Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қмж Қаз тарих 11 сынып 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар-1
Бөлім: |
4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.1.1 әртүрлі тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтап, ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін талдау |
Сабақтың барысы
Қысқа мерзімді жоспар-2
Бөлім: |
4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.1.2 ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтап, ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін талдау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Қызығушылықты ояту Оқушыларға ортағасырлық ғалымдардың суреттерін көрсету қажет. Сосын төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.
Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдағаннан соң, оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады |
Оқушылар ортағасырлық ғалымдардың суреттері бойыншаиөз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы ортағасырлық ғалымдардың суреттері |
|||||||||||||
Жаңа сабақ |
Зерттеу сұрақтары:
Оқушыларға «5R маңыздылық» кестесін толтыруды тапсыру керек. Тапсырма: «5R маңыздылық» кестесі
оқушыларға жұмыстарын сыныпқа таныстыруын сұраңыз. Олар бір-бірін тыңдап, жұмыстарын толықтырады немесе өзгерте алады. оқушылар «Бес саусақ» әдісі бойынша кестеде берілген сұрақтарға өз жауаптарын негіздеп, толтырады.
|