу; -арифметика; -түбір

    Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:

    Квадрат теңдеу дегеніміз...

    Арифметикалық квадрат түбір...

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Біздің басты міндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    Информатика

    Алдыңғы білім

    Сандардың дәрежесі немесе квадраттарын табу.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, сыныптың ықтымастық атмосферасын құру

    Оқушыларды балмұздақ таяқшалары арқылы топқа бөлу.

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Миға шабуыл. Сабаққа қажетті сұрақтар қойып, оқушылардың ойларымен бөлісу.

    9 немесе 9 = ;

    4 = ; т.б.

    ҚБ «Жақсы сұрақтың негіздері»

    Неге...?

    Егер де...?

    Сен қалай ойлайсың...?

    ... түіндіре аласың ба?

    ... не болды?

    8 сынып алгебра, «Мектеп» баспасы 2018ж, А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова, Т.Кучер, В.Корчевский.

    Сабақтың ортасы

    15 мин



    Бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы: Квадрат түбір.

    Сабақтың мақсаты: санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату

    Белсенді оқыту: «Түсіндіру және сипаттау»Бұрынға жұмысқа немесе әдіске негіздеп нақты, жақсы құрылымдалған түсініктеме беру.

    Саралау тәсілдері: «Жіктеу». Аралас гендрлік топ, ұйымшыл топ.

    Жаңа тақырып«Аялдама» әдісі

    Анықтама. а санының квадрат түбірі деп квадраты а- ға тең х санын атайды.

    Мысалы, 64 санының квадрат түбірі 8 және -8, өйткені 64

    Түбірдің оң мәнін арифметикалық квадрат түбір деп атайды. Қарастырылған мысалда 8 саны арифметикалық түбірді береді.

    Анықтама. Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес bсаны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.

    А санынан алынған арифметикалық квадрат түбір деп белгіленеді. Мұндағы таңбасы арифметикалық квадрат түбірдің таңбасы немесе радикал, а – түбір астындағы өрнек.

    =bтеңдігі болғанда орындалады.

    1 м ы с а л 1) 2) өрнегінің мәнін табайық.

    Шешуі. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын қолданамыз:

    1. және 7

    2. және0,5

    ҚБ Stop – кадр. Жаңа тақырып бойынша интерактивті тақтада электронды оқулықтағы түсіндірмесі көрсетіліп, кез келген жерден тоқтатылады. Оқушыларға ары қарай сұрақтар қою арқылы диалогқа тарту.

    Жауабы 1) 7; 2) 0,5.














    Топпен жұмыс



    5 мин




























    Жұптық жұмыс

    5 мин














    Жеке жұмыс

    5 мин


    1 тапсырма

    Белсенді оқыту: «Нұсқау беру және айту». Оқушылардың не істеу керектігін түсінетініне және ерекше назар аудару қажет мәселелерге көңіл бөлетініне көз жеткізу.

    Саралау тәсілдері: «Қарқын».

    -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.

    «Домино» әдісі

    25-конечная звезда 1 .1.Төмендегі теңдіктер ақиқат па?


    =9

    =0,8

    =

    =

    Овал 1

    ҚБ.«3 шапалақ». Оқушылар теңдіктерді дұрыс орындау арқылы «Домино» дұрыс құралады. Орындай алмаған топтар үшін алғаш құраған топ дұрыс жауабын көрсетеді.

    2 тапсырма

    Белсенді оқыту: «Бекіту және қолданысқа енгізу». Жаңадан меңгерілген дағдыларды тәжірибеде қолдану және дамыту үшін сыныпта орындауға арналған әртүрлі жаттығулардың көмегімен түрлі мүмкіндік ұсыну.

    Саралау тәсілдері:«Диалог және қолдау көрсету». Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.

    2.4. «Ойлан жұптас бөліс». Квадрат түбірдің анықтамасын пайдаланып, мына өрнектердің мәнін табыңдар.

    1) ;

    2)

    3) ;

    4) 3∙ + 5.

    5)

    6) - .

    Бағалау дескрипторлары

    • Санды квадрат түбірден шығарады

    • Өрнектің мәнін табу

    3 тапсырма

    Белсенді оқыту: «Бекіту және қолданысқа енгізу». Жаңадан меңгерілген дағдыларды тәжірибеде қолдану және дамыту үшін сыныпта орындауға арналған әртүрлі жаттығулардың көмегімен түрлі мүмкіндік ұсыну.

    Саралау тәсілдері: «дереккөздер».

    2.8 Өрнектің мәнін табыңдар:

    1) 0,54 + 2(

    2) (3 -

    3) –б,2

    4)-0,4:

    ҚБ Интерактивті тақтада дұрыс жауаптар көрсетіліп, жұптар бір-бірлерін «Дұрыс-бұрыс» әдісі арқылы бағалайды.

    • Қарандашпен өшіремін /бұрыс

    • Қаламмен жазамын /дұрыс

    • Өшіргішпен бояймыз /бұрыс

    • Сызғышпен сызамыз /дұрыс

    • Дәптерге жазамыз /дұрыс

    • Желіммен желімдейміз /дұрыс















































    Электронды оқулық 8 сынып

































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Басқа 8 сынып
    26.00.2023
    317
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жетпісбай Айжан Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации