Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Механикалық қозғалыс

    Педагогтің аты-жөні

    Күні:

    14.10.2021

    Сынып:7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Қозғалысқа сипаттама береді,орташа жылдамдық анықтамасына сәйкес формулалармен есептер шығара алады.

    Басым бөлігі:

    Қозғалысты салыстырады,қозғалыс жыдамдығымен орташа жылдамдығын есептеу өрнектерін ажырата алады.

    Кейбір оқушылар:

    Қозғалыс жылдамдығы мен орташа жылдамдыққа күнделікті өмірден мысал келтіріп, оның есептелуін нақтылайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Өткен тақырыпты тексеру.

    1- тапсырма «Сұрақтар сандығы»

    Арқылы алдынғы сабақты сурау.

    а)Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстар дегеніміз не?

    б)оны қай жерлерде қолданамыз?


    -Жылдамдық ұғымын қалай түсінеміз?




    Өз пікірлерін ұсынады, айтады Оқушылар өз ойларын айтады, осыдан үй тапсырмасы ашылады





    Ұпай


    Сабақтың ортасы


































    -Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу»

    -Бүгінгі сабақты, «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу» тақырыбын меңгерген соң, формулаларды есептер шығаруда қолдана алатын боласыздар.

    Теориялық материал

    Оқулықты ашындар:

    Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 43 бет

    2-тапсырма.Оқып, қысқаша конспект жазындар.


    • Бір өлшем уақытта жүрілген жолды жылдамдық деп атайды

    • Бірқалыпты түзусызықты қозғалыстың жылдамдығы мына формуламен анықталады

    Дененің бірқалыпты қозғалысының жылдамдығы белгілі болса, сол арқылы дененің белгілі бір уақыт ішінде жүрген жолын анықтауға болады

    Сондай-ақ егер дененің бірқалыпты қозғалысының жылдамдығы мен жүрген жолы белгілі болса, сол қозғалысқа кеткен уақытты табуға болады.

    Есепті шығар. (4 тапсырма)

    Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 47-бет


    Жаттығу 2.1(5-8)

    Үйге тапсырма: (4 тапсырма

    Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 47-бет,

    Жаттығу 2.1(1-4)













    Теориялық материалмен жұмыс

























    Оқушылар 2.1 жаттығу есептерін шығарады.















    Ұпай


























    Ұпай










    Оқулық, жұмыс дәптері


    СЛАЙД
























    Оқулық, жұмыс дәптері


    Сабақтың соңы

    Рефлекция

    Кері байланыс бутерброды

    -Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен....................... үйрендім.

    -Маған........................................................қиын болып көрінді.

    -Мен енді ......................................................... үйренгім келеді


    Стикер









    Бөлімі:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    12.10.2021ж

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Механикадағы импульс пен энергияның сақталу заңдары және олардың кеңістік пен уақыттың қасиеттерімен байланысы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.4.1 - сақталу заңдарын түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    • Импульс пен энергияның сақталу заңдарын оқып үйрену;

    • Қоршаған ортада болып жатқан құбылыстары импульс пен энергияның сақталу заңы тұрғысынан түсіндіру

    Бағалау критерийлері




    Оқушы мақсатқа жетеді, егер ...

    Білу

    «импульс» және «энергия» ұғымдарын біледі;

    Қолдану

    құбылысты түсіндіру барысында білімдерін қолданады;

    Сыни ойлау

    экспериментті сақталу заңдары тұрғысынан түсіндіреді;

    Анализ

    қоршаған ортада болып жатқан құбылыстары сақталу заңдары тұрғысынан талдайды;

    Синтез

    экспериметтің нәтижесі бойынша қорытынды жасайды және жалпылайды

    Коммуникативті дағдылар

    тақырып бойынша терминдерді пайдаланып құбылыстарды түсіндіреді


    Құндылықтарға баулу





    1.Тұжырымдамалар мен қорытындыларды экспериментальды дәлелдеуді қарастыратын зерттеу дағдыларын қалыптастыру және логикалық ойлауды дамыту;

    2. Топта жұмыс істей білуге, сондай-ақ рольдік ойындарды жүргізе білуге көмектесетін дағдыларды дамыту. Сынды құрметпен және байсалды қабылдай отырып, басқалардың жұмысын сынай білу қабілеті;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Қажетті мәліметтерді дәптерге жазып отырады





    Бағалау парағы (Тапсырманы орындаған әр бала өзіне бір ұпайдан қойып отырады).



    Сабақтың ортасы




    15 мин



    Қызығушылығын ояту:

    2) Зымыран ұшқан кезде отын энергиясы қандай энергияға түрленеді?


    3) Резиналы арқанмен секірген кезде қандай энергия түрленулері болады?

    (оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)

    4) Жердің гравитациялық өрісіндегі потенциалдық энергия дегеніміз не?



    (оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)



    5) 1-ші мысал

    6) 2-ші мысал


    7) Кинетикалық энергия дегеніміз не?

    (оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)



    8) 3-ші мысал


    9) Дененің Ер пен Ек энергиялары қалай байланысқан?


    10) 4-ші мысал


    11) Механикалық энергияға кедергі күші қалай әсер етеді? Оны энергияның сақталу заңымен қалай байланыстыруға болады?



    ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ МЕҢГЕРТУ:

    Айналмалы қозғалыс динамикасының негізгі теңдеуі мен импульс моменті, импульс моментінің сақталу заңын мұғалім оқушылармен бірлесе отырып қорытып шығарады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрлыбекова Айдын Әлсейтқызы
    13 Қаңтар 2022
    626
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қмж механикалық қозғалыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қмж механикалық қозғалыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл файлда 7-9-11 сыныптардың 1 күндік қмж жасалған. тақырыптары механикалық қозғалыс, Әртүрлі географиялық ендіктегі аспан шырақтарының көрінерлік қозғалысы, жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақыт,Механикадағы импульс пен энергияның сақталу заңдары және олардың кеңістік пен уақыттың қасиеттерімен байланысы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Механикалық қозғалыс

    Педагогтің аты-жөні

    Күні:

    14.10.2021

    Сынып:7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Қозғалысқа сипаттама береді,орташа жылдамдық анықтамасына сәйкес формулалармен есептер шығара алады.

    Басым бөлігі:

    Қозғалысты салыстырады,қозғалыс жыдамдығымен орташа жылдамдығын есептеу өрнектерін ажырата алады.

    Кейбір оқушылар:

    Қозғалыс жылдамдығы мен орташа жылдамдыққа күнделікті өмірден мысал келтіріп, оның есептелуін нақтылайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Өткен тақырыпты тексеру.

    1- тапсырма «Сұрақтар сандығы»

    Арқылы алдынғы сабақты сурау.

    а)Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстар дегеніміз не?

    б)оны қай жерлерде қолданамыз?


    -Жылдамдық ұғымын қалай түсінеміз?




    Өз пікірлерін ұсынады, айтады Оқушылар өз ойларын айтады, осыдан үй тапсырмасы ашылады





    Ұпай


    Сабақтың ортасы


































    -Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу»

    -Бүгінгі сабақты, «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу» тақырыбын меңгерген соң, формулаларды есептер шығаруда қолдана алатын боласыздар.

    Теориялық материал

    Оқулықты ашындар:

    Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 43 бет

    2-тапсырма.Оқып, қысқаша конспект жазындар.


    • Бір өлшем уақытта жүрілген жолды жылдамдық деп атайды

    • Бірқалыпты түзусызықты қозғалыстың жылдамдығы мына формуламен анықталады

    Дененің бірқалыпты қозғалысының жылдамдығы белгілі болса, сол арқылы дененің белгілі бір уақыт ішінде жүрген жолын анықтауға болады

    Сондай-ақ егер дененің бірқалыпты қозғалысының жылдамдығы мен жүрген жолы белгілі болса, сол қозғалысқа кеткен уақытты табуға болады.

    Есепті шығар. (4 тапсырма)

    Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 47-бет


    Жаттығу 2.1(5-8)

    Үйге тапсырма: (4 тапсырма

    Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 47-бет,

    Жаттығу 2.1(1-4)













    Теориялық материалмен жұмыс

























    Оқушылар 2.1 жаттығу есептерін шығарады.















    Ұпай


























    Ұпай










    Оқулық, жұмыс дәптері


    СЛАЙД
























    Оқулық, жұмыс дәптері


    Сабақтың соңы

    Рефлекция

    Кері байланыс бутерброды

    -Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен....................... үйрендім.

    -Маған........................................................қиын болып көрінді.

    -Мен енді ......................................................... үйренгім келеді


    Стикер









    Бөлімі:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    12.10.2021ж

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Механикадағы импульс пен энергияның сақталу заңдары және олардың кеңістік пен уақыттың қасиеттерімен байланысы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.4.1 - сақталу заңдарын түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    • Импульс пен энергияның сақталу заңдарын оқып үйрену;

    • Қоршаған ортада болып жатқан құбылыстары импульс пен энергияның сақталу заңы тұрғысынан түсіндіру

    Бағалау критерийлері




    Оқушы мақсатқа жетеді, егер ...

    Білу

    «импульс» және «энергия» ұғымдарын біледі;

    Қолдану

    құбылысты түсіндіру барысында білімдерін қолданады;

    Сыни ойлау

    экспериментті сақталу заңдары тұрғысынан түсіндіреді;

    Анализ

    қоршаған ортада болып жатқан құбылыстары сақталу заңдары тұрғысынан талдайды;

    Синтез

    экспериметтің нәтижесі бойынша қорытынды жасайды және жалпылайды

    Коммуникативті дағдылар

    тақырып бойынша терминдерді пайдаланып құбылыстарды түсіндіреді


    Құндылықтарға баулу





    1.Тұжырымдамалар мен қорытындыларды экспериментальды дәлелдеуді қарастыратын зерттеу дағдыларын қалыптастыру және логикалық ойлауды дамыту;

    2. Топта жұмыс істей білуге, сондай-ақ рольдік ойындарды жүргізе білуге көмектесетін дағдыларды дамыту. Сынды құрметпен және байсалды қабылдай отырып, басқалардың жұмысын сынай білу қабілеті;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Қажетті мәліметтерді дәптерге жазып отырады





    Бағалау парағы (Тапсырманы орындаған әр бала өзіне бір ұпайдан қойып отырады).



    Сабақтың ортасы




    15 мин



    Қызығушылығын ояту:

    2) Зымыран ұшқан кезде отын энергиясы қандай энергияға түрленеді?


    3) Резиналы арқанмен секірген кезде қандай энергия түрленулері болады?

    (оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)

    4) Жердің гравитациялық өрісіндегі потенциалдық энергия дегеніміз не?



    (оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)



    5) 1-ші мысал

    6) 2-ші мысал


    7) Кинетикалық энергия дегеніміз не?

    (оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)



    8) 3-ші мысал


    9) Дененің Ер пен Ек энергиялары қалай байланысқан?


    10) 4-ші мысал


    11) Механикалық энергияға кедергі күші қалай әсер етеді? Оны энергияның сақталу заңымен қалай байланыстыруға болады?



    ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ МЕҢГЕРТУ:

    Айналмалы қозғалыс динамикасының негізгі теңдеуі мен импульс моменті, импульс моментінің сақталу заңын мұғалім оқушылармен бірлесе отырып қорытып шығарады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары Басқа
    13.01.2022
    626
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрлыбекова Айдын Әлсейтқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации