Материалдар / ҚМЖ «Қазақ гидронимдері» 9 - сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ «Қазақ гидронимдері» 9 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба «Үштөбе қаласында қатты тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдеудің экологиялық, экономикалық тиімділігі» 5 сынып. Ғылыми жобада қатты тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдеу жұмыстарын жүргізу туралы айтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2021
1842
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қазақ гидронимдері


Бөлім:3.3

Физикалық география. Гидросфера

Педагогтің аты-жөні

Танатарова Гульзат Пернехановна

Күні:

10.12.2021

Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ гидронимдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.2 қазақ гидронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады

Сабақтың мақсаты

  • Гидроним, пелагоним, лимноним, потамоним, гелоним ұғымдарына анықтама береді және Қазақстанның физикалық картасын пайдаланып мысалдар келтіреді.

Бағалау критерйлері

  • Қазақ гидронимдерінің түрлерін сипаттап, ерекшеліктерін ажыратады;

  • Қазақ гидронимдерін жіктейді;

  • Қазақ гидронимдерін транслитерациясын үш тілде ұсынады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

1.Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу,түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру, бағалау критерийлерімен таныстыру, жұмбақтарды шешу арқылы өткен сабақпен бүгінгі сабақты байланыстыру \көпірше\, жаңа сабақтың тақырыбын оқушылармен «Анаграмма» әдісі арқылы ашу.

Оқушылар су нысандарына байланысты жұмбақтар шешеді, «Анаграмма» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен мұғалімнің көмегі арқылы танысады.



«Қазақ гидронимдері» бейнематериал. https://youtu.be/CPqwqCNbROs

Сабақтың ортасы

2 минут




4 минут








4 минут









3 минут

2. Жаңа сабақты меңгеру

Жаңа сабақты түсіндіру

Бейнебаян «Қазақ гидронимдері».

Бейнебаянды оқушылармен талқылау.




Дербес жұмыс.

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

Сипаттамасы бойынша потамонимдерді жіктеңіздер:

Мои занятия (wordwall.net)

Потамонимдер: дұрыс жауаптармен сәйкестендіру.




Дербес жұмыс.

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

Сипаттамасы бойынша лимнонимдерді жіктеңіздер:

Мои занятия (wordwall.net)

Лимнонимдер: дұрыс жауаптардың жұптарын табу.




3-тапсырма.Картамен жұмыс. Қазақстанның транзиттік өзенін анықтап транслитерациясын ұсыныныздар.

Транзиттік өзен атауы

Транслитерациясы

Мағынасы





Оқушылар «Қазақ гидронимдері» тақырыбына бейнебаянды тыңдайды, талқылайды.




Оқушылар мәтінге сүйене отырып wordwall.net программасы арқылы сипаттамасы бойынша потамонимдерді жіктейді \сәйкестендіру\.


Оқушылар мәтінге сүйене отырып wordwall.net программасы арқылы сипаттамасы бойынша лимнонимдерді жіктейді \жұптарды табу\.


Оқушылар Қазақстанның транзиттік өзенін картадан анықтап транслитерациясын ұсынады.

Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі: ҚБ«Басбармақ».


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




ж


Оқушылар өзін-өзі «+,-» әдісі арқылы бағалайды.









Мои занятия (wordwall.net)









Мои занятия (wordwall.net)


Сабақтың аяғы

5 минут

Рефлексия «Шығу парағы» әдісі

Оқушылар «Падлет» тақтасына «Шығу парағына» өз ойларын жазады.

-Маған .... қиын болды.

-Мен .... тапсырмаларын орындадым.

-Мен ..... екендігін түсіндім.

-Мен ..... үйрендім.

-Мені ..... таң қалдырды.


https://padlet.com/gulikosam/

r34ay36sn5hzq7sg


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!