Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.2А бөлім: Функция. Функция графигі

    Мектеп: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Достық ОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нуралин Бекзат Канатович

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтақырыбы

    Функция және функция графигі

    Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

    7.5.1.1функция және функцияның графигі ұғымдарын біледі;

    7.5.1.2функцияның берілу тәсілдерін біледі;

    7.5.1.3функцияның анықталу облысы және мәндер жиынын анықтайды.

    Сабақмақсаттары

    Оқушы:

    функция және функцияның графигі ұғымдарын білу;

    функцияның берілу тәсілдерін білу;

    функционалды және функционалды емес тәуелділіктерді танып білу;

    функцияның анықталу облысы және мәндер жиынын анықтай алу.

    Жетістіккритерийлері

    Барлық оқушылар: функция және функция графигін біледі;

    Көпшілігі: график, кесте арқылы есеп шығара алады;

    Жекеленген оқушы:функцияға байланысты күрделі байланысты деңгейлік есептерді шығара алады

    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар:

    – функция, функцияның анықталу облысы, функцияның мәндер жиыны ұғымдарын біледі;

    – функцияның берілу тәсілдерін біледі;

    Оқушылар:

    – функционалдық және функционалдық емес тәуелділіктердің арасындағы айырмашылықты түсінеді;

    – функцияның анықталу облысын, мәндер жиынын табуды түсіндіре алады;

    – функция (аргумент) мәні белгілі болғанда аргумент (функция) мәнін табу алгоритмін жазады;

    Пәнгебайланысты терминология:

    – тәуелділік;

    – функция, тәуелді айнымалы;

    – аргумент, тәуелсіз айнымалы;

    – функцияның мәні;







    – функцияның анықталу облысы;

    – функцияның мәндер жиыны;

    - функцияның берілу тәсілдері,

    – функция графигі;


    Құндылықтардыдарыту



    -оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;

    - мұғалімнің әр жеке оқушының ерекшелігін дамытуы, қоғам алдындағы жауапкершілігінің болуы;

    - өзіндік бақылау мен бағалауды, шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту;

    - әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.

    Пәнаралықбайланыстар

    Физика: Қозғалысқа берілген есептерді шығару барысында формулаларды қолданумен қатар, әртүрлі графиктермен жұмыс жасайды.

    Информатика: программалар құрастырады.



    Бастапқы білім


    Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.


    Сабақбарысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Білу

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларда түгендеу, сабаққа жұмылдыру.

    Қызығушылықтарын оятып, жағымды орта тудыру.

    Үй тапсырмаларын көршісімен бірлесе отырып тексереді. Егер қандай да бір сұрақтар туындап жатса мұғалімнен немесе басқа сыныптастарынан көмек сұрайды.

    Сабақтың тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру

    Жұптық жұмыс. Оқушылар қолдарына берілген тапсырманы бірлесе отырып орындап, дұрыс жауапты тексереді.




    «Функция мәндерінің лабиринті» ойыны


    О йынның шарты: Бір оске бекітілген радиустары әртүрлі екі дөңгелек берілген. Ішкі дөңгелекте функцияның аргументі берілсе, сыртқы дөңгелекте соған сәйкес фукцияның мәнін тауып бір радиустың бойына келтіру керек.

    Қ. Бас бармақ әдіс













    Презентация

    Сабақтыңортасы


    2-3 минут









    5-8 минут

    Түсіну


























































    6 минут

    Қолдану













    8-10 минут










































    8 минут

    Жинақтау































    Оқушыларға «Функция» терминін математикаға тұңғыш енгізген ғалым туралы қысқаша тарихи мағұлмат беру (немесе – өздерінің іздеп табуларына жағдай жасау).


    Готфрид Вильгельм Лейбниц (немісше Gottfried Wilhelm Leibniz (1646-1716)) – неміс философы және ғалымы,математигі, физигі әрі өнертапқыш тарихшысы.




    Топтық жұмыс

    Оқушыларға карточкада жазылған терминологияларды таратып беріп, оларды сәйкестендіру арқылы топтарға бөлу. (проценттер тобы «1-топ», графиктер тобы «2-топ», диаграммалар тобы «3-топ»)

    Топтарға төмендегідей тапсырмалар беріліді. Тапсырмалар орындалып болған соң тапсырманың дұрыс орындалуы сыныпта талданып, талқыланады.



    1-топ

    Тапсырма

    Квадраттың қабырғасы a см. Оның периметрін (Р) табыңыздар. Мұндағы а=2; 3; 4.


    2-топ

    Тапсырма

    Машина 70 км/сағ жылдамдықпен қозғалып келеді.Машинаның t сағатта қанша жол жүретінін табыңыздар. Мұндағы t = 1; 1,5; 3.


    3-топ

    Тапсырма

    Тәуелді айнымалы(y) тәуелсіз айнымалының(x-тің)квадратына тең – деген сөйлемді математикалықтеңдеу түрінде қалай жазуға болады?

    Қ. Бағдаршам әдісі


    Тапсырмаларды орындап болған соң топтар тақтадағы жауаптармен өз жауаптарын тексере отырып, тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының тек бір мәні сәйкес келетінін тұжырымдаулары керек.


    Анықтама

    Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының тек бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функционалдық тәуелділік немесе функция деп атайды.

    Графикті пайдаланып, аргументтің берілген мәніндегі функцияның мәнін табуға болады.

    Функционалдық тәуелділіктің берілу тәсілдері

    1. Функцияның формуламен (аналитикалық түрде) берілуі

    2. Графикпен берілуі

    3. Кестемен берілуі

    4. Сөзбен, шартпен берілуі


    Тәуелсіз айнымалының қабылдайтын мәндерінің жиыны функцияның анықталу аймағы деп аталады. Мысалдар келтіру.


    Функцияның мәндерінің жиыны функцияның мәндерінің аймағы деп аталады. Мысалдар келтіру.





    Жұптық жұмыс

    1. Қисықтардың қайсысы функция графигі бола алады?

    Рисунок 1

    1. f (x ) = 3x + 5 функциясы үшін: f (2), f (-4) мәндерін табыңыз.

    3. Егер у(х)=2х + 4 функцияның мәні 5,4-ке тең болса, онда функцияның берілген мәні бойынша аргументтің сәйкес мәнін табыңыз.

    Қ. Бас бармақ әдісі


    Жеке тапсырма

    №1. Қисықтардың қайсысы функция графигі бола алады? Жауаптарыңызды негіздеңіздер.


    Жауабы: ____________________________________

    №2. функциясы берілген.

    1. мәндерін табыңыз;

    2. болса, х-ті табыңыз;

    3. берілген функцияның анықталу аймағын тауып, сан аралығында жазып көрсетіңіз.


    №3. Функцияны формуламен жазыңыз:

    1. Функцияның мәні аргументке қарама-қарсы;

    2. Функцияның мәні аргументтен 2 есе көп;

    3. Функцияның мәні аргументтің 2 еселенген мәнінен 3 есе кем;

    4. Функция мәні аргумент мәніне тең;

    5. Функция мәні аргументтің екі еселенген мәнінен 1-ге артық.

    №4.Берілген функциялардың графигін салып, оның анықталу облысы мен мәндер облысын анықтаңыз:

    а) y;

    b) ;

    c) , мұндағы x ≤ 3;

    d) .

    Қ. Екі жұлдыз, бір тілек әдісі

    Деңгейлік тапсырмалар

    №1.Егер функцияның анықталу облысы берілсе, онда функциясын жазыңыз.

    №2. сызықтық функциясының графигін салып, оның көмегімен

    1. графиктің координата осьтерімен қиылысу нүктелерінің координаталарын;

    2. теңсіздігі орындалатындай аргументтің барлық мәндерін;

    3. теңсіздігі орындалатындайх осінің кесіндісін;

    4. сызықтық функцияның кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтаңыз.

    Қ. Мадақтау әдісі



    https://kk.wikipedia.org/w/index.php?title








    Қима қағаздар
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нуралин Бекзат Канатович
    26 Қырқүйек 2023
    315
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ, презентация Функция. Функция графигі. 7сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ, презентация Функция. Функция графигі. 7сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл қысқа мерзімді жоспарда тақырып бойынша көп ақпарат бар. Бұл өзімнің жазған жоспарым. Бірінші рет жариялайын деп тұр
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.2А бөлім: Функция. Функция графигі

    Мектеп: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Достық ОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нуралин Бекзат Канатович

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтақырыбы

    Функция және функция графигі

    Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

    7.5.1.1функция және функцияның графигі ұғымдарын біледі;

    7.5.1.2функцияның берілу тәсілдерін біледі;

    7.5.1.3функцияның анықталу облысы және мәндер жиынын анықтайды.

    Сабақмақсаттары

    Оқушы:

    функция және функцияның графигі ұғымдарын білу;

    функцияның берілу тәсілдерін білу;

    функционалды және функционалды емес тәуелділіктерді танып білу;

    функцияның анықталу облысы және мәндер жиынын анықтай алу.

    Жетістіккритерийлері

    Барлық оқушылар: функция және функция графигін біледі;

    Көпшілігі: график, кесте арқылы есеп шығара алады;

    Жекеленген оқушы:функцияға байланысты күрделі байланысты деңгейлік есептерді шығара алады

    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар:

    – функция, функцияның анықталу облысы, функцияның мәндер жиыны ұғымдарын біледі;

    – функцияның берілу тәсілдерін біледі;

    Оқушылар:

    – функционалдық және функционалдық емес тәуелділіктердің арасындағы айырмашылықты түсінеді;

    – функцияның анықталу облысын, мәндер жиынын табуды түсіндіре алады;

    – функция (аргумент) мәні белгілі болғанда аргумент (функция) мәнін табу алгоритмін жазады;

    Пәнгебайланысты терминология:

    – тәуелділік;

    – функция, тәуелді айнымалы;

    – аргумент, тәуелсіз айнымалы;

    – функцияның мәні;







    – функцияның анықталу облысы;

    – функцияның мәндер жиыны;

    - функцияның берілу тәсілдері,

    – функция графигі;


    Құндылықтардыдарыту



    -оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;

    - мұғалімнің әр жеке оқушының ерекшелігін дамытуы, қоғам алдындағы жауапкершілігінің болуы;

    - өзіндік бақылау мен бағалауды, шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту;

    - әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.

    Пәнаралықбайланыстар

    Физика: Қозғалысқа берілген есептерді шығару барысында формулаларды қолданумен қатар, әртүрлі графиктермен жұмыс жасайды.

    Информатика: программалар құрастырады.



    Бастапқы білім


    Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.


    Сабақбарысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Білу

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларда түгендеу, сабаққа жұмылдыру.

    Қызығушылықтарын оятып, жағымды орта тудыру.

    Үй тапсырмаларын көршісімен бірлесе отырып тексереді. Егер қандай да бір сұрақтар туындап жатса мұғалімнен немесе басқа сыныптастарынан көмек сұрайды.

    Сабақтың тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру

    Жұптық жұмыс. Оқушылар қолдарына берілген тапсырманы бірлесе отырып орындап, дұрыс жауапты тексереді.




    «Функция мәндерінің лабиринті» ойыны


    О йынның шарты: Бір оске бекітілген радиустары әртүрлі екі дөңгелек берілген. Ішкі дөңгелекте функцияның аргументі берілсе, сыртқы дөңгелекте соған сәйкес фукцияның мәнін тауып бір радиустың бойына келтіру керек.

    Қ. Бас бармақ әдіс













    Презентация

    Сабақтыңортасы


    2-3 минут









    5-8 минут

    Түсіну


























































    6 минут

    Қолдану













    8-10 минут










































    8 минут

    Жинақтау































    Оқушыларға «Функция» терминін математикаға тұңғыш енгізген ғалым туралы қысқаша тарихи мағұлмат беру (немесе – өздерінің іздеп табуларына жағдай жасау).


    Готфрид Вильгельм Лейбниц (немісше Gottfried Wilhelm Leibniz (1646-1716)) – неміс философы және ғалымы,математигі, физигі әрі өнертапқыш тарихшысы.




    Топтық жұмыс

    Оқушыларға карточкада жазылған терминологияларды таратып беріп, оларды сәйкестендіру арқылы топтарға бөлу. (проценттер тобы «1-топ», графиктер тобы «2-топ», диаграммалар тобы «3-топ»)

    Топтарға төмендегідей тапсырмалар беріліді. Тапсырмалар орындалып болған соң тапсырманың дұрыс орындалуы сыныпта талданып, талқыланады.



    1-топ

    Тапсырма

    Квадраттың қабырғасы a см. Оның периметрін (Р) табыңыздар. Мұндағы а=2; 3; 4.


    2-топ

    Тапсырма

    Машина 70 км/сағ жылдамдықпен қозғалып келеді.Машинаның t сағатта қанша жол жүретінін табыңыздар. Мұндағы t = 1; 1,5; 3.


    3-топ

    Тапсырма

    Тәуелді айнымалы(y) тәуелсіз айнымалының(x-тің)квадратына тең – деген сөйлемді математикалықтеңдеу түрінде қалай жазуға болады?

    Қ. Бағдаршам әдісі


    Тапсырмаларды орындап болған соң топтар тақтадағы жауаптармен өз жауаптарын тексере отырып, тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының тек бір мәні сәйкес келетінін тұжырымдаулары керек.


    Анықтама

    Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді айнымалының тек бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функционалдық тәуелділік немесе функция деп атайды.

    Графикті пайдаланып, аргументтің берілген мәніндегі функцияның мәнін табуға болады.

    Функционалдық тәуелділіктің берілу тәсілдері

    1. Функцияның формуламен (аналитикалық түрде) берілуі

    2. Графикпен берілуі

    3. Кестемен берілуі

    4. Сөзбен, шартпен берілуі


    Тәуелсіз айнымалының қабылдайтын мәндерінің жиыны функцияның анықталу аймағы деп аталады. Мысалдар келтіру.


    Функцияның мәндерінің жиыны функцияның мәндерінің аймағы деп аталады. Мысалдар келтіру.





    Жұптық жұмыс

    1. Қисықтардың қайсысы функция графигі бола алады?

    Рисунок 1

    1. f (x ) = 3x + 5 функциясы үшін: f (2), f (-4) мәндерін табыңыз.

    3. Егер у(х)=2х + 4 функцияның мәні 5,4-ке тең болса, онда функцияның берілген мәні бойынша аргументтің сәйкес мәнін табыңыз.

    Қ. Бас бармақ әдісі


    Жеке тапсырма

    №1. Қисықтардың қайсысы функция графигі бола алады? Жауаптарыңызды негіздеңіздер.


    Жауабы: ____________________________________

    №2. функциясы берілген.

    1. мәндерін табыңыз;

    2. болса, х-ті табыңыз;

    3. берілген функцияның анықталу аймағын тауып, сан аралығында жазып көрсетіңіз.


    №3. Функцияны формуламен жазыңыз:

    1. Функцияның мәні аргументке қарама-қарсы;

    2. Функцияның мәні аргументтен 2 есе көп;

    3. Функцияның мәні аргументтің 2 еселенген мәнінен 3 есе кем;

    4. Функция мәні аргумент мәніне тең;

    5. Функция мәні аргументтің екі еселенген мәнінен 1-ге артық.

    №4.Берілген функциялардың графигін салып, оның анықталу облысы мен мәндер облысын анықтаңыз:

    а) y;

    b) ;

    c) , мұндағы x ≤ 3;

    d) .

    Қ. Екі жұлдыз, бір тілек әдісі

    Деңгейлік тапсырмалар

    №1.Егер функцияның анықталу облысы берілсе, онда функциясын жазыңыз.

    №2. сызықтық функциясының графигін салып, оның көмегімен

    1. графиктің координата осьтерімен қиылысу нүктелерінің координаталарын;

    2. теңсіздігі орындалатындай аргументтің барлық мәндерін;

    3. теңсіздігі орындалатындайх осінің кесіндісін;

    4. сызықтық функцияның кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтаңыз.

    Қ. Мадақтау әдісі



    https://kk.wikipedia.org/w/index.php?title








    Қима қағаздар
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 7 сынып
    26.00.2023
    315
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нуралин Бекзат Канатович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации