Материалдар / ҚМЖ математика "5 саны және цифры" 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ математика "5 саны және цифры" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа арналған математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар. Сабақ тақырыбы 5 саны және цифры. Сабақ жаңартылған бағдарламаға сай құрылған. Әріптестеріме көмегі болады деген сенімдемін. Математика пәні бойынша құрылған сабақта оқушы жас ерекшелігіне сай құрылып, оқушылар өз ойларын еркін жеткізуіне мүмкіндік алады. Оқушылар 5 санының таңбалануын үйреніп, 5 санының құрамымен танысады. Логикалық тапсырмалар орындайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2017
501
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар



Сабақ: Математика


Мектеп: №4 жалпы орта білім беретін мектебі

Сабақтың тақырыбы: «5 саны және цифры»

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметкалиева М.Б.

Сынып: 1Ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер


Сабақтың мақсаттары


1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау

Тілдік мақсаттар


Сол жақта. Оң жақта.Тура ретпен санау, кері ретпен санау

Құндылықтарды дарыту

Өзарасыйластыққатәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақ тілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асады.

АКТ қолдану дағдылары

Сандардытінтеуірарқылыжазыпкөреді.

Бастапқы білім

Оқушылар күнделікті өмірде немесе балалар бақшасында сандар ретімен санауды үйрену тәжірибесіне сүйенеді

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. минут

Ертеңгі шеңбер

(Б) Оқушылар шеңберге тұрады, кезекпен саналады.

Оқушылардың зейінін шоғырландыру; оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтап алу.


https://www.youtube.com/watch?v=RuAgdgXVvUA




Сабақтың ортасы

30 минут




































Сандар қалай пайда болды?

(Ұ) Ертеде адамдар санауды білді ме?

Санау не үшін қажет болды?

Сұрақтарға болжам жасауға ой түрткі жасау. Оқушылардың пікірлерін айтуына мүмкіндік беру.

(Ө)Санауға арналған материалдар: моншақтар, асықтар, таяқшалар, тастар, түймелер,


Сүйекшенің бетіндегі санға сәйкес цифрды көрсету.

5 саны және цифрымен таныстыру.


(Ж) Оқушыларға өзі ұнататын заттардың топтамасын санату, оқушылар топқа немесе сыныпқа ұнататын түсі және сол түсті заттың қаншасын анықтағанын айтады.

(Ж,Т,Ф) Оқушыларға жұппен немесе кішірек топтарда 1-ден 10-ға дейінгі әр санға мысал келтіру ұсынамын. Мысалы: 1- бөлмедегі компьютер немесе есік саны, 2- тақта, 3- терезе және т.с.с.


Сыныптан саны бесеу болатын заттарды табу.


Оқулықпен жұмыс

Сан түзуінде 5 санының орнын анықтау.

Сурет бойынша түсіп қалған сандарды табу.


5 санының құрамын анықтау.

Келесі сан қандай сан? Алдыңғы сан қандай? 3 және 5 сандарының арасында қандай сан бар? Сандардың қайсысы үлкен, қайсысы кіші?

Сергіту сәті

Жұмбақ

Қараңғыда жымыңдай жанады,
Жарық түссе бірден сөніп қалады  (Жұлдыз) 


Дәптермен жұмыс. 5 цифрын ауада жазу


  1. Түсіп қалған сандарды жаз

  2. Үлгі бойынша толықтырып жаз

  3. Сан құрамын анықтау

  4. 5

    2



    1

    4



    0

  5. Сан түзуінде көрсету



1 2 3 4 5


Қалыптастырушы бағалау

1- тапсырма. Сандарды сәйкес суреттермен байланыстырыңыз.

Picture 1

2- тапсырма. Үлкен және кіші доптардың санын анықтаңыз және бос торкөздерге жазыңыз. Оларды салыстырыңыз.



Кеспе суреттер,

https://www.youtube.com/watch?v=F2ZFn9ttH2w



Сабақтың соңы

2 минут



Қорытындылау

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- Нені білдім? Нені үйрендім?

- Нені толық түсінбедім ?

Рефлексия

Shape1

Бәрін түсіндім

Shape2 Кейбір нәрселерді толық түсінбедім

Shape3

Мен түсінбедім



Қосымша ақпарат

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Сан түзуінде сандардың орнын табуда қиналған оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.

Заттардың санын цифрлармен сәйкестендіруін, сандарды салыстыруын бағалау.

Сергіту жаттығуы мен көзге арналған жаттығу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!