Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    4 бөлім. Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау

    Педагогтың аты-жөні

    Саутпаева Г.С

    Күні

    2024 ж

    Сынып 6

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Нұсқама және сілтемелер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

    Сабақтың мақсаты:

    • «Нұсқама» және «Сілтемелер» анықтамасын біледі.

    • Мәтіндік редакторда мәтін жазады

    • Нұсақама және сілтемелерді кірістіру командаларды қолданады

    Бағалау критерийі

    • «Нұсқама» және «Сілтемелер» анықтамасын біледі.

    • Мәтіндік редакторда мәтін жаза алады

    • Нұсақама және сілтемелерді кірістіру командаларды қолдана алады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин























    Оқушылармен «Менің көңіл-күйім» әдісі арқылы сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.

    Оқушылар кезекпен көңіл күйлерін айтып өтеді.


    Оқушыларды топқа біріктіру.

    1-топ. «Нұсқама»

    2-топ. «Сілтеме»


    Мұғалім: «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу.

    1. «Нұсқама» сөзін қалай түсінесіңдер?

    2. Құжаттарда нұсқама мен сілтеме не үшін қойылады?

    3. Құжаттың бір бөлігінен екінші бөлігіне қалай жылдам өтуге болады?

    4. Мәтіндік редакторда нұсқама мен сілтемелер қалай қойылады?


    Жаңа сабақ.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Мәтіндік редакторда реферат, ғылыми жоба, мақалалар жазуда нұсқама және сілтемелерді қолданған өте қолайлы. Нұсқамалар жоғары­да айтылған құжат түрлерінде түсіндірме, пайдаланған ақпараттардың дереккөздерін көрсетуде қолданылады. Мәтіндік редакторларда нұсқа­маларды автоматты түрде кірістіреді. Құжатқа кірістірілген нұсқама ав­томатты түрде беттің төменгі жағында орналасады. Нұсқаманың қажет­ті қаріп өлшемін таңдап, құжатта өзгеріс болған жағдайда оның реттік нөмірлерін сақтауға болады.

    Нұсқамалардың (Сноски) екі түрі бар. Біріншісі – түсіндірме мәтін сілтеме тұрған бетте орналасатын қарапайым нұсқама. Әдетте, олар әдеби шығарма, эссе жазу кезінде қолданылады. Ал екіншісі – түсін­дірме мәтін құжаттың, тараудың соңында орналасатын құжат соңын­дағы нұсқама. Нұсқамалардың бұл түрі реферат, мақала, курстық т.б. құжаттарды дайындауда қолданылады.


    Word мәтіндік редакторында нұсқамамен жұмыс істеу үшін Ссыл­ки (Сілтемелер) қосымшасындағы Сноски (Нұсқама) тақтасын пайдала­намыз.


    Сөздік.

    нұсқама – сноски – footnotes

    сілтеме қою – вставить ссылку

    – paste link

    дереккөздерді басқару – управления источниками – source management


    Практикада қолданып көрейік.

    1-тапсырма. Жеке жұмыс


    «Өзара бағалау» стратегиясы.

    Оқушылар орнымен алмасып, бірінікін бірі тексеріп, бір-біріне баға қояды. Объективті бағалау үшін мұғалімнің кері байланысы мен қолдауы көрсетіледі.

    Тақтада көрсетілген бейне баянды тоқтату арқылы мұғаліммен амандасады.


    Оқушылар «Нұсқама» және «Сілтеме» топтарына бірігеді.




    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

















































    Оқушылар мәтіндік редакторда мәтінді берілген талаппен жазып, құжатқа нұсқаманы қояды














    Қалыптастырушы бағалау.

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Ми қыртысы» әдісі арқылы бағалайды.

    Бағалау парағы оқушыларға таратылып беріледі.


    Оқушылар бағалауда

    өз-өзін бағалап отырады.


































    Дескриптор:

    - мәтіндік редакторда негізгі мәтінді берліген талаппен тереді;

    - оқушылар құжатқа нұсқаманы дұрыс қояды.

    (2 балл)





    Слайд









    QR-код

    1-топ

    2-топ



    Слайд




















































    Информатика оқулығы (Алматы кітап)

    6 сынып

    108-бет







    Сабақтың ортасы

    20 мин

    «Ойлан-топтас-бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.

    1-апсырма

    Геометриялық фигуралар жайлы

    5 сөйлемнен тұратын мәтін құрастырыңдар.


    Негізгі мәтін:

    Қаріп: 12 pt, Arial. Түсі: қара.

    Абзац: мәтін реттелген, интервал 1.0.

    Нұсқамалар. Қаріп: 10 pt, Comic Sans MS. Түсі: көк. Абзац: мәтін сол жаққа қарай реттелген, жоларалық интервал 1.0 өлшемімен берілген.


