|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақ |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Түсініктемелер. Логикалық операторлар |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Бағдарламалауда жазылған код жайында түсініктемелерді меңгеру, логикалық операторлар арқылы біз айнымалыларды, сандарды, жолдарды салыстыру |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Оқушыларды топқа бөлу |
Оқушылар
амандасып, |
Смайликарқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма:Стикердегі сұрақтар
1.Бағдарламаны кім жасады ? 2.Бағдарлама қай жылы жасады ? 3.Қазіргі таңдағы нұсқалары туралы не білесің ? 4. Қандай әлеуметтік желілерді қолданылып келеді?
2-тапсырма: Постер жасау 1-топ. Бағдарламалауда жазылған код жайында түсініктемелер 2-топ.Логикалық операторлар 3-тапсырма:Қате пікірді анықта .
4-тапсырма: «Қалыпқа келтіру» әдісі. 1. Логикалық операторлар арқылы біз айнымалыларды...................................... 2 Нәтижесінде не ақиқат (True) не.......................... 3.<= ................................................ 4.>= .................................... 5. == ................................ 6<,............................................. |
Берілген сұрақтарға жауап береді Постер жасайды, жұмысты қорғайды Қате пікірлерді табады Қатені түзетеді |
Смайликарқылы бағалау Смайликарқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытындылау. Бүгінгі сабақтан үйренген жақсы қасиеттерін еске түсіріп , айтып береді. |
Сабаққа кері байланыс береді |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ Логикалық операторлар. Python
ҚМЖ Логикалық операторлар. Python
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақ |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Түсініктемелер. Логикалық операторлар |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Бағдарламалауда жазылған код жайында түсініктемелерді меңгеру, логикалық операторлар арқылы біз айнымалыларды, сандарды, жолдарды салыстыру |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Оқушыларды топқа бөлу |
Оқушылар
амандасып, |
Смайликарқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма:Стикердегі сұрақтар
1.Бағдарламаны кім жасады ? 2.Бағдарлама қай жылы жасады ? 3.Қазіргі таңдағы нұсқалары туралы не білесің ? 4. Қандай әлеуметтік желілерді қолданылып келеді?
2-тапсырма: Постер жасау 1-топ. Бағдарламалауда жазылған код жайында түсініктемелер 2-топ.Логикалық операторлар 3-тапсырма:Қате пікірді анықта .
4-тапсырма: «Қалыпқа келтіру» әдісі. 1. Логикалық операторлар арқылы біз айнымалыларды...................................... 2 Нәтижесінде не ақиқат (True) не.......................... 3.<= ................................................ 4.>= .................................... 5. == ................................ 6<,............................................. |
Берілген сұрақтарға жауап береді Постер жасайды, жұмысты қорғайды Қате пікірлерді табады Қатені түзетеді |
Смайликарқылы бағалау Смайликарқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытындылау. Бүгінгі сабақтан үйренген жақсы қасиеттерін еске түсіріп , айтып береді. |
Сабаққа кері байланыс береді |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз



















