Сабақтың
барысы
8
мин
|
Ұймдастыру кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесі.
Сабаққа ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
Ассоциативті қатар
ойыны.
Мұғалім
тақтаға сабақ тақырыбына сәйкес келетін бір сөз жазады. Оқушылардан
тақтаға жазылған сөзге қатысты өз пікірлерін бір параққа жазуды
сұрайды. Сабақтың тақырыбына қатысты ассоциативті сөздерді тізімдеу
қажет.
Ойын сценарийі деп нені
түсінесіңдер?
Сендер жасайтын ойын кейіпкерлерінде
қандай қасиеттердің болғанын қалайсыңдар?
Мұғалім
сабақтың тақырыбын айтады, мақсаты мен бағалау критерийлерімен
таныстырады.
|
Сабаққа
дайындалады, жұмыс орындарын тексереді
Сұрақтарға
жауап береді
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша «Жұлдызшалар» әдісімен бағалайды.
|
Оқулық, презентация
|
Сабақтың
ортасы
34
|
Оқулықпен жұмыс. "ДЖИГСО"
әдісі.
Көлемді
мәтін төрт бөлікке бөлінеді, оқушылар төрт адамнан тұратын шағын
топтарға бөлінеді ("бастапқы топ") және 1-ден 4-ке дейін
нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес
мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтардың құрамы
өзгеріп, жаңа топ құрылады ("сарапшылар тобы"). Сарапшылар тобында
оқушылар өз нөмірлері бойынша топтастырылады: №1 мәтіннің бір
бөлігін оқыған оқушылар 1 топқа бөлінеді және т.б. өкілдер өз
жұмыстарын ұсыну және топтық талқылаулар жүргізу үшін басқа
топтарға барады.
Білімді
бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
1. Сөздерді дұрыс ретпен
орналастырып, сөйлем құрастыр:
көрініске
белгілі бір
жобада Кейіпкер
қатысатын,
объект, іс-әрекеттерді
орындайтын
2. Маркерленген тізімді құру
үшін белгілі командаларды орындау керек, сол командаларды дұрыс
ретпен орналастыр:
Сергіту сәті. Көз
жаттығу
3. Тәжірибелік жұмысты
орында
«Доптарды ату» ойынын
құру
1. Доп спрайтын таңда
2. balloon1-a костюмінің көшірмесін
жаса
3. Қылқалам мен өшіргішті пайдаланып,
костюмді боя және атын өзгерт.
4. Допқа арналған скриптті
жина
|
Оқулықтарда тақырып оқиды,
топпен жұмыс жасайды
Дескрипторы:
- сөйлемді
құрастырады
Дескрипторы:
- командалардың ретін
анықтайды
Жаттығулар орындайды
Дескрипторы:
спрайттарды
қосады.
спрайттарға скирпт
құрастырады
|
Мақтау
«Бас бармақ» әдісімен
бағалайды.
«Бас бармақ» әдісімен
бағалайды.
«Бас бармақ» әдісімен
бағалайды.
|
Оқулық
Жұмыс парағы
|
Сабақтын
соңы
3
мин
|
Үй
жұмысы: Ойын құру сценарийінің үлгісін талдаңыз.
Оның негізінде сценарийіңізді жасаңыз.
Сабақ қорытындысы.
Рефлексия.
Бүгінгі сабақтан не
үйрендім? Келешекте қалай қолданамын?
|
Үй
тапсырмасын жазады
Өз жұмысын бағалайды
|
Стикермен жұмыс
|
|