Материалдар / қмж қаз тарих 10 сынып 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қмж қаз тарих 10 сынып 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақта қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
469
13 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.1.1 -Қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы және әр кезеңде жалғасуын талдап оны қазіргі заманда насихаттау туралы жолдарын ұсыну.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру: Материалдық мәдениетіміз сонау көшпелі дәуірден басталады. Арғы ата-бабаларымыз яғни сақ тайпаларының көшіп қонып мал шаруашылығымен айналысқанын білеміз. Киіз үй – материалдық мәдениеттің басты көрнісі. Әрбір отбасы киіз үйді өздері жасап отырды, арба үстіне жасалған киіз үйлерде болды

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

мадақтау


https://www.youtube.com/watch?v=Dkm6Z4k2kCI





Жаңа сабақ

Тапсырма №1. Кластер сызу.

Қазақтың материалдық мәдениетіне не жатады.




Shape1

Жаңа сөздермен танысу

Күлпара – жел, су, суық өткізбес үшін басқа жамылатын киімнің түрі

Сәукеле – қыз балалардың, ұзатылатын қыздың киетін бас киімі

Қамқа тон – бай, мырзалар киген, әдемеліпі тігілген тон.

Саптама - іші кигізбен қапталып тігілген ер адамдардың аяқ киімі

Жақы – жылқы терісіне тігілген ерлер киімі.

Шекпен - түйе жүнінен тоқылған жаздық сыртқы киім. Шекепеннен су да, жел де өтпейді.

Тапсырма № 2. Кестені толтырыңыз


Ер адамның ұлттық киімдері

Әйел адамның ұлттық киімдері





Мәтінмен жұмыс



Дескриптор:

- Қазақтың материалдық мәдениетіне сипатама береді;

-жаңа терминдердің мағынасын ажыратады;










Дескриптор:

-ер адам киімдерін анықтайды;

-әйеладам киімдерін ажыратады;

Ер адам мен әйел адам киімдерінің ерекшеліктерін сипаттайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»


«Жұлдызшалар»




Ахметжанов Қ. С. Қазақтың дәстүрлі қару - жарағының этнографиясы. А - 2006
Сен білесің бе? Энциклопедия. А -«Аруна»
Қазақ Алтайының көне қазынасы. А -«Өнер»2008
Кенжеахметұлы С «Қазақ халқының тұрмысы мен мәдениеті» А - 2006

Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

«Ұлттық киімдерді тарихи маңызы» Еркін жазу






Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.4.1.1 -Қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы және әр кезеңде жалғасуын талдап оны қазіргі заманда насихаттау туралы жолдарын ұсыну.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

Оқушылар сұрақтар бойынша ой талқы жүргізеді

Не көрдіңіздер?

Қандай сұрақтарыңыз бар?

Осы заттардың тақырыпқа қандай қатысы бар ?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмысЗерттеу жұмыстарының тақырыбы: «Қазақ халықтарының әлем мәдениетіне қосқан үлесі».

Зерттеу сұрақтары: ХVІІІ ғасырда қазақ халқы қандай материалдық мәдени жетістіктерге қол жеткізген?

Оқушыларға зерттеуге арналған тақырыптар аясын беру және әр оқушы зерттеу алдында берілген тақырып аясында өздеріне мақсат қою керек Қазақ халықтарының материалдық мәдениетінің көрінісін сипаттау, нақты дәлелдер келтіру

Зерттеу

  1. Қазақ халқының баспанасы. Бұл тақырыпта оқушылар қазақ халқының ХVІІІ ғасырдағы баспаналары жайында баяндайды;

  2. Қазақ халқының ұлттық ою-өрнегі. Бұл тақырыпта қазақ халқының ою өрнектерінің пайда болуы және оның қайда қолданылатындығын атап көрсетеді.

  3. Қазақ халқының үй жиһаздары, қолөнер бұйымдары.

Бұнда оқушылар көшпелілердің тұрмыста қолданатын ыдыс-аяқ, қару-жарақ, ер тоқымның, ер адам киетін шалбардың және т.б. ойлап табуларын зерттеулері мүмкін;


Кәсіп түрлері

Қандай шикізат пайдаланған?

Қандай бұйымдар жасаған?

1




2




3




4




5







Мәтінмен жұмыс


Дескриптор:

- ХVІІІ ғасырда қазақ халқы қандай материалдық мәдени жетістіктерін сипаттайды

- Қазақ халықтарының материалдық мәдениетінің көрінісіне нақты дәлелдемелер келтіреді;









Дескриптор:

- Қазақ халқының үй жиһаздары, қолөнер бұйымдарын ажыратады;

-көшпелілердің тұрмыста қолданатын заттарға сипаттама береді;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!