Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары


    Бөлім:

    Таным қуанышы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылардың саны:

    Қатыспағандардың саны:0

    №1 сабақтың тақырыбы

    Өмір жолын таңдау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    • өзінің өмірі мен денсаулығын құндылық ретінде сезінеді, салауатты өмір салты туралы білімді практикада пайдаланады, өмірден зиянды әдеттерді жоюға ұмтылады;


    Құндылығы:

    Ақиқат

    Қасиеттер:

    Шыншылық, өз – өзіне адал болу, ойдың, сөздің және істің бірлігі

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға дұрыс өмір жолын таңдауға бағыттай отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу


    Сабақтың міндеттері:

    1. Білімділік

    2. Дамытушылық

    3. Тәрбиелік

    Оқушыларға адам баласы өз – өзіне адал болу керек екендігін үйрету

    Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту

    Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір суруге тәрбиелеу


    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі












    1.Жағымды көңіл-күй



    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4.Тазалық.

    5. Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.


    «Нұрға бөлену»


    Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

    5-Т ережесін қайталайды









    Оқушылар жандары жадырап, жағмды күйге келеді.















    Баяу музыка қойылады.

    2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме)



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді


    3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме


    2. Сабақтың дәйексөзі.

    (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту)

    Іздесең – табасың, алыссаң – аласың.

    М.Әуезов

    Мұхтар Омарханұлы Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы, қоғам қайраткері, ғұлама ғалым, Қазақстан ғылым академиясыныңакадемигі (1946), филология ғылымдарының докторы, профессор (1946), Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері (1957).

    Сұрақтар:

    1. Ерік-күші мықты адам дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Алға қойған мақсатқа жету үшін не істеу керек?

    3. Саналы әрекет дегенді қалай түсіндірер едіңдер?

    4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

    Оқушылар дәйексөзінің мағынасын талқылайды, оны бірнеше рет қайталайды және дәптерге жазады.


    4. Оқиға айту (әңгіме)



    Өмірдің мәні.

    Бағзы бір заманда бір кісі өмірдің мақсатын түсінгісі келіпті. Әрі ойлайды, бері ойлайды. Бірақ санасын торлаған сауалға жауап таба алмайды. Енді бұл сұрақты көрген-білген адамдарынан сұрай бастапты. Бірақ ешкім де тұщымды жауап бере алмайды. Ауылдарды, көрші қалаларды аралап: «Маған бұл өмірдің мақсатын айтып беріңдерші» деп сұрастыра береді. Қанша жақсы болса да, алынған жауаптар бұл кісіні қанағаттандыра алмайды. «Еее, мұның жауабы жоқ екен ғой» деп күдерін үзетін шаққа жетеді. Сол кезде бір адам: «Сонау таудың арғы жағында көп жасаған қария бар. Содан сұрап бір көр. Бұл

    Айтқан жерге жетіп, әлгі қартқа арнайы келген сауалын тастайды.Сонда ақсақал: «Шырағым, бұл сұрағыңа жауап беремін. Бірақ алдымен сені кішігірім бір сынақтан өткізуім керек. Соған көнесің бе?» - дейді.

    –Ойбай-ау, әрине көнемін. Сол үшін ел кезіп, жер кезіп жүрген жоқпын ба? Айтыңыз сынағыңызды. Қария бұл кісінің қолына бір қасық ұстатады. Сөйтеді де, оның бетіне дейін шүпілдетіп зәйтүн майын құйып береді: «Енді сен осыны ұстап мына бақшаны бір айналып келесің. Бірақ байқа, қасықтан бір тамшы май төгіліп кетсе, сынақтан құлағаның» деп ескертіп қояды. Жолаушы жақсы деп келіседі де, бақшаны айналып кете барады. Біраз уақыттан соң қайтып келеді.

    –Қалай, майды төгіп алған жоқсың ба?

    –Жоқ, бір тамшысы да төгілген жоқ.

    – Ал енді айтшы, бақшаның гүлдері әдемі ме екен?

    –Атам-ау! Оны қайдан білейін, менің есіл-дертім мына қасықта болған жоқ па?

    –Ендеше, бақшаны тағы бір айналып шық та, енді маған бақшаның көркемдігін айтып бер.

    Жолаушы бір айналып қайтып келеді.

    –Бақша қалай екен, -дейді қария.

    –Әдемі екен, ата! Өте әдемі екен.

    Осы тұста данышпан қарт сәл ғана жымияды да: «Бірақ қасықтағы майың не болды?», - дейді.

    Қараса, бір тамшы да май қалмапты.

    Осы бір өмірлік сабақтан кейін: «Қарағым, енді жақсылап тыңдап ал! Бұл өмірдің мәні сенің оған қарауыңа байланысты өзгере береді. Өмір бойы бір-ақ нәрсе көріп, қартайып қалғаныңды да байқамауың мүмкін. Сондай-ақ бұл дүниенің барлық ғажайыптарына таң қалып, оның жаратушысының шеберлігіне таң қалып, ағып жатқан уақытыңа мән беруің мүмкін. Біле білсең, бұл өмірдің мәні сенің оған көзқарасыңа жасырылып қойған», – дейді данагөй қария.

    Сұрақтар:

    1. Өмірдің мәні ақиқатты тану дегенге қалай қарайсыздар?

    2. Адамдардың қандай қасиеттері өміріңізге шуақ сыйлайды?

    3. Уақытты қалай тиімді пайдалануға болады?

    4. Адам баласы қайткенде өмірге сүйіспеншілігін арттыруға болады?

    Өмір деген тұрады:таң мен кештен,

    Ғұмырлы екі араны жанмен кешкен.

    Құпия,жұмбақ, сырлы дүниеге,

    Адамдар Армен келіп,Армен көшкен.

    Өмір деген екі өзен: Мұң - қуаныш,

    Толқыны: Шындық - Жалған, Күлкі - Намыс.

    Бір таяздап өмірде, бір тереңдеп,

    Бір лайланып, өмірде бір тұнамыз.

    Күн десең де,тірлікті түн десең де,

    Өмірде өсімдіктей бүрлесеңдер,

    Жолында жолығатын қос тағдыр бар:

    Жусан - Жантақ, гүл - Тікен,гүл мен Шеңгел.

    Өмір дәмі,екі дәм: Ащы - Тәтті,

    Таңдайыңа тиеді: Жұмсақ - Қатты.

    Жолында жолығатын екі тағдыр,

    Күтеді Адам үшін сын сағатты.

    Өмір дәмі - екі дәм: улы – усыз,

    Тірлік татып жатады шулы - шусыз.

    Кез келіп тағдырына келеді Адам, Жұмыр

    Жер құрлығында сулы - сусыз.

    Қолға түспес дүние жұрт таласқан,

    Кітап - Өмір парағын құнттап ашқан.

    Сезінер жүрегімен,жаныменен,

    Өмір әр кез ашық Күн, Бұлт та басқан.


    Оқушылар оқиғаның тыңдағаннан кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, қамқорлық пен мееейірімділікке байланысты жанүя сыйластығы туралы терең ойланады.


    5. Шығармашылық жұмыс




    1-тапсырма. Қанатты өздердi оқып, негiзгi ойын анықтап, бүгiнгi өмiрмен байланыстырып, өз ойларыңызды ортаға салыңыздар. • Фалес: «Ең қиын іс – өзіңді-өзің тану, ең оңай іс – басқаға ақыл айту». • И. Гете: «Өзіңді қалай танып білуге болады? Тіпті де құр түйсінумен емес, тек қана іс-әрекет арқылы. Өзіңнің борышыңды орындап көрсең болды, өзіңді тани кетесің». • Абай: «Қашан бір бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болады». • М. Горький: «Мен армандағыш, ізденгіш, жаны тыным таппайтын кісілерді ұнатамын. Ал дегеніне жетісімен тоқтай қалған адамның мен үшін ешқандай қызығы жоқ». • Л. Фейербах: «Күшіне сенген адам ғана мақсатына жете алады». • Б. Момышұлы: «Үміт өрге тартады, үмітсіздік көрге тартады».

    2-тапсырма. Кестеде берілген ұғымдарға сәйкес мағыналарын табыңыздар.

    Ұғым 1. Ғалам 2. Мұрат 3. Мүдде 4. Рақым 5. Сенім 6. Талап

    Анықтамалары а) Алға қойған мақсат, тілек, арман. ә) Күткен үміт, ықылас, ниет. б) Ынта, ықылас, жігер, міндет, жауапкершілік. в) Бүкіл жер жүзі, әлем. г) Қайырым, мейірім, шапағат. ғ) Белгілі бір істі, жоспарды орындау жолындағы ойлы мақсат, асқақ арман.

    Оқушылар топқа бөлінеді.

    Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, оны сынып алдында таныстырады.


    8. Үй тапсырмасы



    1. №1 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау.

    2. Келесі сабақ. №2, «Қыран қазақ» мәтінін оқып келу.


    Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады.

    Үй тапсырмасы экранда жазылып тұрады

    7. Топпен ән айту

    6. Топпен ән айту.

    Арман жолдар

    Сөзін жазған Арман Дүйсенбі

    Әнін жазған Ұлықпан Жолдасов

    Жол – жетелейді арман мен мұраттарға,

    Жол – жауап жоқ алады сұрақтарға.

    Сен адастырма, арманым, жол бастаған,

    Үйреттің өмір сырын алғаш маған.

    Сен – қиялы құсым сапарға алып ұшқан,

    Сен – арман ару, жаралған сағыныштан.

    Сен – жас дәуренім, жүзіндей ақ алмастың,

    Мөп-мөлдір кәусарыңа қана алмаспын.

    Сен – арман-қиял, жетелеп жас күнімді.

    Сен – ұрлап алып кетпеші жастығымды.

    Сен – қол жетпейтін тұратын сағымнансың,

    Жолдарда жүріп өткен әнім қалсын.

    Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.

    Экранға өлеңнің мәтіні көрсетіледі.

    Үнтаспадан әуен ойнатылады

    9. Сабақтың қортынды сәті

    Баяу музыка қойылады.

    Рахмет!

    Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

    Оқушылар рефлексия жасайды.

    Баяу әуен қойылады





    Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары


    Бөлім:

    Таным қуанышы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылардың саны:

    Қатыспағандардың саны:0

    №2 сабақтың тақырыбы

    Өмір жолын таңдау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    • өзінің өмірі мен денсаулығын құндылық ретінде сезінеді, салауатты өмір салты туралы білімді практикада пайдаланады, өмірден зиянды әдеттерді жоюға ұмтылады;


    Құндылығы:

    Ақиқат

    Қасиеттер:

    Шыншылық, өз – өзіне адал болу, ойдың, сөздің және істің бірлігі

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға дұрыс өмір жолын таңдауға бағыттай отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу


    Сабақтың міндеттері:

    1. Білімділік

    2. Дамытушылық

    3. Тәрбиелік

    Оқушыларға адам баласы өз – өзіне адал болу керек екендігін үйрету

    Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту

    Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір суруге тәрбиелеу


    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турлыбекова Ботакоз Аралбаевна
    02 Ақпан 2022
    499
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ өзін-өзі тану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ өзін-өзі тану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өмірдің мәні. Бағзы бір заманда бір кісі өмірдің мақсатын түсінгісі келіпті. Әрі ойлайды, бері ойлайды. Бірақ санасын торлаған сауалға жауап таба алмайды. Енді бұл сұрақты көрген-білген адамдарынан сұрай бастапты. Бірақ ешкім де тұщымды жауап бере алмайды. Ауылдарды, көрші қалаларды аралап: «Маған бұл өмірдің мақсатын айтып беріңдерші» деп сұрастыра береді. Қанша жақсы болса да, алынған жауаптар бұл кісіні қанағаттандыра алмайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары


    Бөлім:

    Таным қуанышы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылардың саны:

    Қатыспағандардың саны:0

    №1 сабақтың тақырыбы

    Өмір жолын таңдау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    • өзінің өмірі мен денсаулығын құндылық ретінде сезінеді, салауатты өмір салты туралы білімді практикада пайдаланады, өмірден зиянды әдеттерді жоюға ұмтылады;


    Құндылығы:

    Ақиқат

    Қасиеттер:

    Шыншылық, өз – өзіне адал болу, ойдың, сөздің және істің бірлігі

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға дұрыс өмір жолын таңдауға бағыттай отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу


    Сабақтың міндеттері:

    1. Білімділік

    2. Дамытушылық

    3. Тәрбиелік

    Оқушыларға адам баласы өз – өзіне адал болу керек екендігін үйрету

    Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту

    Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір суруге тәрбиелеу


    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі












    1.Жағымды көңіл-күй



    Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4.Тазалық.

    5. Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.


    «Нұрға бөлену»


    Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

    5-Т ережесін қайталайды









    Оқушылар жандары жадырап, жағмды күйге келеді.















    Баяу музыка қойылады.

    2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме)



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді


    3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме


    2. Сабақтың дәйексөзі.

    (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту)

    Іздесең – табасың, алыссаң – аласың.

    М.Әуезов

    Мұхтар Омарханұлы Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы, қоғам қайраткері, ғұлама ғалым, Қазақстан ғылым академиясыныңакадемигі (1946), филология ғылымдарының докторы, профессор (1946), Қазақ КСР-нің еңбек сіңірген ғылым қайраткері (1957).

    Сұрақтар:

    1. Ерік-күші мықты адам дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Алға қойған мақсатқа жету үшін не істеу керек?

    3. Саналы әрекет дегенді қалай түсіндірер едіңдер?

    4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

    Оқушылар дәйексөзінің мағынасын талқылайды, оны бірнеше рет қайталайды және дәптерге жазады.


    4. Оқиға айту (әңгіме)



    Өмірдің мәні.

    Бағзы бір заманда бір кісі өмірдің мақсатын түсінгісі келіпті. Әрі ойлайды, бері ойлайды. Бірақ санасын торлаған сауалға жауап таба алмайды. Енді бұл сұрақты көрген-білген адамдарынан сұрай бастапты. Бірақ ешкім де тұщымды жауап бере алмайды. Ауылдарды, көрші қалаларды аралап: «Маған бұл өмірдің мақсатын айтып беріңдерші» деп сұрастыра береді. Қанша жақсы болса да, алынған жауаптар бұл кісіні қанағаттандыра алмайды. «Еее, мұның жауабы жоқ екен ғой» деп күдерін үзетін шаққа жетеді. Сол кезде бір адам: «Сонау таудың арғы жағында көп жасаған қария бар. Содан сұрап бір көр. Бұл

    Айтқан жерге жетіп, әлгі қартқа арнайы келген сауалын тастайды.Сонда ақсақал: «Шырағым, бұл сұрағыңа жауап беремін. Бірақ алдымен сені кішігірім бір сынақтан өткізуім керек. Соған көнесің бе?» - дейді.

    –Ойбай-ау, әрине көнемін. Сол үшін ел кезіп, жер кезіп жүрген жоқпын ба? Айтыңыз сынағыңызды. Қария бұл кісінің қолына бір қасық ұстатады. Сөйтеді де, оның бетіне дейін шүпілдетіп зәйтүн майын құйып береді: «Енді сен осыны ұстап мына бақшаны бір айналып келесің. Бірақ байқа, қасықтан бір тамшы май төгіліп кетсе, сынақтан құлағаның» деп ескертіп қояды. Жолаушы жақсы деп келіседі де, бақшаны айналып кете барады. Біраз уақыттан соң қайтып келеді.

    –Қалай, майды төгіп алған жоқсың ба?

    –Жоқ, бір тамшысы да төгілген жоқ.

    – Ал енді айтшы, бақшаның гүлдері әдемі ме екен?

    –Атам-ау! Оны қайдан білейін, менің есіл-дертім мына қасықта болған жоқ па?

    –Ендеше, бақшаны тағы бір айналып шық та, енді маған бақшаның көркемдігін айтып бер.

    Жолаушы бір айналып қайтып келеді.

    –Бақша қалай екен, -дейді қария.

    –Әдемі екен, ата! Өте әдемі екен.

    Осы тұста данышпан қарт сәл ғана жымияды да: «Бірақ қасықтағы майың не болды?», - дейді.

    Қараса, бір тамшы да май қалмапты.

    Осы бір өмірлік сабақтан кейін: «Қарағым, енді жақсылап тыңдап ал! Бұл өмірдің мәні сенің оған қарауыңа байланысты өзгере береді. Өмір бойы бір-ақ нәрсе көріп, қартайып қалғаныңды да байқамауың мүмкін. Сондай-ақ бұл дүниенің барлық ғажайыптарына таң қалып, оның жаратушысының шеберлігіне таң қалып, ағып жатқан уақытыңа мән беруің мүмкін. Біле білсең, бұл өмірдің мәні сенің оған көзқарасыңа жасырылып қойған», – дейді данагөй қария.

    Сұрақтар:

    1. Өмірдің мәні ақиқатты тану дегенге қалай қарайсыздар?

    2. Адамдардың қандай қасиеттері өміріңізге шуақ сыйлайды?

    3. Уақытты қалай тиімді пайдалануға болады?

    4. Адам баласы қайткенде өмірге сүйіспеншілігін арттыруға болады?

    Өмір деген тұрады:таң мен кештен,

    Ғұмырлы екі араны жанмен кешкен.

    Құпия,жұмбақ, сырлы дүниеге,

    Адамдар Армен келіп,Армен көшкен.

    Өмір деген екі өзен: Мұң - қуаныш,

    Толқыны: Шындық - Жалған, Күлкі - Намыс.

    Бір таяздап өмірде, бір тереңдеп,

    Бір лайланып, өмірде бір тұнамыз.

    Күн десең де,тірлікті түн десең де,

    Өмірде өсімдіктей бүрлесеңдер,

    Жолында жолығатын қос тағдыр бар:

    Жусан - Жантақ, гүл - Тікен,гүл мен Шеңгел.

    Өмір дәмі,екі дәм: Ащы - Тәтті,

    Таңдайыңа тиеді: Жұмсақ - Қатты.

    Жолында жолығатын екі тағдыр,

    Күтеді Адам үшін сын сағатты.

    Өмір дәмі - екі дәм: улы – усыз,

    Тірлік татып жатады шулы - шусыз.

    Кез келіп тағдырына келеді Адам, Жұмыр

    Жер құрлығында сулы - сусыз.

    Қолға түспес дүние жұрт таласқан,

    Кітап - Өмір парағын құнттап ашқан.

    Сезінер жүрегімен,жаныменен,

    Өмір әр кез ашық Күн, Бұлт та басқан.


    Оқушылар оқиғаның тыңдағаннан кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, қамқорлық пен мееейірімділікке байланысты жанүя сыйластығы туралы терең ойланады.


