Батыс Қазақстан облысыКазталов ауданының білім беру бөліміҚайыңды орта жалпы білім беретін мектебі
Тақырыбы:
«Мүшел»
Каким Алпамыс КенжебекулыБейнелеу өнері, Технология пәнінің II санатты мұғаліміҚосымша білім беру педагогы
|
Сабақтың тақырыбы: Мүшел |
СЫНЫП: 4
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың мақсаты | Оқушының сыни тұрғыдан ойлау арқылы логикалық ойлауларын жетілдіруге, бейнелеу өнерінде бояуларды қолдану тәсілдерін, эстетикалық талғамдарын дамытуға,нақты түсінік беруге,тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.Өзара білім алмаса алатын тиянақты шешім қабылдай білуді меңгерту. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Еңбекке баулу, қазақ тілі, математика |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : |
|
| Мұғалім іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Оқушыларға жануарларды суреттері ұсынылады. Жануарлардың түстері арқылы топқа бөлінеді.
| Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын жануарларды таңдайды.
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Адасқан әріптер» әдісіОқушыларға жануарлардың аттарының әріптерінің орындары ауыстырылып беріледі.
| Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
|
Ортасы 10 минут
| Қолдану Топтарға тапсырмалар беріледі.1 – топ: Ермексаздан жануарлардың мүсінін жасау2 - топ: Жануарлардың суретін салу.Таныстырылым әзірлеу3 – топ: Жылдар кестесін жасау4 – топ: Жануарларды қимылмен көрсету | Топтар берілген тапсырманы орындайды және таныстырылым әзірлеп қорғайды.
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Арқаға сурет салу"
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | Талдау"Таңда да таста" әдісі
Мүшел дегеніміз не?Жылдардың қалыптасқан реттілігімен атауларын ата?
|
"Таңда да таста" әдісі |
Бағалау 5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. | Оқушылар сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалайды.
|
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |