Жаңа сабақ. Оқулықпен
жұмыс.
41 бет кестемен
жұмыс.
Көлік
түрлері
Әуе
көлігі:
Ұшақ,
тікұшақ
қша
Жерүсті
көлігі:
Автобус,
пойыз
Су
көлігі:
Кеме,қайық
Суасты
көлігі:
Сүңгуір
қайық
Жерасты
көлігі:
Метро
Саралау
тапсырмалары
А - деңгейі «Сұрақ ілмегі» әдісі (Жеке жұмыс
)
а)Қоғамдық
көліктерді атаңдар?
ә)Арнайы көліктерді
атаңдар?
б) Көліктердің
пайдалы жақтарын атаңдар?
в) Көліктердің
зиянды жақтарын атаңдар?
ғ)Көліктерді жүргізетін маман
иелерін атап
жіберейік.
Дескриптор:
Көлік түрлерін топқа
ажырата алады.
Көліктердің зиянын
біледі.
Арнайы көліктерді
атайды.
ҚБ: «Бас бармақ»
әдісі. Өзін-өзі
бағалау
В – деңгейі (топтық
жұмыс)
«Суретті әңгімеле»
әдісі
1-топ: 1 сурет бойынша
әңгімелеу. Көлік түрлерін
сипаттау.
2-топ: 2 сурет бойынша
әңгімелеу. Көлік түріне сипаттама
беру.
3-топ: 3 сурет
бойынша әңгімелеу. Көлік түрі туралы өз ойын
білдіру.
4-топ: 4 сурет
бойынша әңгімелеу.
Сипаттау.
Дескриптор:
1.Оқушы сурет бойынша өз ойын еркін жеткізе
алады.
2.
Суреттегі көрсетілген көлік түріне сипаттама бере
алады.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
Сергіту
сәті:
«Дауысынан тап»
ойыны.
Үнтаспадан көлік түрлерінің
(пойыздың гудогі,ұшақтың,кеменің,жылқының,тікұшақтың,мотоциклдің)
дыбыстары естіледі
С – деңгейі (Жұптық
жұмыс)
«Интервью»
әдісі
1.Көлік ішінде қандай мінез -
құлық ережелерді сақтауымыз
керек?
2.Әр
көліктің ерекшелігіне сай қалай кіреміз? Қалай
шығамыз?
3.Көлікте өзімізді қалай ұстауымыз
керек?
4.Көлікте қандай ережелерді бұзуға және жасауға
болмайды?
Дескриптор:
Мінез-құлық ережелерін
біледі.
Өз бетінше ережелерді айта
алады.
ҚБ: «Бағдаршам»
әдісі
-
Д ұрыс жауап
берді
Жадынаманы есте
сақтау.
Қоғамдық көлікке ешкімді итермей, асықпай кір.
Айналадағы адамдармен сыпайы сөйлес.
Көліктің ішін ластама, орындықты сызба.
Жолақысын уақытымен төле.
Үлкен кісілерге орын бер.
Мұғалім сыйы: «Ежелгі
көліктер»
|