    5. Шығармашылық жұмыс




    1-тапсырма. Қанатты өздердi оқып, негiзгi ойын анықтап, бүгiнгi өмiрмен байланыстырып, өз ойларыңызды ортаға салыңыздар. • Фалес: «Ең қиын іс – өзіңді-өзің тану, ең оңай іс – басқаға ақыл айту». • И. Гете: «Өзіңді қалай танып білуге болады? Тіпті де құр түйсінумен емес, тек қана іс-әрекет арқылы. Өзіңнің борышыңды орындап көрсең болды, өзіңді тани кетесің». • Абай: «Қашан бір бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болады». • М. Горький: «Мен армандағыш, ізденгіш, жаны тыным таппайтын кісілерді ұнатамын. Ал дегеніне жетісімен тоқтай қалған адамның мен үшін ешқандай қызығы жоқ». • Л. Фейербах: «Күшіне сенген адам ғана мақсатына жете алады». • Б. Момышұлы: «Үміт өрге тартады, үмітсіздік көрге тартады».

    2-тапсырма. Кестеде берілген ұғымдарға сәйкес мағыналарын табыңыздар.

    Ұғым 1. Ғалам 2. Мұрат 3. Мүдде 4. Рақым 5. Сенім 6. Талап

    Анықтамалары а) Алға қойған мақсат, тілек, арман. ә) Күткен үміт, ықылас, ниет. б) Ынта, ықылас, жігер, міндет, жауапкершілік. в) Бүкіл жер жүзі, әлем. г) Қайырым, мейірім, шапағат. ғ) Белгілі бір істі, жоспарды орындау жолындағы ойлы мақсат, асқақ арман.

    Оқушылар топқа бөлінеді.

    Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, оны сынып алдында таныстырады.


    8. Үй тапсырмасы



    1. №1 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау.

    2. Келесі сабақ. №2, «Қыран қазақ» мәтінін оқып келу.


    Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады.

    Үй тапсырмасы экранда жазылып тұрады

    7. Топпен ән айту

    6. Топпен ән айту.

    Арман жолдар

    Сөзін жазған Арман Дүйсенбі

    Әнін жазған Ұлықпан Жолдасов

    Жол – жетелейді арман мен мұраттарға,

    Жол – жауап жоқ алады сұрақтарға.

    Сен адастырма, арманым, жол бастаған,

    Үйреттің өмір сырын алғаш маған.

    Сен – қиялы құсым сапарға алып ұшқан,

    Сен – арман ару, жаралған сағыныштан.

    Сен – жас дәуренім, жүзіндей ақ алмастың,

    Мөп-мөлдір кәусарыңа қана алмаспын.

    Сен – арман-қиял, жетелеп жас күнімді.

    Сен – ұрлап алып кетпеші жастығымды.

    Сен – қол жетпейтін тұратын сағымнансың,

    Жолдарда жүріп өткен әнім қалсын.

    Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды.

    Экранға өлеңнің мәтіні көрсетіледі.

    Үнтаспадан әуен ойнатылады

    9. Сабақтың қортынды сәті

    Баяу музыка қойылады.

    Рахмет!

    Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

    Оқушылар рефлексия жасайды.

    Баяу әуен қойылады





    Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары


    Бөлім:

    Таным қуанышы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылардың саны:

    Қатыспағандардың саны:0

    №2 сабақтың тақырыбы

    Өмір жолын таңдау

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    • өзінің өмірі мен денсаулығын құндылық ретінде сезінеді, салауатты өмір салты туралы білімді практикада пайдаланады, өмірден зиянды әдеттерді жоюға ұмтылады;


    Құндылығы:

    Ақиқат

    Қасиеттер:

    Шыншылық, өз – өзіне адал болу, ойдың, сөздің және істің бірлігі

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға дұрыс өмір жолын таңдауға бағыттай отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу


    Сабақтың міндеттері:

    1. Білімділік

    2. Дамытушылық

    3. Тәрбиелік

    Оқушыларға адам баласы өз – өзіне адал болу керек екендігін үйрету

    Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту

    Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір суруге тәрбиелеу


    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Сабақ жоспары 9 сынып
    02.02.2022
    499
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турлыбекова Ботакоз Аралбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации