Сабақтың
басы
2
минут
|
I. Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Психологиялық
дайындық
Бізде жақсы
баламыз,
Өсті ақыл
санамыз
Апайымызбен ең алғаш,
амандасып аламыз.
Жарқырасын күніміз, жайнап
тұрсын гүліміз,
Жақсы ниет
тілекпен,
Бастайық сабақ бүгін
біз.
|
1.Мұғаліммен
сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп
айтады
.
|
Жарайсыңдар!
|
|
3
минут
|
Үй тапсырмасын
сұрау
7-тапсырма. Өлеңді
жаттап ал.
Өткен сабақты пысықтау.
"Топтық тергеу" әдісі
1.Адамға білім не үшін
керек?
2.Фариза Оңғарсынова
кім?
3. Ақынның қандай
жинақтарын білесің?
4.Өтебай Тұрманжанов
кім?
5. Жазушының
шығармаларын ата.
|
Өлеңді жатқа
айтады. Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.
|
Ауызша
мадақтау
Дескриптор:
1.
Өлеңді жатқа айтады.
1б
2.Сұрақтарға жауап береді, өз
ойларын айтады.1б
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы!
Дұрыс!
|
|
Сабақтың
ортасы
2минут
Білу.
5
минут
4
минут
5
минут
4
минут
2
минут
2
минут
7
минут
5
минут
|
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстырамын.
III. Жаңа
тақырып.
Білу және түсіну
. Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма.Суреттегі ит,
жылқы, бүркіт және т.б. қатысты
қандай
қазақтың салт-дәстүрлерін
білесің? Әңгімеңді сабақ тақырыбымен
байланыстыр.
Аңға ит жүгіртіп,
құс салу дәстүрі. Жылқыға қатысты: көкпар, теңге алу,
бәйге.
2-тапсырма. Өлеңді
тыңда.
Қазақ деген халықтың
баласымын
Жұптық
жұмыс
3-тапсырма.Өлеңді мәнерлеп
оқы.
4-тапсырма.Өлеңде
қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен
деп
ойлайсың?
Сергіту
сәті
Оңға түзу тұр,Солға түзу
тұр.
Алға бір адым,Артқа бір
адым.
Оңға бұрылып,Солға
үңіліп
Жоғары, төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
ЕБҚ
1. Өткен бөлім
бойынша қандай тақырыптар түсінікті болды? Қандай тақырыптар
қиындық туғызды?
5 - тапсырма.
Өлеңді жаттап ал.
6 - тапсырма.
Ақынға ілесе өзің де өлең құрастырып
көр.
Қазақ деген халықтың
баласымын
Қазақ тілін білетін,
сара жолмен жүретін
Ата-баба
дәстүрін
Мәңгі сақтап
жүретін
Қазақ деген
халықтың баласымын...
Менің Отаным
-Қазақстан.Қазақстан кең-байтақ республика. Табиғаты бай өлке.
Қазба байлықтары өте көп.
Қазақ деген халқым
бар.Өте қонақжай халық. Мен осы елдің әдепті ұрпағымын. Иә, мен -
бақытты ұрпақпын, өйткені мен осындай бейбіт, бірлігі жарасқан елде
өмір сүріп жатырмын.
|
Ит, жылқы, бүркіт және т.б.
қатысты қандай
қазақтың салт-дәстүрлерін
білетінін айтады.
Өлеңді
тыңдайды.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Өлеңде қайталанып тұрған
жолдарға мән береді. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
айтады.
Сергіту сәтін іс-қимылмен
көрсетеді.
Сұрақтарға жауап береді,өз
ойларын айтады.
Өлеңді жаттап
алады.
Өлең құрастырып
көреді.
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
Дескриптор:
1. Ит, жылқы, бүркіт және т.б.
қатысты қандай
қазақтың салт-дәстүрлерін
білетінін айтады.1б
Дескриптор:
1.
Өлеңді
тыңдайды.1б
Дескриптор:
1.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды.1б
Дескриптор:
1.
Өлеңде қайталанып тұрған
жолдарға мән береді.1б 2.Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
айтады.1б
Дескриптор:
1. Өлеңді жаттап
алады.
1б
Жарайсың!
Дескриптор:
1.
Өлең құрастырып
көреді.1б
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
|
Оқулық.
автор-дың
суреті
Оқулық
Дәптер
дәптер
|
Сабақтың
соңы
1
минут
1минут
2минут
|
IV.Сабақты
қорытындылау.
(оқу мақсаты мен
бағалау критерийлеріне
оралу):
-Бүгінгі оқу мақсаты
қандай болды?
-Жетістік
критерийлеріне жеттік пе?
Бұл сабақта қандай
жаңа білім алдың
Үй тапсырма
.
Өлеңді жаттап
алады.
Оқушылардың
білімін бағалау
Рефлексия
|
Сұрақтарға жауап
береді, өз ойларын айтады.
Үй тапсырмасын
жазады.
Өздері кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор
1.Өз ой қорытындысымен
бөліседі.
1б
Балдар жиынтығын
қою
|
|