Сабақтың
басы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Талқылауға арналған
сұрақтар: - Жастар деп кімді
айтамыз? - Еліміздің болашағы
кімдер? - Қазіргі жастар
қандай? - Бұл өлеңде автор кімдерге сенім
артады? - Бүгінгі күннің жастары
қандай?
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Берілген сурет бойынша өз
болжамдарын айтады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқып береді,
берілген жаттығуларды
орындатды.
|
Айтылым
Айбатты-грозный
Қайратты-энергичный
Айбынды-храбрый
Қанатты-яркий,
живой
Ұмтылу-стремиться
Айтылым.
Сұрақтарға жауап
береді. Досымен сөйлеседі. Тақырып
жөнінде талқылайды.
«Бірге ойлаймыз» тәсілі арқылы
тақырып жөнінде ой бөлісіп, сұхбаттасады. Сыни пікірін
білдіреді.
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
-Сұхбат
құрады
«Рефлексия пирамидасы»
тәсілі
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№2-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Қосымша
тапсырма
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
|
Жазылым
«Сенімді дос» сөзіне
диаграмманы толтырады. Диаграмма бойынша шағын мәтін
жазады.
Тапсырманы
орындайды.
«Кубизм» тәсілі арқылы қазіргі
жастарға сипаттама береді.
Айтылым
«Эйлер шеңбері» әдісі бойынша
сұраққа жауап бере отырып, кейіпкердің образын талдаңыздар .6минут
Кім? Жастар Қандай? Қайратты,айбарлы,қайсар Не ітейді?
Ұмтылады,көздейді, білім
алады
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Болжам
жасайды
-Өз ойын
дәлелдейді.
«Бағалау ағашы» тәсілі
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№3-тапсырма:
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген айдарындағы
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Тыңдалым
Оқылым
Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: «Бес жолды өлең» тәсілі
арқылы жазушыға баға береді. Мағжан- сыршыл
ақын.
2-топ: «Ассоциограмма» тәсілі
арқылы мәтінде не айтылғанын топтастырады. Мәтіннің идеясына мән
береді. Автордың айтпақ ойын
ұғынады.
3-топ. «Дөңгелек үстел» арқылы
мәтін мазмұнын айтып шығады. Бұрынғы жастар мен қазіргі жастар
арасындағы айырмашылықты айтуға
тырысады.
Жазылым
Мәтіндегі зат есімдерді үш
тілдегі аудармасымен жазып алады. Жастар-молодежь- young
people
Айтылым
Суретпен жұмыс жасайды.
Интербелсенді тақтада жалынды, іскер жастардың суреттері берілген,
сол бойынша ой бөліседі. «ПОПС» формуласын
қолданады.
Жазылым
«Өлең кестесін»
жазады.
Өлеңнің аты, авторы,тақырыбы,
идеясы, тәрбиелік мәні.
Айтылым
Тақырып бойынша «SWOT» талдау
жүргізеді.
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-
Тапсырамны
орындайды.
Топпен жұмыс
жасайды
-Сипаттайды
-Талдайды
«Бутерброд» тәсілі арқылы кері
байланыс жасалады.
Дескриптор
-Антонимін
табады
-Синонимін
жазады
«Қоқыс жәшігі»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Пікірін
айтады
-Ойын
білдіреді
«Жеміс себеті»
тәсілі
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Кесте
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
Бағалау
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген рефлексиясын тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп
береді.
108-бет, 4-
тапсырма
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша өзіне тиісті
баллын қойып бағалайды.
|
|