Материалдар / ҚМЖ "Озон және оттек" 8 класс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ "Озон және оттек" 8 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
"Озон және оттек" тақырыбына арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2023
167
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 8.3 А-Сутек. Оттек және озон

Мектеп: №3 Алға қазақ орта мектебі

Күні: 21.12.2022

Мұғалімніңаты-жөні: Баймолда Ж.А

Сынып: 8 А,Ә

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Оттек және озон

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

8.4.2.4 оттегінің аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру

8.4.2.5 озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіру

Сабақмақсаттары

  • Барлықоқушыларістей алады:

- оттектің екі аллотроптық түрөзгерістерін салыстыра алады

  • - озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіре алады

  • Көпшілікоқушылар:

- Озон қабатының маңызы және оны қорғау шаралары туралы мәлімдеп беру

  • - Озон қабатын қорғау әдістерін түсіндіру

  • Кейбіроқушыларбіледі:

  • - Дифференциалдыесептердішығару

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтыңбасы


Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Көңіл-күйлерін, жаңалықтарын сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Әуезді химиялық элементтер» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу.

Өткен тақырыпты қайталау. «True or false»жаттығу өткізу.

  1. Оттектілабораторияда калий перманганатыныңайырылуыарқылыалады

  2. Оттек ауадан 14,5 есеауыр

  3. Адам ағзасымассасының 65 % байналысқан оттектен тұрады

  4. Өнеркәсіпте оттек газын метаннан алады

  5. Оттек металдармен реакцияға түскенде гидридтер түзіледі

(5 мин).








Әр оқушы слайдта берілген сөйлемдердің дұрыс (True) немесе бұрысын (false)

















Сабақ терминдерін слайдтан оқушыларға оқыту анықтайды.























Мақтау, мадақтау арқылы


















Интербелсенді тақта, слайд

Сабақтың ортасы


«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбымен таныстырылады.

«Озон қабатын қорғайық» бейнекөрінісін көрсету арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.

Аллотропия анықтамасын шығару.

І тапсырма. «Озон мен оттек газдарының қасиеттері» салыстырмалы кесте құру. Бұл тапсырма барлық топтарға беріледі(10 минут).

Реті

Заттардың қасиеті

Оттек

Озон

1

Агрегаттық күйі



2

Түсі



3

Иісі



4

Қайнау температурасы



5

Тотықтырғыш қасиеті



6

Қолданылуы




ІІ тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі бойынша жаңа тақырып мазмұны ашылады. Оқушыларды 4 топқа бөліп, тапсырмалар беру:

І топ «Оттек» тобы:Оттектің сипаттамасы. Оттек пен оның түрөзгерісінің модельдері
ІІ топ «Озон» тобы:Озонның физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы

ІІІ топ«Озонатор» тобы:Озонның алынуы, маңызы мен адамға әсері.

ІV топ «Экологтар» тобы:Озон қабатының жұқару салдарын, оны қорғау шаралары. Озон қабатынан зиян келетін және зиян келмейтін тауарларды бөліп жазу.

Постерді қорғау, бір-бірін тексеру (10 минут).

Озон қабатымен байланысты экологиялық мәселені талқылау.

Ең үлкен озон жыртығын көрсету.


Дескриптор


  1. Оттек және озон қабаты туралы сипаттама береді

  1. Озон қабатының маңызы мен жұқару салдарын постерге енгізіп, түсіндіреді

  1. Озон қабатын қорғау шараларына пікір білдіріп, озон қабаты мәселесін шешу жолдарын ұсынады


ІІІ тапсырма

Есеп шығару. Жұптық жұмыс. (10 минут)

  1. Зат мөлшері 10 моль озон O3күміспен әрекеттескенде түзілген оттектің мөлшерін есептеңдер. Реакцияда оттектен басқа Ag2O күміс (І) оксиді түзіледі.

  2. Массасы 160 г озон алу үшін озонатор арқылы неше грамм оттекті өткізу қажет.

  3. Озон мына газдардан неше есе ауыр: а) азот; ә) гелий; б) көміртек (ІІ) оксиді?

Бағалау критерийі

Дескриптор

балл

Дифференциалдыесептердішығару

Оттектің мөлшерін анықтады

2

Оттектің массасын анықтады

2

Оттектің салыстырмалы тығыздығын анықтады

2

Барлығы: 6 балл




Оқушылармен Оттек және озон молекуласын анықтау








Дәптерге жазу.























Берілген тапсырмаларға сай жауап береді



















Әр топ оқулықпен жұмыс жасап, қажетті құралдарды






Оқушылар:

  • толықтай түсінсе, сенімді болса жасыл түсті;

  • түсінуге жақын болса, аздап білсе сары түсті;

  • түсінбесе, сенімді болмаса қызыл түсті көрсетеді.

қолданады.






Жыдамдыққа есеп шығарады






















Өзін – өзі бағалау.







































Бағдаршам әдісі

























«Критериалды бағалау».





Интербелсенді тақта, кітап, дәптер, кесте


























Постер, маркер

Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, пластилин, маркер


















Сабақтың соңы

Рефлексия. «Білім ағашы»

Оқушылар тапсырмалардан түсінгендерін

парақшаға жазып білім ағашына іледі.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!