Сабақтыңбасы
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгендеу.
Көңіл-күйлерін, жаңалықтарын
сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру.
«Әуезді химиялық
элементтер» әдісі арқылы психологиялық
ахуал туғызу.
Өткен тақырыпты қайталау.
«True or false»жаттығу өткізу.
-
Оттектілабораторияда калий
перманганатыныңайырылуыарқылыалады
-
Оттек ауадан 14,5
есеауыр
-
Адам ағзасымассасының 65
% байналысқан оттектен
тұрады
-
Өнеркәсіпте оттек газын
метаннан алады
-
Оттек металдармен реакцияға
түскенде гидридтер түзіледі
(5
мин).
|
Әр оқушы слайдта берілген
сөйлемдердің дұрыс (True) немесе бұрысын
(false)
Сабақ терминдерін
слайдтан оқушыларға оқыту анықтайды.
|
Мақтау, мадақтау
арқылы
|
Интербелсенді тақта,
слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақ
тақырыбымен таныстырылады.
«Озон қабатын
қорғайық» бейнекөрінісін көрсету арқылы
жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.
Аллотропия анықтамасын
шығару.
І
тапсырма. «Озон мен оттек газдарының
қасиеттері» салыстырмалы кесте құру. Бұл тапсырма барлық топтарға
беріледі(10 минут).
Реті
|
Заттардың
қасиеті
|
Оттек
|
Озон
|
1
|
Агрегаттық
күйі
|
|
|
2
|
Түсі
|
|
|
3
|
Иісі
|
|
|
4
|
Қайнау
температурасы
|
|
|
5
|
Тотықтырғыш
қасиеті
|
|
|
6
|
Қолданылуы
|
|
|
ІІ тапсырма. «Еркін
талқылау» әдісі бойынша жаңа тақырып
мазмұны ашылады. Оқушыларды 4 топқа бөліп, тапсырмалар
беру:
І топ «Оттек»
тобы:Оттектің сипаттамасы. Оттек
пен оның түрөзгерісінің модельдері
ІІ топ «Озон»
тобы:Озонның физикалық және
химиялық қасиеттері, маңызы
ІІІ топ«Озонатор»
тобы:Озонның алынуы, маңызы мен
адамға әсері.
ІV топ «Экологтар»
тобы:Озон қабатының жұқару
салдарын, оны қорғау шаралары. Озон қабатынан зиян келетін және
зиян келмейтін тауарларды бөліп жазу.
Постерді қорғау, бір-бірін
тексеру (10 минут).
Озон қабатымен байланысты
экологиялық мәселені талқылау.
Ең үлкен озон жыртығын
көрсету.
Дескриптор
-
Оттек және озон қабаты туралы
сипаттама береді
|
-
Озон қабатының маңызы мен
жұқару салдарын постерге енгізіп,
түсіндіреді
|
-
Озон қабатын қорғау шараларына
пікір білдіріп, озон қабаты мәселесін шешу жолдарын
ұсынады
|
ІІІ
тапсырма
Есеп шығару. Жұптық жұмыс. (10
минут)
-
Зат мөлшері 10 моль озон
O3күміспен әрекеттескенде
түзілген оттектің мөлшерін есептеңдер. Реакцияда оттектен
басқа Ag2O
күміс (І) оксиді
түзіледі.
-
Массасы 160 г озон алу үшін
озонатор арқылы неше грамм оттекті өткізу
қажет.
-
Озон мына газдардан неше есе
ауыр: а) азот; ә) гелий; б) көміртек (ІІ)
оксиді?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
балл
|
Дифференциалдыесептердішығару
|
Оттектің мөлшерін
анықтады
|
2
|
Оттектің массасын
анықтады
|
2
|
Оттектің салыстырмалы
тығыздығын анықтады
|
2
|
Барлығы: 6
балл
|
|
Оқушылармен Оттек және озон
молекуласын анықтау
Дәптерге
жазу.
Берілген тапсырмаларға сай
жауап береді
Әр топ оқулықпен жұмыс жасап,
қажетті құралдарды
Оқушылар:
-
толықтай түсінсе, сенімді
болса жасыл түсті;
-
түсінуге жақын болса, аздап
білсе сары түсті;
-
түсінбесе, сенімді болмаса
қызыл түсті көрсетеді.
қолданады.
Жыдамдыққа есеп
шығарады
|
Өзін – өзі
бағалау.
Бағдаршам
әдісі
«Критериалды
бағалау».
|
Интербелсенді тақта, кітап,
дәптер, кесте
Постер,
маркер
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы,
пластилин, маркер
|