Материалдар / ҚМЖ "Мүшел" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Мүшел" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері пəнінен 4 сынып оқушыларына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
601
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы

Казталов ауданының білім беру бөлімі

Қайыңды орта жалпы білім беретін мектебі














Тақырыбы:


«Мүшел»












Каким Алпамыс Кенжебекулы

Бейнелеу өнері, Технология пәнінің II санатты мұғалімі

Қосымша білім беру педагогы









Сабақтың тақырыбы:

Мүшел

СЫНЫП: 4


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың мақсаты

Оқушының сыни тұрғыдан ойлау арқылы логикалық ойлауларын жетілдіруге, бейнелеу өнерінде бояуларды қолдану тәсілдерін, эстетикалық талғамдарын дамытуға,нақты түсінік беруге,тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Өзара білім алмаса алатын тиянақты шешім қабылдай білуді меңгерту.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Еңбекке баулу, қазақ тілі, математика

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :



Мұғалім іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Оқушыларға жануарларды суреттері ұсынылады. Жануарлардың түстері арқылы топқа бөлінеді.


Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын жануарларды таңдайды.


Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Адасқан әріптер» әдісі

Оқушыларға жануарлардың аттарының әріптерінің орындары ауыстырылып беріледі.


Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.





Ортасы

10 минут







Қолдану

Топтарға тапсырмалар беріледі.

1 – топ: Ермексаздан жануарлардың мүсінін жасау

2 - топ: Жануарлардың суретін салу.Таныстырылым әзірлеу

3 – топ: Жылдар кестесін жасау

4 – топ: Жануарларды қимылмен көрсету

Топтар берілген тапсырманы орындайды және таныстырылым әзірлеп қорғайды.


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Арқаға сурет салу"








Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Талдау

"Таңда да таста" әдісі


Мүшел дегеніміз не?

Жылдардың қалыптасқан реттілігімен атауларын ата?



"Таңда да таста" әдісі

Бағалау

5 минут







Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Аты - жөні

«Адасқан әріптер»

Топтық тапсырма

«Таңда да таста» әдісі

Балл





























Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Оқушылар сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалайды.


Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!