    ІІ-тапсырма:

    «Әлемнің жеті кереметі» тақырыбында орындалған құ­жатқа сілтеме қоюда қандай қателер жіберілгенін анықта.

    Бұл қате­лерді қалай түзетуге болады?



    «Өзара бағалау» стратегиясы.

    Оқушылар орнымен алмасып, бірінікін бірі тексеріп, бір-біріне баға қояды. Объективті бағалау үшін мұғалімнің кері байланысы мен қолдауы көрсетіледі.




    Оқушылар берілген тапсырманы топтарымен талқылап, ұсыныстарымен бөлісе отырып, компьютерде жеке орындайды.
































    Қалыптастырушы бағалау.

    Дескриптор:

    -оқушылар топтасып

    сөйлем құрайды;

    -мәтіндік редакторда негізгі мәтінді берліген талаппен тереді;

    -құжатқа нұсқама командаларын кірістіреді.

    (3 балл)



    Дескриптор:

    -оқушылар топта

    құжатқа сілтеме қоюда кеткен қателерді анықтайды;

    -мәтіндік редакторда мәтінді тереді;

    -құжатқа сілтеме қоюда командаларын дұрыс кірістіреді.

    (3 балл)

    Слайд

    Қосымша №1














    Қосымша №2













    Сабақтың соңы

    10 мин

    Жаңа сабақты бекіту мақсатында жеке жұмыс жасалады. Тапсырманы практика жүзінде орындайды.


    «Ғарышкердің тамағы»

    Ғарышта барлық тамақ сықпа құтылар мен арнайы қалталарда сақталады. Ғарышкерге тәрелкенің қажеті жоқ. Өйткені ғарышта кез келген тамақ ұшып кеткен болар еді. Ғарышта тамақ болсын, сусын болсын бәрі-бәрі салмақсыздық жағдайында шар формасына ие болады.


    Шарты:

    Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосыңыз. Алынған ақпаратқа сілтеме жасаңыз.

    Оқушылар берілген тапсырманы топтарымен талқылап, ұсыныстарымен бөлісе отырып,


    Дескриптор:

    - Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосады;

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Саутпаева Гульвира Сопековна
    05 Мамыр 2024
    378
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ. Нұсқама және сілтеме 6 сынып 3 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ. Нұсқама және сілтеме 6 сынып 3 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ. Нұсқама және сілтеме 6 сынып 3 тоқсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    4 бөлім. Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау

    Педагогтың аты-жөні

    Саутпаева Г.С

    Күні

    2024 ж

    Сынып 6

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Нұсқама және сілтемелер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

    Сабақтың мақсаты:

    • «Нұсқама» және «Сілтемелер» анықтамасын біледі.

    • Мәтіндік редакторда мәтін жазады

    • Нұсақама және сілтемелерді кірістіру командаларды қолданады

    Бағалау критерийі

    • «Нұсқама» және «Сілтемелер» анықтамасын біледі.

    • Мәтіндік редакторда мәтін жаза алады

    • Нұсақама және сілтемелерді кірістіру командаларды қолдана алады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин























    Оқушылармен «Менің көңіл-күйім» әдісі арқылы сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.

    Оқушылар кезекпен көңіл күйлерін айтып өтеді.


    Оқушыларды топқа біріктіру.

    1-топ. «Нұсқама»

    2-топ. «Сілтеме»


    Мұғалім: «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу.

    1. «Нұсқама» сөзін қалай түсінесіңдер?

    2. Құжаттарда нұсқама мен сілтеме не үшін қойылады?

    3. Құжаттың бір бөлігінен екінші бөлігіне қалай жылдам өтуге болады?

    4. Мәтіндік редакторда нұсқама мен сілтемелер қалай қойылады?


    Жаңа сабақ.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Мәтіндік редакторда реферат, ғылыми жоба, мақалалар жазуда нұсқама және сілтемелерді қолданған өте қолайлы. Нұсқамалар жоғары­да айтылған құжат түрлерінде түсіндірме, пайдаланған ақпараттардың дереккөздерін көрсетуде қолданылады. Мәтіндік редакторларда нұсқа­маларды автоматты түрде кірістіреді. Құжатқа кірістірілген нұсқама ав­томатты түрде беттің төменгі жағында орналасады. Нұсқаманың қажет­ті қаріп өлшемін таңдап, құжатта өзгеріс болған жағдайда оның реттік нөмірлерін сақтауға болады.

    Нұсқамалардың (Сноски) екі түрі бар. Біріншісі – түсіндірме мәтін сілтеме тұрған бетте орналасатын қарапайым нұсқама. Әдетте, олар әдеби шығарма, эссе жазу кезінде қолданылады. Ал екіншісі – түсін­дірме мәтін құжаттың, тараудың соңында орналасатын құжат соңын­дағы нұсқама. Нұсқамалардың бұл түрі реферат, мақала, курстық т.б. құжаттарды дайындауда қолданылады.


    Word мәтіндік редакторында нұсқамамен жұмыс істеу үшін Ссыл­ки (Сілтемелер) қосымшасындағы Сноски (Нұсқама) тақтасын пайдала­намыз.


    Сөздік.

    нұсқама – сноски – footnotes

    сілтеме қою – вставить ссылку

    – paste link

    дереккөздерді басқару – управления источниками – source management


    Практикада қолданып көрейік.

    1-тапсырма. Жеке жұмыс


    «Өзара бағалау» стратегиясы.

    Оқушылар орнымен алмасып, бірінікін бірі тексеріп, бір-біріне баға қояды. Объективті бағалау үшін мұғалімнің кері байланысы мен қолдауы көрсетіледі.

    Тақтада көрсетілген бейне баянды тоқтату арқылы мұғаліммен амандасады.


    Оқушылар «Нұсқама» және «Сілтеме» топтарына бірігеді.




    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

















































    Оқушылар мәтіндік редакторда мәтінді берілген талаппен жазып, құжатқа нұсқаманы қояды














    Қалыптастырушы бағалау.

    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Ми қыртысы» әдісі арқылы бағалайды.

    Бағалау парағы оқушыларға таратылып беріледі.


    Оқушылар бағалауда

    өз-өзін бағалап отырады.


































    Дескриптор:

    - мәтіндік редакторда негізгі мәтінді берліген талаппен тереді;

    - оқушылар құжатқа нұсқаманы дұрыс қояды.

    (2 балл)





    Слайд









    QR-код

    1-топ

    2-топ



    Слайд




















































    Информатика оқулығы (Алматы кітап)

    6 сынып

    108-бет







    Сабақтың ортасы

    20 мин

    «Ойлан-топтас-бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.

    1-апсырма

    Геометриялық фигуралар жайлы

    5 сөйлемнен тұратын мәтін құрастырыңдар.


    Негізгі мәтін:

    Қаріп: 12 pt, Arial. Түсі: қара.

    Абзац: мәтін реттелген, интервал 1.0.

    Нұсқамалар. Қаріп: 10 pt, Comic Sans MS. Түсі: көк. Абзац: мәтін сол жаққа қарай реттелген, жоларалық интервал 1.0 өлшемімен берілген.


    ІІ-тапсырма:

    «Әлемнің жеті кереметі» тақырыбында орындалған құ­жатқа сілтеме қоюда қандай қателер жіберілгенін анықта.

    Бұл қате­лерді қалай түзетуге болады?



    «Өзара бағалау» стратегиясы.

    Оқушылар орнымен алмасып, бірінікін бірі тексеріп, бір-біріне баға қояды. Объективті бағалау үшін мұғалімнің кері байланысы мен қолдауы көрсетіледі.




    Оқушылар берілген тапсырманы топтарымен талқылап, ұсыныстарымен бөлісе отырып, компьютерде жеке орындайды.
































    Қалыптастырушы бағалау.

    Дескриптор:

    -оқушылар топтасып

    сөйлем құрайды;

    -мәтіндік редакторда негізгі мәтінді берліген талаппен тереді;

    -құжатқа нұсқама командаларын кірістіреді.

    (3 балл)



    Дескриптор:

    -оқушылар топта

    құжатқа сілтеме қоюда кеткен қателерді анықтайды;

    -мәтіндік редакторда мәтінді тереді;

    -құжатқа сілтеме қоюда командаларын дұрыс кірістіреді.

    (3 балл)

    Слайд

    Қосымша №1














    Қосымша №2













    Сабақтың соңы

    10 мин

    Жаңа сабақты бекіту мақсатында жеке жұмыс жасалады. Тапсырманы практика жүзінде орындайды.


    «Ғарышкердің тамағы»

    Ғарышта барлық тамақ сықпа құтылар мен арнайы қалталарда сақталады. Ғарышкерге тәрелкенің қажеті жоқ. Өйткені ғарышта кез келген тамақ ұшып кеткен болар еді. Ғарышта тамақ болсын, сусын болсын бәрі-бәрі салмақсыздық жағдайында шар формасына ие болады.


    Шарты:

    Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосыңыз. Алынған ақпаратқа сілтеме жасаңыз.

    Оқушылар берілген тапсырманы топтарымен талқылап, ұсыныстарымен бөлісе отырып,


    Дескриптор:

    - Жазылған мәтінге Интернет желісінен ақпарат алып, мәтінді құжатқа қосады;

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    05.05.2024
    378
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Саутпаева Гульвира Сопековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации