Мектеп
|
№258 негізгі
мектеп
|
Бөлім
|
Болашаққасаяхат
|
Педагогтіңаты-жөні
|
Кемал
Айнамкөз
|
Күні:
|
21.05.2025ж
|
Сынып:4
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтыңтақырыбы
|
№131Жыл бойындағы өткенді қайталау 57-62
жаттығулар
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
|
4.2.4.1 Мәтіннің тақырыбы мен
мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды
тұжырымдау
4.4.2.8* сөйлемде одағай,
еліктеуіш сөздерді ажырату және қолдану
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі
|
Мәтіннің тақырыбы мен
мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды
тұжырымдайды
Сөйлемде одағай, еліктеуіш
сөздерді ажырату және қолданады
|
Құндылықты
дарыту
|
Ай құндылығы: бірлік және
ынтымақ
Апталық дәйек сөз: «Бірлік жоқ болса
ұйым жоқ, ұйым жоқ болса күнің жоқ»
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
тың
басы
10
мин
|
Психологиялық
ахуал.
Бізде жақсы баламыз,
Өсті ақыл санамыз
Апайымызбен ең алғаш, амандасып
аламыз.
Жарқырасын күніміз, жайнап
тұрсын гүліміз,
Жақсы ниет тілекпен,
Бастайық сабақ бүгін
біз.
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы
құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың
әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық: бірлік және
ынтымақ
командада жұмыс істеу,
бір-бірін тыңдау және ортақ мақсатқа жетуде бірлесіп әрекет
ету;
Өткенді
пысықтау.
Үй тапсырмасын
сұрау
56-жаттығу. Ребустарды
шеш.

Ребустың шешуіндегі сөздер
еліктеу сөздің қай түріне жататынын айт. Оларды қатыстырып, сөйлем
құрап жаз.
Арбаң-арбаң, желп-желп-күрделі
бейнелеуіш сөздер.
Арбаң-арбаң етіп билеген
ата-апаларды түсінбеймін.
Қоңыр салқын желден өсімдіктер
желп-желп етіп тұр.
|
Мұғалімнің тапсырмасын
орындайды.
|
Бағалау
парақшасы
«Құстарға
қамқорлық»

|
компьютер, модем, теледидар,
ұялы телефон суреттері
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
ФС 57 – тапсырма Топтық
жұмыс
«Белгілеп оқу» әдісі
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Нұсқау:Мәтінді
оқы.
Американы аңсаған
ақсақал
Мәтіндегі негізгі ойды
анықта.
Мәтіндегі негізгі ой өз
еліндегі тоқшылық, бейбітшілік, ауызбіршілік және ең бастысы
жайлылық жайында. Өз елінің қадірін білу жайында.
Мәтіннің мазмұны бойынша
бір-біріңе сұрақ қойыңдар.
Шал неге Америкадағы баланы
таңдады?
Шалдың арманы қандай
болды?
Ол қандай мақсатпен баланы
таңдады?
Шал соңында нені
ұқты?
Мәтін мазмұны бойынша шешім
табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, оларға жауап бер.
Құрастырған сұрақтарың мен жауаптарынды кестеге түсір.
Немересі Қазақстаннан қандай
әсер алды?
Немересіне қай ел
ұнады?
Шалдың арманы орындалды
ма?
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі
төмен ) балаға тапсырмаСұрақтарға жауап береді
|
Мәтінді оқиды .
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор
Мәтінді оқиды .2
балл
Сұрақтарға жауап береді.2 балл
|
суреттер
|
8
мин
|
ФС58 – тапсырма Жұптық
жұмыс
ОДД:білу,түсіну,қолдану
«Теріп жаз»
әдісі
Нұсқау:Оқы. Репортаж шығу
үшін мәтінді қандай бөліктермен толықтыруға болады?
-Тілін, дінін, ата-анаң,
бауырың, туған ауылың осылардан артық қымбат ештеңе жоқ.
- Онда неге азаматтар туған
елін тастап шет ел асып кетеді?
- Бұл өмірде бәрі кинодағыдай
бола бермейді. Шет ел асып кеткенімен бір бүйірі елім деп қайта
қайталмай аңсап жүргендер қаншама?
- Ааа, түсіндім ата!
Сұхбатыңызға рақмет!
Толықтырып құрастырған
репортажыңды компьютерде теріп көр.
|
Оқы. Репортаж шығу үшін мәтінді
қандай бөліктермен толықтырады Толықтырып құрастырған репортажыңды
компьютерде теріп жазады
|
Бағалау
критерийіМәтіннің тақырыбы мен
мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды
тұжырымдайды
Дескриптор:
Оқы. Репортаж шығу үшін мәтінді
қандай бөліктермен толықтырады 1 балл
Толықтырып құрастырған
репортажыңды компьютерде теріп жазады 1 балл
|
Оқулық,
дәптер
|
2
мин
|
Сергіту
сәті
|
Жарайсыңдар!
|
|
|
7
мин
|
60,61,62– тапсырма Саралау
тапсырмасы
«Құрастыр»
әдісі
Нұсқау:
1 деңгей Мәтелді оқып, жатқа
жаз.
Сағынғанерелінаңсайды,
Сарыалақазкөлінаңсайды.
Сөйлем мүшесіне
талда.
Сөйлем мүшелерінің байланысын
сызбамен көрсет.
2 деңгей Ребусты шеш. Сонан
соң ана сөзімен екі сөйлем құрап жаз. Ол сөз бірінде – бастауыш,
екіншісінде баяндауыш болсын.

