ҚМЖ "Менің электронды поштам"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ "Менің электронды поштам"

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныбындағы қазақ тілі және әдебиеті сабағының "Менің электронды поштам" тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 10.Компьютердің тілін табу - өнер

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 33. Менің электронды поштам

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.1.1.1 - тақырыпты тірек сөздер арқылы

болжау;

5.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: тақырыпты тірек сөздер арқылы болжай алады;

тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Ыстық алақан» әдісі арқылы ортада жағымды психологиялық ахуал туғызу. (оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді) Топтарға біріктіру. Тірек сөздері бар карточкалар бойынша топқа бөлдім. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әрбір қиындыларда «Су», «Тіршілік» деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен және бағалау критериилерімен таныстыру. Өзара бағалау парақшаларын топтарға тарату.

Үй жұмысын тексеру

« Ыстық орындық» әдісі арқылы алдыңғы оқуды еске түсіру.






«Смайликтер»










Слайд


Үлестірмелі топтамалар



Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

жүйе - система ақпарат табу – найти информацию пайда болу – появляться, возникать мәлімет, ақпарат – информация




Айтылым






Айтылым

Жеке жұмыс

ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)

(даралап оқыту тәсілі арқылы)

Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушыны (төмен деңгейлі)«қолдау»

Тақырыпқа қатысты сөйлем құрайды

Айтылым

6-тапсырма








Сергіту сәті



Оқылым

тапсырма

Топтық жұмыс




Айтылым

7- тапсырма

Жұптық жұмыс





10-тапсырма

Жазылым






11-тапсырма

Айтылым

Жұптық жұмыс






9-тапсырма

Айтылым









Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

«СLIL» әдісі. 1. Мәтіннен таныс емес сөздердің астын сызыңыздар. Тақтаға орысша және ағылшынша аудармаларын шашыраңқы түрінде беремін. Аудармаларын сәйкестендіреді.

Айтылым

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР – қызмет, қызметкер, қыз, қыл, қыр, зер, зекет, керемет, кел, кез, кет, келер, ер, ел, ет, ем, ез, ек, кем, ерлер, ерке...

Айтылым

Суретке қара.





Айтылым

Электронды пошта ашу үшін төмендегі сауалнаманы толтыр.

Сергіту сәтін орындайды.

«Атомдар мен молекулалар» әдісі

Оқылым

«Төрт сөйлем» әдісі бойынша

оқыған мәтіннің негізгі ойын іріктеуге , өзіндік пікірін ашық білдіруге дағдыланады.

Айтылым

Жағдаят: Досың электронды пошта ашуға көмектесуіңді өтінді. Мәтінге сүйеніп, оған электронды пошта ашудың жолын түсіндір. Сөзіңде жалғаулықтарды қолдан.

Жазылым

Сөздерге ілік септігінің жалғауын жалға. Осы сөздерді қатыстырып, мәтін құрап жаз.

Электронды пошта, дос, хабарлама, сурет, хат, іні.

Айтылым

«Кім жылдам?» Мұғалім сендерге электронды поштаға салынатын смайликтердің суретін көрсетеді. Оның қандай мағына білдіретінін тез айтыңдар.

Айтылым

Сұрақтарға жауап беріңдер. Көршіңмен диалог құр.

-Электронды пошта деген не?

- ....

-Оны қалай ашуға болады?

- ....

-Электронды пошта не үшін керек?

- ....




«Шапалақ»










Дескриптор

  1. балл

-Сипаттайды

-Әңгімелейді.


«Түрлі түсті стикерлер»








































Дескриптор

4 балл

-Түсіндіреді

-Талқылайды

-Жарысады

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды






Дескриптор

3 балл

-Толықтырады

-Сұхбат құрады

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Оқулық

сөздік

слайд



АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар






















Слайд

Оқулық






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Оқулық


слайд







Кесте






Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 8 -тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.




Shape1








Shape2

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2024
299
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі