Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс.
жүйе - система
ақпарат табу – найти информацию пайда болу – появляться, возникать
мәлімет, ақпарат – информация
Айтылым
Айтылым
Жеке
жұмыс
ЕББҚ:(Зейін
тапшылығы және гипербелсенділік синдромы
(ЗТГС)
(даралап
оқыту тәсілі арқылы)
Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушыны (төмен
деңгейлі)«қолдау»
Тақырыпқа қатысты сөйлем
құрайды
Айтылым
6-тапсырма
Сергіту
сәті
Оқылым
тапсырма
Топтық жұмыс
Айтылым
7-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
10-тапсырма
Жазылым
11-тапсырма
Айтылым
Жұптық жұмыс
9-тапсырма
Айтылым
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
«СLIL» әдісі. 1. Мәтіннен
таныс емес сөздердің астын сызыңыздар. Тақтаға орысша және
ағылшынша аудармаларын шашыраңқы түрінде беремін. Аудармаларын
сәйкестендіреді.
Айтылым
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР – қызмет,
қызметкер, қыз, қыл, қыр, зер, зекет, керемет, кел, кез, кет,
келер, ер, ел, ет, ем, ез, ек, кем, ерлер,
ерке...
Айтылым
Суретке
қара.
Айтылым
Электронды пошта ашу үшін
төмендегі сауалнаманы толтыр.
Сергіту сәтін
орындайды.
«Атомдар мен молекулалар»
әдісі
Оқылым
«Төрт сөйлем» әдісі
бойынша
оқыған мәтіннің
негізгі ойын іріктеуге , өзіндік пікірін ашық білдіруге
дағдыланады.
Айтылым
Жағдаят: Досың электронды пошта ашуға көмектесуіңді өтінді.
Мәтінге сүйеніп, оған электронды пошта ашудың жолын түсіндір.
Сөзіңде жалғаулықтарды қолдан.
Жазылым
Сөздерге ілік септігінің
жалғауын жалға. Осы сөздерді қатыстырып, мәтін құрап
жаз.
Электронды пошта, дос,
хабарлама, сурет, хат, іні.
Айтылым
«Кім жылдам?» Мұғалім сендерге
электронды поштаға салынатын смайликтердің суретін көрсетеді. Оның
қандай мағына білдіретінін тез айтыңдар.
Айтылым
Сұрақтарға жауап беріңдер.
Көршіңмен диалог құр.
-Электронды пошта деген
не?
- ....
-Оны қалай ашуға
болады?
- ....
-Электронды пошта не үшін
керек?
- ....
|
«Шапалақ»
Дескриптор
-
балл
-Сипаттайды
-Әңгімелейді.
«Түрлі түсті
стикерлер»
Дескриптор
4 балл
-Түсіндіреді
-Талқылайды
-Жарысады
Топ басшысы топ мүшелерін
бағалайды
Дескриптор
3 балл
-Толықтырады
-Сұхбат
құрады
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Оқулық
сөздік
слайд
АКТ,портрет, суреттер, тірек
сызбалар
Слайд
Оқулық
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер.
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар
|