Материалдар / ҚМЖ. Пернетақтамен танысу

ҚМЖ. Пернетақтамен танысу

Материал туралы қысқаша түсінік
2. 2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
278
4 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі

Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері")

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні

6.11.2024 ж

Сыныбы 2В,Г

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пернетақтамен танысу

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

2. 2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру;

Сабақтың мақсаты

  • Мəтін жазу, теру құрылғылары қалай дамығындығы туралы əңгімелейді.

  • Пернетақтаны пайдалану ережелерін біледі.

  • Пернетақтадан спрайтты басқарады.

Құндылықтарға баулу:

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

8 мин

Ұймдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесі.

Сабаққа деген қызығушылықты ояту.

"Жұмбақ зат" ойыны.

Ойынның мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін арттыру және сөйлеу тілін жақсарту.

Ойын шарттары: оқушылардың алдына қораптағы зат қойылады. Мұғалім оны тақырыптың өзін атамай-ақ сөзбен сипаттайды

Білімді өзектендіру

Бүгінгі сабақта қажет білімді есімізге түсіруді ұсынамын. "Жұмсақ ойыншық ойыны": допты лақтырған адам сұраққа жауап береді.

- Қандай құрылғы кішкентай кеміргішке ұқсайды? (Тінтуір)

- Тінтуірдің көмегімен компьютерге әріптер мен сандарды енгізуге бола ма? (Жоқ.)

- Қай құрылғыда көптеген пернелер бар? (Пернетақта.)

- Мәтіндік құжаттарды құруға арналған бағдарламалар қалай аталады? (Мәтіндік редакторлар.)

- Біз қандай мәтіндік редактормен таныспыз? (Блокнот)

- Бас әріпті қалай енгізесіз? (Shift пернесін басып тұрыңыз.)

- Enter пернесін басқанда не болады? (Жаңа абзацқа көшу.)

- Теру құралдары мен құрылғылары қалай дамыды?


Пернетақтамен жұмыс жасау ережелепін білесіңдер ме?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтау.

Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді











Сұрақтарға жауап береді






















Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі бойынша «Жұлдызшалар» әдісімен бағалайды.

Оқулық, презентация

Сабақтың ортасы

34 мин

Жаңа материалды меңгеру

Сонымен, пернетақта символдық ақпаратты енгізу және ДК жұмысын басқару үшін қажет екенін білеміз. Сендер компьютерде ойнағанды ұнатасыңдар.

- Балалар, пернетақта арқылы басқаруды қандай ойындарда қолдануға болады? (Балалардың жауаптары)

- Ойында қандай пернелерді қолданасыңдар?

Мұғалім негізгі пернелердің әрекетін түсіндіреді.

Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс


1.Сөйлемді дұрыс құрастыр

Пернетақта –бұл арналған компьютерге енгізуге құрылғы ақпаратты

Жауабы: _______________________________________

Сергіту сәті


2. Пернелер мен олардың қызметі арасында сйкестікті белгіле:

1. Ese


а) Курсорды келесі жолға өзгертеді

2. Enter

б) Бас әріпті кіші әріпке өзгертеді

3. BackSpace

в) Соңы команданы болдырмау немесе прогаммадан шығаруға арналған перне

4. Delete

г) Символдар арасында бос орын қоюға арналған

Caps Lock

д) Курсордың оң жағында орналасқан символды жояды

6. Shift + буква

е) Курсордың сол жағында орналасқан символды жояды

7. Бос орын

ж) Бас әріптер режимін қосуға арналған



Оқулықтарда тақырып оқиды, топпен жұмыс жасайды













Дескриптор:

-сөйлемді құрастырады















Дескриптор:

-сәйкестікті белгілейді








Мақтау

















Жұлдызшалар» әдісімен бағалайды.

















«Жұлдызшалар» әдісімен бағалайды

Оқулық



Жұмыс парағы











Сабақтын соңы

3 мин

Үй жұмысы: Пернетақтаның алфавиттік-сандық пернелерін пайдаланып фигураңызды ойлап табыңыз, мысалы

Сабақ қорытындысы. Рефлексия.

Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Келешекте қалай қолданамын?

Үй тапсырмасын жазады








Өз жұмысын бағалайды

Стикермен жұмыс

Білім класс






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