Материалдар / ҚМЖ "Өсімдіктер әлемі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Өсімдіктер әлемі"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ "Өсімдіктер әлемі" 5 класс. 4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі.Т/А 5.1.2.1- әлеуметтік-тұрмыстық,әлеуметтікөмәдени тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру; О 5.2.3.1- хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2021
2413
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер әлемі

8-сабақ.

Бөлім:

4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні:

Кенжеева Дана Коблановна

Күні: 23.11.2021


Сыныбы: 5 в,г,ғ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/А 5.1.2.1- әлеуметтік-тұрмыстық,әлеуметтікөмәдени тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру;

О 5.2.3.1- хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздер,омоним,антоним,синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай сипаттайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.




Топ басшысына бағыну.

Белсенді болу.

Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Қалыптастыру-шы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Оқулық,жұмыс дәптерлері.


Жаңа сабаққа кіріспе


Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



.

«Өсімдіктер әлемі» деген күрделі сөз қандай мағына береді.?


«Өсімдіктер әлемі» деген балалар энциклопедия-сымен таныссың ба?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Оқулықпен жұмыс.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


3-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Нұсқау береді, түсіндіреді.

Мәтінді оқып, талдайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Мәтінді оқиды.

Бір-біріне сұрақтар қояды.

Мәтіннің мазмұнын талдайды.

Оқулық, жұмыс дәптері

Топтық жұмыс

4-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

Оқылым мәтінінен синоним, антоним, омоним сөздерді тауып жазады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Синоним сөздерді анықтайды.

Антоним сөздерді анықтайды.

Омоним сөздерді анықтайды.

Оқулық, жұмыс дәптері

Жеке жұмыс

5-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

Ботаника бағының ел үшін маңызы мен болашағы туралы өз пікірін дәлелдейді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Бірінші сөйлемді толықтырады.

Екінші сөйлемді толықтырады.

Үшінші сөйлемді толықтырады.

Төртінші сөйлемді толықтырады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!