Материалдар / ҚМЖ "Мүшел" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ "Мүшел" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері пəнінен 4 сынып оқушыларына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
534
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысыКазталов ауданының білім беру бөліміҚайыңды орта жалпы білім беретін мектебі

























Тақырыбы:

«Мүшел»





















Каким Алпамыс КенжебекулыБейнелеу өнері, Технология пәнінің II санатты мұғаліміҚосымша білім беру педагогы















Сабақтың тақырыбы: Мүшел
СЫНЫП: 4

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың мақсатыОқушының сыни тұрғыдан ойлау арқылы логикалық ойлауларын жетілдіруге, бейнелеу өнерінде бояуларды қолдану тәсілдерін, эстетикалық талғамдарын дамытуға,нақты түсінік беруге,тазалық пен ұқыптылыққа тәрбиелеу.Өзара білім алмаса алатын тиянақты шешім қабылдай білуді меңгерту.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысЕңбекке баулу, қазақ тілі, математика
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :



Мұғалім іс - әрекетіОқушының іс - әрекеті
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Оқушыларға жануарларды суреттері ұсынылады. Жануарлардың түстері арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын жануарларды таңдайды.

Жаңа білім10 минут











Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Адасқан әріптер» әдісіОқушыларға жануарлардың аттарының әріптерінің орындары ауыстырылып беріледі.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.







Ортасы 10 минут











Қолдану Топтарға тапсырмалар беріледі.1 – топ: Ермексаздан жануарлардың мүсінін жасау2 - топ: Жануарлардың суретін салу.Таныстырылым әзірлеу3 – топ: Жылдар кестесін жасау4 – топ: Жануарларды қимылмен көрсетуТоптар берілген тапсырманы орындайды және таныстырылым әзірлеп қорғайды.

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Арқаға сурет салу"











Аяқталуы Сабақты бекіту5 минутТалдау"Таңда да таста" әдісі

Мүшел дегеніміз не?Жылдардың қалыптасқан реттілігімен атауларын ата?



"Таңда да таста" әдісі
Бағалау 5 минут











Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.













Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
Оқушылар сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалайды.

Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!