Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
«Мені не үшін сыйлайсыз?» атты психологиялық
ахуал жүргізеді.
Топқа бөлу
Өткен тақырыпты еске
түсіру үшін «Сұрақ менен, жауап
сенен» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап
беріңіздер.
-
Ақпаратты қалай
өлшейміз?
-
Ақпараттың өлшем бірліктері
дегеніміз не?
-
Ақпараттың өлшем бірліктерін
қалай анықтаймыз
-
Ең кіші және ең үлкен ақпараттық өлшем
бірлікті атаңдар?
-
Ақпаратты қалай
өлшейміз?
ЕББҚ
бар оқушы басқа оқушының
жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан
қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі
артады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Жұпта бірін-бірі не
үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері
көтеріледі.
сұрақтарға жауап бере
отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.
|
Түрі- Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың тақырыбы
мен сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарымен
таныстыру.
Оқыту түрі: Жұптық
жұмыс
Әдісі: «Кім жылдам»
№2
тапсырма
1. Кітапта 200 бет және әр беті 70 символдан тұратын 50 жол
бар.
2. Арманда көлемі 6 Гб флэш-жад бар. Асхат флэш-жадта әр
бетінде 40 қатар, әр жолында 30 символы бар 300 беттік қанша
электронды кітап сақтай алады?
3. Жедел жадтың көлемі 512 Мб, ал қатқыл диск көлемі 130
Гб. Қатқыл дискінің көлемі жедел жадтан қанша есе артық екенін
есепте.
4. 6 Мб ақпаратты 70 Кб/с жылдам-дықпен тасымалдау үшін
қанша уақыт қажет?
Ал 6 Гб үшін қанша уақыт
кетеді?
Талқылау
сұрақтары:
-
Ең кіші және ең үлкен
ақпараттық өлшем бірлікті
атаңдар?
-
Ақпаратты қалай
өлшейміз?
Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу,
болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
ЕББҚ
бар оқушылар барлық
жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады,
жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
|
-
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
-
Сабақтың мақсатымен
танысады.
-
Бейнежазба
көреді
Постер қорғайды.
Өздеріне бөлініп берілген тақырып бойынша қарсы топтарға тақырыпты
түсіндіреді.
Оқушылар компьютерде
тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
-
Кітаптағы өлшем бірлікті
анықтайды;
-
флэш-жадқа қанша кітап
сиятының анықтайды
-
Қатқыл дискінің көлемі жедел
жадтан қанша есе артық екенін есептейді.
-
Ақпаратын жылдамдығын
анықтайды.
|
Компьютер,
оқулық
үлестірме
қағаз
Компьютер,
үлестірме
қағаз
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
Оқушыларға «Мұғалімге
хат ...» рефлексия беріліп,
Үйге тапсырма: §2
оқу.
|
Кері байланыс жасап,
нәтиже балдарын талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|