Миға
шабуыл әдісі арқылы сұрақтар
қою:
Топқа «Ашық микрофон» әдісі
арқылы сұрақтар қоямын. Сұраққа кез келген белсенді оқушы жауап
береді. Сұраққа толық жауап болмаса кері байланыс орнату арқылы
сұрақтың жауабын нақтылауға ықпал
етемін.
-
Комбинаторика саласы нені
зерттейді?
-
Жиын дегеніміз
не?
-
Бірігу (қиылысу) дегенді қалай
түсінеміз?
-
Қосу және көбейту ережелерін
айтып беріңіз?
-
Алмастыру, орналастыру, теру
формулалары?
ҚБ: Марапаттау арқылы
бағалау.
Оқушымен мұғалім арасындағы
кері байланыс іске асады.
Топтық жұмыс:
INSERT әдісі, оқушылар берілген
тапсырманы топта талдап, түртіп алу арқылы жұмыс
жасайды.
Мақсаты: ынтамақтаса жұмыс жасау
дағдылары қалыптастыру, топтық жұмыс жасауда ойларымен бөлісіп,
бірігіп шешім қабылдап, тұжырым
жасайды.
№ 11.1 (1-3) (төрт оқушыдан
топтық жұмыс)
ҚБ: Топтар бірін бірі
«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды.
№
|
Дескиптор
|
Ұпай
|
1
|
Есеп қай формулаға келетінін
анықтайды.
|
2
|
2
|
Формулаға
қояды
|
1
|
3
|
Есептеуді
орындайды
|
1
|
Жұптық
жұмыс:
Бекіту жəне қолданысқа
енгізу
Мақсаты: оқушылар жұптасып
ынтамақтаса отырып жұмыс жасау дағдыларын
қалыптастыру
Іс–әрекет: Екі оқушыға бір тапсырмадан
беріледі.
№
биномдық жіктелуін және 4-ші
мүшенің коэффициентін
табыңыздар.
№
|
Дескиптор
|
Ұпай
|
1
|
Есеп қай формулаға келетінін
анықтайды.
|
2
|
2
|
Формулаға
қояды
|
1
|
3
|
Есептеуді
орындайды
|
1
|
«Көршіге тексерту»
арқылы тексереді.
Тапсырманың дұрыс
жауабы көпшілік оқушылар орындап болған соң интербелсенді тақтада
көрсетіледі.
ҚБ. Жұмыстарды жұлдызша,
төртбұрыш және үшбұрыш арқылы көршілері
бағалайды.
ҚБ: тест тапсырмаларын мұғалім
геометриялық фигуралар (жұлдызша, төртбұрыш, үшбүрыш, дөңгелек)
арқылы бағалайды.
|