Отан –ана. Ана – адам баласының
ең ардақ тұтар дара тұлғасы.
Әлемдегі ең кешірімді, ең
мейірімді жан – ана. Ана – дүниедегі ең қымбат жан.
Бір сөздің екі сөйлемде екі
түрлі сөйлем мүшесінің қызметін атқару себебін түсіндір.
Екінші сөйлемде сызықшаның
қойылу себебін түсіндір.
3 деңгей Сурет бойынша
мәтіннің қай түрін құрастыруға болады? Жарнама ма, репортаж
ба?

Бұл суреттен репортаж мәтінін
жазуға болады. Себебі ер баланың қолы микрофон ұстаған секілді,
болып тұр. Олар атадан сұхбат алып жатыр.
Құраған жұмыстарыңды өзара
тексеріңдер. Сөздердің қатесіз жазылғанына көз жеткіз. Сөйлемдер
дұрыс құрылған ба? Дұрыс құрылмаса, қандай ұсыныс бере аласың
ба?
Ой қорытындысы дұрыс жасалған
ба?
|
.Мәтелді оқып, жатқа жазады
Ребусты шешеді .
Сонан соң ана сөзімен екі
сөйлем құрап жазады
Сурет бойынша мәтіннің қай түрін
құрастырады
|
Бағалау
критерийі
Сөйлемде одағай,
еліктеуіш сөздерді ажырату және
қолданадыДескриптор:
Мәтелді оқып, жатқа жазады 1
балл.
Ребусты шешеді .1
балл
Сонан соң ана сөзімен екі
сөйлем құрап жазады 1 балл
Сурет бойынша мәтіннің қай түрін
құрастырады 1 балл
|
|
15
мин
|
Берілген үстеулердің
сұрағын жаз және мағыналарын қарай
топта.
Түнде, тез, биыл, былтыр,
анық, жаңаша, ертең, сыртта, төмен, қыстай, күндіз, ілгері, ақырын,
артта, күні бойы
Мезгіл үстеулері
|
Мекен үстеулері
|
Сын - қимыл үстеулері
|
Сұрағы:
|
Сұрағы:
|
Сұрағы:
|
|
|
|
Үстеулерді тиісті
етістіктермен сәйкестендір
Түнде
Төмен
Ілгері
Сыртта
Жылдам
|
ойнады
жүрді
үйренді
қарады
келді
|
2.Мәтінді оқы.Шылаулардың
астын сыз.
Ай – Жердің ең жақын көршісі.
Айда ауа да, жел де, су да болмайды. Айда үнемі қараңғы болып,
жұлдыздар көрініп тұрады. Айда үлкен шұңқырлар бар. Оларды
«кратерлер» деп атайды.
3.Бәрекелді, Пай-пай,
шіркін – ай, апыра-ай одағайларын қатыстырып,
сөйлем құрап жаз
|
Мезгіл үстеудің сұрағын жазады
1
Мезгіл үстеулерді жазады
1
Мекен үстеудің сұрағын жазады
1
Мекен үстеулерді жазады
1
Сын - қимыл үстеудің сұрағын
жазады 1
Сын - қимыл үстеулерді жазады
1
Үстеулерді тиісті етістіктермен
сәйкестендіреді 1
шылауларды тауып, астын сызады
1
бірінші одағайды қатыстырып
сөйлем құрайды 1
екінші одағайды қатыстырып
сөйлем құрайды 1
үшінші одағайды қатыстырып
сөйлем құрайды 1
төртінші одағайды қатыстырып
сөйлем құрайды 1
Барлығы
12
|
|
Сабақ
тың
соңы
3
мин
|
Рефлексия: «Дән
жинау»

Үй тапсырма
59-жаттығу
|
Сабаққа кері
байланыс жасайды.
Жинаған
балдары бойынша рефлексия жасайды.
Үй
тапсырмасын жазып алады
|
|
|