Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 8.3 А-Сутек. Оттек және озон

    Мектеп: №3 Алға қазақ орта мектебі

    Күні: 21.12.2022

    Мұғалімніңаты-жөні: Баймолда Ж.А

    Сынып: 8 А,Ә

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтақырыбы

    Оттек және озон

    Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    8.4.2.4 оттегінің аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру

    8.4.2.5 озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіру

    Сабақмақсаттары

    • Барлықоқушыларістей алады:

    - оттектің екі аллотроптық түрөзгерістерін салыстыра алады

    • - озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіре алады

    • Көпшілікоқушылар:

    - Озон қабатының маңызы және оны қорғау шаралары туралы мәлімдеп беру

    • - Озон қабатын қорғау әдістерін түсіндіру

    • Кейбіроқушыларбіледі:

    • - Дифференциалдыесептердішығару

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушылардың іс-әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Сабақтыңбасы


    Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

    Көңіл-күйлерін, жаңалықтарын сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Әуезді химиялық элементтер» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу.

    Өткен тақырыпты қайталау. «True or false»жаттығу өткізу.

    1. Оттектілабораторияда калий перманганатыныңайырылуыарқылыалады

    2. Оттек ауадан 14,5 есеауыр

    3. Адам ағзасымассасының 65 % байналысқан оттектен тұрады

    4. Өнеркәсіпте оттек газын метаннан алады

    5. Оттек металдармен реакцияға түскенде гидридтер түзіледі

    (5 мин).








    Әр оқушы слайдта берілген сөйлемдердің дұрыс (True) немесе бұрысын (false)

















    Сабақ терминдерін слайдтан оқушыларға оқыту анықтайды.























    Мақтау, мадақтау арқылы


















    Интербелсенді тақта, слайд

    Сабақтың ортасы


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбымен таныстырылады.

    «Озон қабатын қорғайық» бейнекөрінісін көрсету арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.

    Аллотропия анықтамасын шығару.

    І тапсырма. «Озон мен оттек газдарының қасиеттері» салыстырмалы кесте құру. Бұл тапсырма барлық топтарға беріледі(10 минут).

    Реті

    Заттардың қасиеті

    Оттек

    Озон

    1

    Агрегаттық күйі



    2

    Түсі



    3

    Иісі



    4

    Қайнау температурасы



    5

    Тотықтырғыш қасиеті



    6

    Қолданылуы




    ІІ тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі бойынша жаңа тақырып мазмұны ашылады. Оқушыларды 4 топқа бөліп, тапсырмалар беру:

    І топ «Оттек» тобы:Оттектің сипаттамасы. Оттек пен оның түрөзгерісінің модельдері
    ІІ топ «Озон» тобы:Озонның физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы

    ІІІ топ«Озонатор» тобы:Озонның алынуы, маңызы мен адамға әсері.

    ІV топ «Экологтар» тобы:Озон қабатының жұқару салдарын, оны қорғау шаралары. Озон қабатынан зиян келетін және зиян келмейтін тауарларды бөліп жазу.

    Постерді қорғау, бір-бірін тексеру (10 минут).

    Озон қабатымен байланысты экологиялық мәселені талқылау.

    Ең үлкен озон жыртығын көрсету.


    Дескриптор


    1. Оттек және озон қабаты туралы сипаттама береді

    1. Озон қабатының маңызы мен жұқару салдарын постерге енгізіп, түсіндіреді

    1. Озон қабатын қорғау шараларына пікір білдіріп, озон қабаты мәселесін шешу жолдарын ұсынады


    ІІІ тапсырма

    Есеп шығару. Жұптық жұмыс. (10 минут)

    1. Зат мөлшері 10 моль озон O3күміспен әрекеттескенде түзілген оттектің мөлшерін есептеңдер. Реакцияда оттектен басқа Ag2O күміс (І) оксиді түзіледі.

    2. Массасы 160 г озон алу үшін озонатор арқылы неше грамм оттекті өткізу қажет.

    3. Озон мына газдардан неше есе ауыр: а) азот; ә) гелий; б) көміртек (ІІ) оксиді?

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    балл

    Дифференциалдыесептердішығару

    Оттектің мөлшерін анықтады

    2

    Оттектің массасын анықтады

    2

    Оттектің салыстырмалы тығыздығын анықтады

    2

    Барлығы: 6 балл




    Оқушылармен Оттек және озон молекуласын анықтау








    Дәптерге жазу.























    Берілген тапсырмаларға сай жауап береді



















    Әр топ оқулықпен жұмыс жасап, қажетті құралдарды






    Оқушылар:

    • толықтай түсінсе, сенімді болса жасыл түсті;

    • түсінуге жақын болса, аздап білсе сары түсті;

    • түсінбесе, сенімді болмаса қызыл түсті көрсетеді.

    қолданады.






    Жыдамдыққа есеп шығарады






















    Өзін – өзі бағалау.







































    Бағдаршам әдісі

























    «Критериалды бағалау».





    Интербелсенді тақта, кітап, дәптер, кесте


























    Постер, маркер

    Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, пластилин, маркер


















    Сабақтың соңы

    Рефлексия. «Білім ағашы»

    Оқушылар тапсырмалардан түсінгендерін

    парақшаға жазып білім ағашына іледі.



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баймолда Жәмиля Амангелдіқызы
    06 Қаңтар 2023
    485
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ "Озон және оттек" 8 класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ "Озон және оттек" 8 класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Озон және оттек" тақырыбына арналған қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 8.3 А-Сутек. Оттек және озон

    Мектеп: №3 Алға қазақ орта мектебі

    Күні: 21.12.2022

    Мұғалімніңаты-жөні: Баймолда Ж.А

    Сынып: 8 А,Ә

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтақырыбы

    Оттек және озон

    Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    8.4.2.4 оттегінің аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру

    8.4.2.5 озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіру

    Сабақмақсаттары

    • Барлықоқушыларістей алады:

    - оттектің екі аллотроптық түрөзгерістерін салыстыра алады

    • - озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіре алады

    • Көпшілікоқушылар:

    - Озон қабатының маңызы және оны қорғау шаралары туралы мәлімдеп беру

    • - Озон қабатын қорғау әдістерін түсіндіру

    • Кейбіроқушыларбіледі:

    • - Дифференциалдыесептердішығару

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушылардың іс-әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Сабақтыңбасы


    Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

    Көңіл-күйлерін, жаңалықтарын сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Әуезді химиялық элементтер» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу.

    Өткен тақырыпты қайталау. «True or false»жаттығу өткізу.

    1. Оттектілабораторияда калий перманганатыныңайырылуыарқылыалады

    2. Оттек ауадан 14,5 есеауыр

    3. Адам ағзасымассасының 65 % байналысқан оттектен тұрады

    4. Өнеркәсіпте оттек газын метаннан алады

    5. Оттек металдармен реакцияға түскенде гидридтер түзіледі

    (5 мин).








    Әр оқушы слайдта берілген сөйлемдердің дұрыс (True) немесе бұрысын (false)

















    Сабақ терминдерін слайдтан оқушыларға оқыту анықтайды.























    Мақтау, мадақтау арқылы


















    Интербелсенді тақта, слайд

    Сабақтың ортасы


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбымен таныстырылады.

    «Озон қабатын қорғайық» бейнекөрінісін көрсету арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.

    Аллотропия анықтамасын шығару.

    І тапсырма. «Озон мен оттек газдарының қасиеттері» салыстырмалы кесте құру. Бұл тапсырма барлық топтарға беріледі(10 минут).

    Реті

    Заттардың қасиеті

    Оттек

    Озон

    1

    Агрегаттық күйі



    2

    Түсі



    3

    Иісі



    4

    Қайнау температурасы



    5

    Тотықтырғыш қасиеті



    6

    Қолданылуы




    ІІ тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі бойынша жаңа тақырып мазмұны ашылады. Оқушыларды 4 топқа бөліп, тапсырмалар беру:

    І топ «Оттек» тобы:Оттектің сипаттамасы. Оттек пен оның түрөзгерісінің модельдері
    ІІ топ «Озон» тобы:Озонның физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы

    ІІІ топ«Озонатор» тобы:Озонның алынуы, маңызы мен адамға әсері.

    ІV топ «Экологтар» тобы:Озон қабатының жұқару салдарын, оны қорғау шаралары. Озон қабатынан зиян келетін және зиян келмейтін тауарларды бөліп жазу.

    Постерді қорғау, бір-бірін тексеру (10 минут).

    Озон қабатымен байланысты экологиялық мәселені талқылау.

    Ең үлкен озон жыртығын көрсету.


    Дескриптор


    1. Оттек және озон қабаты туралы сипаттама береді

    1. Озон қабатының маңызы мен жұқару салдарын постерге енгізіп, түсіндіреді

    1. Озон қабатын қорғау шараларына пікір білдіріп, озон қабаты мәселесін шешу жолдарын ұсынады


    ІІІ тапсырма

    Есеп шығару. Жұптық жұмыс. (10 минут)

    1. Зат мөлшері 10 моль озон O3күміспен әрекеттескенде түзілген оттектің мөлшерін есептеңдер. Реакцияда оттектен басқа Ag2O күміс (І) оксиді түзіледі.

    2. Массасы 160 г озон алу үшін озонатор арқылы неше грамм оттекті өткізу қажет.

    3. Озон мына газдардан неше есе ауыр: а) азот; ә) гелий; б) көміртек (ІІ) оксиді?

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    балл

    Дифференциалдыесептердішығару

    Оттектің мөлшерін анықтады

    2

    Оттектің массасын анықтады

    2

    Оттектің салыстырмалы тығыздығын анықтады

    2

    Барлығы: 6 балл




    Оқушылармен Оттек және озон молекуласын анықтау








    Дәптерге жазу.























    Берілген тапсырмаларға сай жауап береді



















    Әр топ оқулықпен жұмыс жасап, қажетті құралдарды






    Оқушылар:

    • толықтай түсінсе, сенімді болса жасыл түсті;

    • түсінуге жақын болса, аздап білсе сары түсті;

    • түсінбесе, сенімді болмаса қызыл түсті көрсетеді.

    қолданады.






    Жыдамдыққа есеп шығарады






















    Өзін – өзі бағалау.







































    Бағдаршам әдісі

























    «Критериалды бағалау».





    Интербелсенді тақта, кітап, дәптер, кесте


























    Постер, маркер

    Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, пластилин, маркер


















    Сабақтың соңы

    Рефлексия. «Білім ағашы»

    Оқушылар тапсырмалардан түсінгендерін

    парақшаға жазып білім ағашына іледі.



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Тест 9 сынып
    06.01.2023
    485
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баймолда Жәмиля Амангелдіқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации