Материалдар / Қмж "Менің отбасым" 2сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қмж "Менің отбасым" 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ барысында көптеген түрлі əдіс-тəсілдермен қатар'оқу мен оқытуды бағалау түрі кірістіріліп оқушылардың өз деңгейлеріне деген көз-қарастарын дəлелді түрде көрсете отырып' сабақтың өту кезінде бірлескен жұмыс барысы қарастырылған.Сабақ соңында оқушы əсері мен алған білімін қорытынды жасай отырып 'блум токсономиясына сүйене отырып жинақталып жасалды.Өзім секілді əріптестеріме пайдаға жаратар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
15046
180 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Өзім туралыМектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Зайлагиева И.Г
Сынып: 2Қатысқандар:17Қатыспағандар : 1




Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым





Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау

Күтілетін нәтиже

А) барлық оқушылар: Берілген сурет бойынша отбасы мүшелерін сипаттайды

В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің суретін салады атауын жазады.



С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтадыНегізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, бауырымТалқылауға арналған сұрақтар: - өз отбасындағы адамдар жайлы әңгімеле?- «Қамқор болу», «Көмектесу » дегенді қалай түсінесің?- Бос уақытында отбасыңмен қалай демаласың?
ПәнаралықБайланыстарӘдебиеттік оқу,жаратылыстану, қазақ тілі
Алдыңғы меңгерілген білім

1-сыныпта өтілген білімдері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңіСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



Білу



Түсіну
І Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. ІІ.Миға шаубыл - Біз кімбіз?(адам)- Қайда тұрып жатырмыз?(үйде,ауылда т.б)- Бізбен бірге кімдер тұрады?(отбасы,ата-ана,туыстар т.б)-Ендеше балалар бүгін біз сабақта отбасымыз туралы айтамыз.III.Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен , міндетімен таныстыру.Алдарындағы қима қағаздарды таңдап, топқа бөлінеміз.Оқушыларды үш топқа бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес таңдаладыта-әже,әке-ана,аға-әпке Топ ережесін құру.

Сабақтың ортасы

25минут

Талдау





























Қолдану



Қызықты тапсырма















Сергіту сәті



























Дәптермен жұмыс Жазылым
«Сұрақтар шеңбері» Әр топ тақырыпқа сай талқылау жүргізеді.Тапсырма: Отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?Таныстырылым :

Кез-келген адамның өз отбасы бар.Отбасы-қоғамның бір бөлшегі.Оған бір үйде тұратын ең жақын адамдар тұрады.Постер қорғау: Деңгейлік тапсырмалар.1-тапсырма 1топ :Суретте көрсетілген отбасы мүшелерін атап,жасына сай ретімен орналастырады, бейнелейді2-тапсырма 2-топ: Отбасындағы жасы үлкендерді бір бөлек, жасы кішілерді бір бөлек бағанға жазады, талдайды,айтады.3-тапсырма3-топ : Бейнелі сурет бойынша шағын әңгіме құрайды.

Меңгердім Сұрағым бар Түсінбедім

Атамнан басталарӘжемнен қосталарОтбасым мыналарЕң жақын адамдарӘкем мен анам бар Бір туған ағам бар,Бір туған апам бар Бәрін жақсы көремін Еркелеймін ,еремін!

Дәптермен жұмыс Қалыптастырушы бағалауБағалау критерийі Білім алушы • Суреті бойынша отбасы мүшелерін сипаттайды.Тапсырма1) Ағаштағы бос орындарға отбасы мүшелерінің фотосын желімде/ суретін сал/ атауын жаз.





































ТаныстырылымОқулықпен жұмыс













АКТ -мен жұмыс





















Маркер,флипчаттар,











смайликтер
Талдау

2) Суретке және тірек сөздерге сүйене отырып отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айт.Тірек сөздер: аты-жөні, жасы, туыстық қатынасы, сырт келбеті (көзі, шашы, бойы), мінез-құлқы.3) Суреттегі екі отбасын салыстыр.Айырмашлығы неде? ұқсастығы неде? Қамқор болу,көмек беру сөзін қалай түснесің?.





Дескриптор Білім алушы − отбасы мүшелерін атайды; − отбасы мүшелерінің біріне ауызша портрет құрастырады.-отбасы айырмашалықтарын табады,айтады



Бағдаршам, Видеовизуалдандыру .























Бейнесуреттер
Сабақтың соңы 10минут Жинақтау

Бағалау









Кері байланыс
























































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!