Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ "Озон және оттек" 8 класс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 8.3 А-Сутек. Оттек және озон |
Мектеп: №3 Алға қазақ орта мектебі |
|
Күні: 21.12.2022 |
Мұғалімніңаты-жөні: Баймолда Ж.А |
|
Сынып: 8 А,Ә |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы |
Оттек және озон |
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
8.4.2.4 оттегінің аллотропиялық түрөзгерістерін салыстыру 8.4.2.5 озон қабатының маңызын, оның бұзылуының себептері мен салдарын түсіндіру |
|
Сабақмақсаттары |
- оттектің екі аллотроптық түрөзгерістерін салыстыра алады
- Озон қабатының маңызы және оны қорғау шаралары туралы мәлімдеп беру
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңбасы |
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Көңіл-күйлерін, жаңалықтарын сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру. «Әуезді химиялық элементтер» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Өткен тақырыпты қайталау. «True or false»жаттығу өткізу.
(5 мин). |
Әр оқушы слайдта берілген сөйлемдердің дұрыс (True) немесе бұрысын (false) Сабақ терминдерін слайдтан оқушыларға оқыту анықтайды. |
Мақтау, мадақтау арқылы |
Интербелсенді тақта, слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақ тақырыбымен таныстырылады. «Озон қабатын қорғайық» бейнекөрінісін көрсету арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту. Аллотропия анықтамасын шығару. І тапсырма. «Озон мен оттек газдарының қасиеттері» салыстырмалы кесте құру. Бұл тапсырма барлық топтарға беріледі(10 минут).
ІІ тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі бойынша жаңа тақырып мазмұны ашылады. Оқушыларды 4 топқа бөліп, тапсырмалар беру: І топ «Оттек»
тобы:Оттектің сипаттамасы. Оттек
пен оның түрөзгерісінің модельдері ІІІ топ«Озонатор» тобы:Озонның алынуы, маңызы мен адамға әсері. ІV топ «Экологтар» тобы:Озон қабатының жұқару салдарын, оны қорғау шаралары. Озон қабатынан зиян келетін және зиян келмейтін тауарларды бөліп жазу. Постерді қорғау, бір-бірін тексеру (10 минут). Озон қабатымен байланысты экологиялық мәселені талқылау. Ең үлкен озон жыртығын көрсету. Дескриптор
ІІІ тапсырма Есеп шығару. Жұптық жұмыс. (10 минут)
|
Оқушылармен Оттек және озон молекуласын анықтау Дәптерге жазу. Берілген тапсырмаларға сай жауап береді Әр топ оқулықпен жұмыс жасап, қажетті құралдарды Оқушылар:
қолданады. Жыдамдыққа есеп шығарады |
Өзін – өзі бағалау. Бағдаршам әдісі «Критериалды бағалау». |
Интербелсенді тақта, кітап, дәптер, кесте Постер, маркер Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, пластилин, маркер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия. «Білім ағашы» Оқушылар тапсырмалардан түсінгендерін парақшаға жазып білім ағашына іледі.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |