Материалдар / қмж механикалық қозғалыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж механикалық қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл файлда 7-9-11 сыныптардың 1 күндік қмж жасалған. тақырыптары механикалық қозғалыс, Әртүрлі географиялық ендіктегі аспан шырақтарының көрінерлік қозғалысы, жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақыт,Механикадағы импульс пен энергияның сақталу заңдары және олардың кеңістік пен уақыттың қасиеттерімен байланысы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2022
290
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Механикалық қозғалыс

Педагогтің аты-жөні

Күні:

14.10.2021

Сынып:7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Қозғалысқа сипаттама береді,орташа жылдамдық анықтамасына сәйкес формулалармен есептер шығара алады.

Басым бөлігі:

Қозғалысты салыстырады,қозғалыс жыдамдығымен орташа жылдамдығын есептеу өрнектерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар:

Қозғалыс жылдамдығы мен орташа жылдамдыққа күнделікті өмірден мысал келтіріп, оның есептелуін нақтылайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

Өткен тақырыпты тексеру.

1- тапсырма «Сұрақтар сандығы»

Арқылы алдынғы сабақты сурау.

а)Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыстар дегеніміз не?

б)оны қай жерлерде қолданамыз?


-Жылдамдық ұғымын қалай түсінеміз?




Өз пікірлерін ұсынады, айтады Оқушылар өз ойларын айтады, осыдан үй тапсырмасы ашылады





Ұпай


Сабақтың ортасы


































-Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу»

-Бүгінгі сабақты, «Жылдамдық және орташа жылдамдықты есептеу» тақырыбын меңгерген соң, формулаларды есептер шығаруда қолдана алатын боласыздар.

Теориялық материал

Оқулықты ашындар:

Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 43 бет

2-тапсырма.Оқып, қысқаша конспект жазындар.


  • Бір өлшем уақытта жүрілген жолды жылдамдық деп атайды

  • Бірқалыпты түзусызықты қозғалыстың жылдамдығы мына формуламен анықталады

Дененің бірқалыпты қозғалысының жылдамдығы белгілі болса, сол арқылы дененің белгілі бір уақыт ішінде жүрген жолын анықтауға болады

Сондай-ақ егер дененің бірқалыпты қозғалысының жылдамдығы мен жүрген жолы белгілі болса, сол қозғалысқа кеткен уақытты табуға болады.

Есепті шығар. (4 тапсырма)

Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 47-бет


Жаттығу 2.1(5-8)

Үйге тапсырма: (4 тапсырма

Физика, 7 сынып Башарұлы Р. §10, 47-бет,

Жаттығу 2.1(1-4)













Теориялық материалмен жұмыс

























Оқушылар 2.1 жаттығу есептерін шығарады.















Ұпай


























Ұпай










Оқулық, жұмыс дәптері


СЛАЙД
























Оқулық, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы

Рефлекция

Кері байланыс бутерброды

-Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен....................... үйрендім.

-Маған........................................................қиын болып көрінді.

-Мен енді ......................................................... үйренгім келеді


Стикер









Бөлімі:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:

12.10.2021ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Механикадағы импульс пен энергияның сақталу заңдары және олардың кеңістік пен уақыттың қасиеттерімен байланысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.4.1 - сақталу заңдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

  • Импульс пен энергияның сақталу заңдарын оқып үйрену;

  • Қоршаған ортада болып жатқан құбылыстары импульс пен энергияның сақталу заңы тұрғысынан түсіндіру

Бағалау критерийлері




Оқушы мақсатқа жетеді, егер ...

Білу

«импульс» және «энергия» ұғымдарын біледі;

Қолдану

құбылысты түсіндіру барысында білімдерін қолданады;

Сыни ойлау

экспериментті сақталу заңдары тұрғысынан түсіндіреді;

Анализ

қоршаған ортада болып жатқан құбылыстары сақталу заңдары тұрғысынан талдайды;

Синтез

экспериметтің нәтижесі бойынша қорытынды жасайды және жалпылайды

Коммуникативті дағдылар

тақырып бойынша терминдерді пайдаланып құбылыстарды түсіндіреді


Құндылықтарға баулу





1.Тұжырымдамалар мен қорытындыларды экспериментальды дәлелдеуді қарастыратын зерттеу дағдыларын қалыптастыру және логикалық ойлауды дамыту;

2. Топта жұмыс істей білуге, сондай-ақ рольдік ойындарды жүргізе білуге көмектесетін дағдыларды дамыту. Сынды құрметпен және байсалды қабылдай отырып, басқалардың жұмысын сынай білу қабілеті;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

4 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Қажетті мәліметтерді дәптерге жазып отырады





Бағалау парағы (Тапсырманы орындаған әр бала өзіне бір ұпайдан қойып отырады).



Сабақтың ортасы




15 мин



Қызығушылығын ояту:

2) Зымыран ұшқан кезде отын энергиясы қандай энергияға түрленеді?


3) Резиналы арқанмен секірген кезде қандай энергия түрленулері болады?

(оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)

4) Жердің гравитациялық өрісіндегі потенциалдық энергия дегеніміз не?



(оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)



5) 1-ші мысал

6) 2-ші мысал


7) Кинетикалық энергия дегеніміз не?

(оқушылар сұраққа жауап береді және сақталу заңының тұжырымдамасын дәптерлеріне жазады)



8) 3-ші мысал


9) Дененің Ер пен Ек энергиялары қалай байланысқан?


10) 4-ші мысал


11) Механикалық энергияға кедергі күші қалай әсер етеді? Оны энергияның сақталу заңымен қалай байланыстыруға болады?



ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ МЕҢГЕРТУ:

Айналмалы қозғалыс динамикасының негізгі теңдеуі мен импульс моменті, импульс моментінің сақталу заңын мұғалім оқушылармен бірлесе отырып қорытып шығарады

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!