Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қмж қаз тарих 10 сынып 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар-1
Бөлім: |
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.1 -Қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы және әр кезеңде жалғасуын талдап оны қазіргі заманда насихаттау туралы жолдарын ұсыну. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру: Материалдық мәдениетіміз сонау көшпелі дәуірден басталады. Арғы ата-бабаларымыз яғни сақ тайпаларының көшіп қонып мал шаруашылығымен айналысқанын білеміз. Киіз үй – материалдық мәдениеттің басты көрнісі. Әрбір отбасы киіз үйді өздері жасап отырды, арба үстіне жасалған киіз үйлерде болды Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
https://www.youtube.com/watch?v=Dkm6Z4k2kCI |
||||
Жаңа сабақ |
Тапсырма №1. Кластер сызу. Қазақтың материалдық мәдениетіне не жатады.
Жаңа сөздермен танысу Күлпара – жел, су, суық өткізбес үшін басқа жамылатын киімнің түрі Сәукеле – қыз балалардың, ұзатылатын қыздың киетін бас киімі Қамқа тон – бай, мырзалар киген, әдемеліпі тігілген тон. Саптама - іші кигізбен қапталып тігілген ер адамдардың аяқ киімі Жақы – жылқы терісіне тігілген ерлер киімі. Шекпен - түйе жүнінен тоқылған жаздық сыртқы киім. Шекепеннен су да, жел де өтпейді. Тапсырма № 2. Кестені толтырыңыз
|
Мәтінмен жұмыс
Дескриптор: - Қазақтың материалдық мәдениетіне сипатама береді; -жаңа терминдердің мағынасын ажыратады;
Дескриптор: -ер адам киімдерін анықтайды; -әйеладам киімдерін ажыратады; Ер адам мен әйел адам киімдерінің ерекшеліктерін сипаттайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ахметжанов Қ. С.
Қазақтың дәстүрлі қару - жарағының этнографиясы. А - 2006 |
||||
Қорытынды |
Кері байланыс « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||
Оқу тапсырмасы |
«Ұлттық киімдерді тарихи маңызы» Еркін жазу |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар-2
Бөлім: |
Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті - дала өркениетінің мұрасы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының материалдық мәдениеті және қолданбалы қолөнері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.1.1 -Қазақ халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын пайдалану; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы және әр кезеңде жалғасуын талдап оны қазіргі заманда насихаттау туралы жолдарын ұсыну. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру: Оқушылар сұрақтар бойынша ой талқы жүргізеді • Не көрдіңіздер? • Қандай сұрақтарыңыз бар? • Осы заттардың тақырыпқа қандай қатысы бар ? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
|||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмысЗерттеу жұмыстарының тақырыбы: «Қазақ халықтарының әлем мәдениетіне қосқан үлесі». Зерттеу сұрақтары: ХVІІІ ғасырда қазақ халқы қандай материалдық мәдени жетістіктерге қол жеткізген? Оқушыларға зерттеуге арналған тақырыптар аясын беру және әр оқушы зерттеу алдында берілген тақырып аясында өздеріне мақсат қою керек Қазақ халықтарының материалдық мәдениетінің көрінісін сипаттау, нақты дәлелдер келтіру Зерттеу
Бұнда оқушылар көшпелілердің тұрмыста қолданатын ыдыс-аяқ, қару-жарақ, ер тоқымның, ер адам киетін шалбардың және т.б. ойлап табуларын зерттеулері мүмкін;
|
Мәтінмен жұмыс
Дескриптор: - ХVІІІ ғасырда қазақ халқы қандай материалдық мәдени жетістіктерін сипаттайды - Қазақ халықтарының материалдық мәдениетінің көрінісіне нақты дәлелдемелер келтіреді;
Дескриптор: - Қазақ халқының үй жиһаздары, қолөнер бұйымдарын ажыратады; -көшпелілердің тұрмыста қолданатын заттарға сипаттама береді; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |