Материалдар / ҚМЖ математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ математика

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану Барлық оқушылар: көбейтудің үлестірімділік қасиеттін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана алады. Көптеген оқушылар: қосындыны санға көбейтуді бірнеше тәсілмен орындай алады. Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай тапсырмалар құрастыра алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2023
278
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------ орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 29-сабақ

Бөлім:

Аудан. Шамалар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көбейтудің үлестірімділік қасиеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көбейтудің үлестірімділік қасиеттін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана алады.

Көптеген оқушылар: қосындыны санға көбейтуді бірнеше тәсілмен орындай алады.

Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай тапсырмалар құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.

Өткен білімді еске түсіру:

Үйге берілген оқу тапсырмасын тексеру. 2,3-тапсырма 70-бет

Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен фигуралар суретін алғызу арқылы жүреді.

Жаңа тақырыпты ашу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

-Біз өткен сабақта қандай тапсырмалар орындадық?

-Дөңгелек сандарды қалай көбейтіп, бөлеміз? Бір-бір мысал жазып, мәнін табыңдар.

-Келтірген мысалдағы сандардың орнын ауыстырып көбейтіңдер.

-Біз көбейтудің қандай заңы еді?

-Иә, көбейтудің орын ауыстырымдылық заңы.

-Ал бүгінгі сабағымызда көбейтудің үлестірімділік заңы үйренетін боламыз.

Ширату жаттығуын жасайды.


Тапсырманы тексертеді.


Топқа бірігеді.

Сұрақтарға жауап береді.

-Тақырыпты ашады.





Оқу тапсырмасын орындаған, сұрақтарға жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.













Жаңа білім

15 мин
































2 мин



Бекіту

18 мин




















(Ұ, Д) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

1) Гүлбақтағы алаң гүлзармен безендірілген. Бағбанға гүлбақта қанша гүлзар бар екенін санап шығу керек. Сызбаға қара. Әр жағдайда есептеудің қалай орындалғанын түсіндір.

2) Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен қалай тапқаныңды түсіндір.

Р=(3+5)*2=16 (см)

Р=3*2+5*2=6+10=16(см)

3) Есепте.

(20+30)*5=50*5=250 (5+4)*70=630

(70+20)*4=90*4=360 (3+4)*30=210

(20+10)*6=30*6=180 (20+10)*8=240

(40+30)*2=70*2=140 (5+3)*10=80

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

- Тақырыпқа сай тапсырмалар құрастыр.


Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


(Т) 2- тапсырма дәптермен жұмыс.

4) Гүлзарлардың периметрін әртүрлі тәсілмен тап.

Р1=(4+6)*2=20 (см)

Р1=4*2+6*2=8+12=20(см)

Р2=(10+20)*2=60 (м)

Р2=10*2+20*2=20+40=60(м)

6) Тіктөртбұрыштың периметрі-20см, ал ұзындығы -6см. Тіктөртбұрыштың енін тап.

АВ=20:2-6=4(см)

Ж: Тіктөртбұрыштың ені 4см.

7) Біздің мектептегі әр оқушы бір ағаштан отырғызды. Оушылардың жартысы қайың, ширек бөлігі жөке, қалғандары үйеңкі отырғызды. Мектепте 800 оқушы бар. Неше бала қайың, нешеуі жөке, нешеуі үйеңкі отырғызды?

ҚDrawObject1 айың-?, ½ бөлігі

Жөке-?, ¼ бөлігі 800

Үйеңкі-?, қалған бөлігі

Ш: 800:2=400(қайың)

800:4=200(жөке)

800-400-200=200 (үйеңкі)

Ж: 400 бала қайың, 200 жөке, 200 үйеңкі отырғызды.

Тапсырмаларорындайды.

































Билеп сергиді.


Тапсырма орындайды.

Дескриптор:

Сызбадағы есептеудің қалай орындалғанын түсіндіреді-1 балл.

Тіктөртбұрыш-тың периметрін әртүрлі тәсілмен табуды түсіндіреді-2 балл.

- Өрнектердің мәнін көбейтудің үлестірімділік заңын пайдаланып есептейді-2балл.




















Дескриптор:

Гүлзарлардың периметрін әртүрлі тәсілмен табады-1балл. Тіктөртбұрыштың периметрі арқылы енін табады-2балл.

Есептің шартын жазады, шешуін, жауабын табады-2балл.

Оқулық, дәптер




































Оқулық, дәптер,


Кері байланыс

5 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 5-тапсырма 72-бет

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойылады.









































Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 30-сабақ

Бөлім:

Сәулет

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көбейтудің үлестірімділік қасиеті. Есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

3.2.1.3 көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріпті теңдік түрінде: (ab)c=a(bc); a(b+c)=ab+ac; a(b-c)=ab-ac көрсету және қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көбейтудің үлестірімділік қасиеттін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады және әріпті теңдік түрінде көрсете алады.

Көптеген оқушылар: қосындыны санға көбейтуді бірнеше тәсілмен орындай алады.

Кейбір оқушылар: тақырыпқа сай тапсырмалар құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Өткен білімді еске түсіру:

Оқу тапсырмасы: 5-тапсырма 72-бет

Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді.

Оқу материалын жариялау «Ауызша жаттығу» әдісі арқылы жүреді:

- Көрсетілген сандарды тиімді тәсілмен көбейтіп, мәнін атаңдар.

2,3,1, 2,5,4 3,4,2 5,8,2

6,3,5 7,3,10 4,6,2 тсс

-Бұл өрнектердің қандай ұқсастығы бар?

-Ендеше бүгінгі сабағымызда да көбейтудің үлестірімділік заңын тиімді пайдалануға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.

Жаттығу жасайды.


Тапсырма тексертеді.

Топқа бірігеді.

Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


«Ауызша мадақтау» әдісі

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!