Ұйымдастыру
кезеңі.
1мин
2
мин
Сабақтың
басы
3мин
2мин
2мин
Сабақтың
ортасы
30мин
|
Оқушыларды кассадан
билет алу арқылы топқа бөлу.
«Миға шабуыл»
әдісі
Оқушыларға билет
алып қайда барамыз,қандай жерлерге барамыз? деген сұрақтар қою
арқылы өтілетін сабақтың тақырыбын
ашу.
«Әмбебаб
микрофон» әдісі арқылы оқушылардың
жауаптарын тыңдау.
Әр топтың атын
қою
І топ: « Опера
және балет» театры
ІІ топ: « Драма»
театр
ІІІ топ: «
Қуыршақ» театры
/ Оқушылардың
алдында әр тапсырмаға байланысты конверттер бар. Әр тапсырма сайнн
конвертті ашу арқылы тапсырмаларды орындап
отырады/
Сабақтың мақсаттары
таныстырылады.
І
тапсырма:
Топтық
тапсырма:
І
топ: Театрға түсініктеме
беру
ІІ
топ: Театрдың өзіндік
ережелері
ІІІ
топ: Театр құрамындағы
қызметкерлер
Музыка
тыңдау:
«Ортеке
күйі»
Ортеке – қазақтың ең
алғашқы қуырщақ (дала)
театры.
Ән
тыңдау:
Оқушылар ән тыңдай
отырып, алдарындағы парақшаға жазылған сөздерден әннің атын табу
керек.
Әннің аты:
«Желсіз түнде жарық ай»
ІІ
тапсырма:
Топтық
тапсырма:
І
топ: Абай мен музыканы
байланыстыру
ІІ
топ: Абай мен театрды
байланыстыру
ІІІ
топ: Абай мен пәндерді
байланыстыру
Дауыс
жаттығуы:
Абайдың «Желсіз
түнде жарық ай» әнін а-а-а дыбысына салып
орындау
Ән
үйрету:
Желсіз түнде жарық ай
Абай
Желсіз түнда жарық
ай,
Сәулесі суда
дірілдеп,
Ауылдың жаны - терең
сай,
Тасыған өзен
күрілдеп.
Қалың ағаш
жапырағы,
Сыбырласып өзді –
өзі,
Көрінбей жердің
топырағы,
Құлпырған жасыл жер
жүзі.
ІІІ
тапсырма:
Топтық
тапсырма:
І
топ: «Желсіз түнде жарық ай»әнін
орындау
ІІ топ:
«Желсіз түнде жарық
ай»
әнін а-а-а дыбысына салып
орындау
ІІІ
топ: «Желсіз түнде жарық ай» әнін
ұрмалы аспаппен ритм ұстап
орындау.
«Достар серті»
мюзиклі /көру/
ІV
тапсырма:
Топтық
тапсырма:
І
топ: Интернет
арқылы «Достық» туралы өлең шумақтарын
іздеу
ІІ
топ: Интернет
арқылы «Жан
досым» әнін тауып,қайырмасын әнге
қосылып орындау.
ІІІ топ: «Жан
досым» әнін тыңдай отырып, қойылым
ұйымдастыру
( барлығы біріккен
кезде шағын мюзикл
ұйымдастырылды)
|
Театрға кассадан билет алу
арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар өз ойларын
«Әмбебаб
микрофон»
арқылы
жеткізеді.
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, топтарға ат
койылды.
Оқушылар алдарындағы конверттерді ашып, берілген
тапсырмаларды топпен орындап
отырады
Әр топтың оқушылары алдарындағы нөмерленген конверттегі
«Театр» туралы берілген тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар тыңдаған музыка туралы өз ойларын ортаға
салады.
Трек сөздер көмегі»
әдісі
Ән тыңдау арқылы
«Трек сөздер көмегі»
әдісін пайдалана отырып әннің атын
табады.
/Боран,күн,ай,жұлдызтүн,қараңғы,жарық,жел/
Әр топ алдарындағы конвертте берілген тапсырма бойынша өз
ойларын Абаймен
байланыстырады.
Ән орындамас бұрын дауыс жаттығуын
жасайды.
Оқушылар әнді сөзімен бірге қосып орындап
үйренеді.
Әр топтың оқушылары алдарындағы конверт ішінде берілген
тапсырма бойынша үйренген әнді
орындайды.
Интер.тақта арқылы мюзиклден үзінді
көреді.
Әр топтың оқушылары алдарындағы конвертте
берілген
«Достық» туралы тапсырмаларын
орындайды.
Шағын мюзикл
ұйымдастырады.
|
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
/әр тапсырма сайын
топты «Алтын скрипка кілті» арқылы
бағалау/
|
КАССА
конверт
театр
1тапсырма
https://youtu.be/DcVXiwxG3qk
2
тапсырма
https://youtu.be/4shwmoZYUEw
3
тапсырма
h ttps://fb.watch/9iuY6bESFl/
4
тапсырма
https://fb.watch/9iuY6bESFl/
|