ҚМЖ Квадраттық функция және оның графигі 8-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ Квадраттық функция және оның графигі 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 8-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар № 12

Бөлім: Квадраттық функция

Мектеп: «Ә.Ермеков атындағы мектеп-лицейі» КММ

Күні:

Мұғалімнің ТАӘ: Құлдыбай Қуаныш Қалдыбайұлы

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Квадраттық функция және оның графигі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

8.4.1.2 түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық білім алушылар: Квадраттық функцияның жалпы түрін біледі және оның графигінің пішінін сипаттайды.

Білім алушылардың басым бөлігі: Квадраттық функция графигін құра алады, бағытталған коэффициенттің (а) мәніне байланысты параболаның бағытын анықтайды.

Кейбір білім алушылар: Квадраттық функцияның коэффициенттеріне қарай оның графигін түрлендіреді және қолданбалы есептерде пайдаланады.

Еңбек құндылығы:

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығына топпен, жұппен жұмыс,жеке жұмыстар орындау барысында құрмет серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту

Сабақ барысы


Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

3 мин





5 мин










1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Class jo” арқылы түгендеймін.

2.Үй жұмысын тексеру (Тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі.Сол жауаптары арқылы тексереді.)

3.Оқушыларды 3 топқа бөлу (“Class jo” арқылы бөлу)

4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.


Мұғаліммен амандасады.

Сабаққа дайындалу;



«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Топқа бөлінеді және топ басшысын сайлайды. Топ басшысына «бағалау парағы» беріледі.Сабаққа қатысып отырған оқушыларға 1 балл беріп отырады.

Сабақ мақсатымен танысу;




Ауызша бағалауShape1 Shape2

Интерактивті тақта, презентация

Сабақтың ортасы

25 мин















































































Сабақтың соңы

6 мин




А-деңгейі

Келесі есептерді орындаңыз:

1) функциясының туындысын табыңыз.

2) функциясының интегралын табыңыз.














В –деңгейі

Көрсеткіштік функцияның туындысын табыңыз: 1) функциясының туындысын есептеңіз.

2) функциясының туындысын есептеңіз.























С –деңгейі

Төмендегі күрделі функциялардың туындысын және интегралын табыңыздар:

1) функциясының туындысын табыңыз.

2) функциясының интегралын есептеңіз.














Сергіту сәті (5 мин)

1. «Отыр тұр» ойыны (Оқушылардың зейінін арттыруға арналған ойын)

Шарты: Оқушылар қолдарына қаламдарын алып, байланыс орнатады. Шеңбер бойымен 3 топ тұрады. «отыр» және «тұр» деп мұғалім айтып тұрады.Кімде қалам жерге құлап қалса, сол ойыншылар ойынан шығады.



2.Бағалау

Топтық бағалау парақ арқылы нәтиже шығару.

Ең көп балл және белсенділік танытқан оқушы “Жарайсың!” “Керемет” секілді мадақтау сөздерімен бағаланады.

3.Кері байланыс

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .


Үй тапсырмасы.







































Дискриптор

А-деңгейі

  1. Оқушы алдымен функцияның туындысын табу үшін формуласын дәптерге жазады. (1 балл)

  2. Есепті шығарып, туындыны анықтайды(1 балл)

  3. Функцияның интегралын табу үшін қажетті формуланы қолданып, нәтижесін шығарады.(1 балл)

  4. Дәптерге шешімін жазып, өзіндік тексеріс жүргізеді. (1 балл)



В-деңгейі

  1. Оқушылар жұпта отырып, әр функцияның туындысын есептеу үшін

формуласын қолданады. (2 балл)

  1. Бір оқушы есепті шығарып, нәтижесін түсіндіреді, ал екіншісі келесі есепті орындайды. (2 балл)

  2. Жұбына шешімнің дұрыс екенін түсіндіреді және ортақ нәтижеге келеді. (2 балл)

  3. Екеуі де дәптерге шешімді жазады және өзара тексереді. (2 балл)



С-деңгейі

  1. Топ мүшелері туындысын табу ережесін бірге талқылайды. (3 балл)

  2. Әрбір есепті бірлесе отырып қадаммен шығарады және шешімді дәптерге түсіреді. (3 балл)

  3. Екінші есепте функцияның интегралын бөлшектеу арқылы орындайды. (3 балл)

  4. Топ мүшелері нәтижелерді салыстырып, толық жауапқа жеткенше пікір алмасады. (3 балл)










Шапшаңдық танытып, ынтымақтастық орнатады.





















«Смайликтер» әдісі

Жасыл түс - 1 балл

Қызыл түс – 0 балл

























«Смайликтер» әдісі

Жасыл түс - 1 балл

Қызыл түс – 0 балл























«Смайликтер» әдісі

Жасыл түс - 1 балл

Қызыл түс – 0 балл






































Жұмыс дәптері, есептер































Қаламдар, жұмыс дәптері



























Плакаттар, маркерлер, жұмыс дәптері



























































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.00.2025
81
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі