Сабақтың
басы
2
мин
|
1.Ұйымдастыру
бөлімі.
Оқушылармен
амандасу,түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру,
бағалау критерийлерімен таныстыру, жұмбақтарды шешу арқылы өткен
сабақпен бүгінгі сабақты байланыстыру \көпірше\, жаңа сабақтың
тақырыбын оқушылармен «Анаграмма» әдісі арқылы
ашу.
|
Оқушылар су нысандарына
байланысты жұмбақтар шешеді, «Анаграмма» әдісі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашады.Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен
мұғалімнің көмегі арқылы танысады.
|
|
«Қазақ гидронимдері»
бейнематериал. https://youtu.be/CPqwqCNbROs
|
Сабақтың
ортасы
2
минут
4
минут
4
минут
3
минут
|
2. Жаңа сабақты
меңгеру
Жаңа сабақты
түсіндіру
Бейнебаян
«Қазақ гидронимдері».
Бейнебаянды оқушылармен
талқылау.
Дербес
жұмыс.
1-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс.
Сипаттамасы
бойынша потамонимдерді
жіктеңіздер:
Мои занятия
(wordwall.net)
Потамонимдер: дұрыс жауаптармен
сәйкестендіру.
Дербес
жұмыс.
2-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс.
Сипаттамасы
бойынша лимнонимдерді
жіктеңіздер:
Мои занятия
(wordwall.net)
Лимнонимдер: дұрыс жауаптардың жұптарын
табу.
3-тапсырма.Картамен жұмыс.
Қазақстанның транзиттік өзенін анықтап транслитерациясын
ұсыныныздар.
Транзиттік өзен
атауы
|
Транслитерациясы
|
Мағынасы
|
|
|
|
|
Оқушылар
«Қазақ
гидронимдері» тақырыбына бейнебаянды тыңдайды,
талқылайды.
Оқушылар мәтінге сүйене отырып
wordwall.net программасы арқылы сипаттамасы бойынша
потамонимдерді жіктейді
\сәйкестендіру\.
Оқушылар мәтінге сүйене отырып
wordwall.net программасы арқылы сипаттамасы бойынша
лимнонимдерді жіктейді \жұптарды
табу\.
Оқушылар Қазақстанның
транзиттік өзенін картадан анықтап транслитерациясын
ұсынады.
|
Оқушы мен мұғалім тарапынан
кері байланыс беріледі:
ҚБ«Басбармақ».
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
ж
Оқушылар өзін-өзі «+,-» әдісі
арқылы бағалайды.
|
Мои занятия
(wordwall.net)
Мои занятия
(wordwall.net)
|
Сабақтың
аяғы
5
минут
|
Рефлексия «Шығу парағы»
әдісі
|
Оқушылар «Падлет» тақтасына
«Шығу парағына» өз ойларын жазады.
-Маған .... қиын
болды.
-Мен .... тапсырмаларын
орындадым.
-Мен ..... екендігін
түсіндім.
-Мен .....
үйрендім.
-Мені ..... таң
қалдырды.
|
|
https://padlet.com/gulikosam/
r34ay36sn5hzq7sg
|