Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №49 ЖОББМ КММ

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні:

    Альсеитова Сымбат Бокенбаевна

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

    9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстанның әлемдік қауымдастықта алатын орнын біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу

    Дүние жүзінің саяси картасын қолдана отырып, Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігу мүмкіндіктеріне болжам жасату.

    Оқушылардың болжамдарынан соң, Қазақстанның он бес ірі халықаралық ұйымдарға мүше екенін және алты ірі стратегиялық серіктесті бар екенін сонымен қатар 139 мемлекетпен дипломатиялық байланыс орнатқанын түсіндіру.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Тақырып

    тық суреттер


    Зерттеу сұрақтары:

    Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

    Саяси ұйымдармен байланысын талдау:

    1. БҰҰ

    2. ШЫҰ

    3. ЕҚЫҰ

    4. ТМД

    Зерттеу мен жинақтау

    Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі :

    S


    W


    O


    T


    Интерпретация

    SWOT-Шешімдер


    O


    T

    S




    W




    SO–Күшті жақтардың көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер

    ST–Мүмкіндіктердің көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер

    WO–Күшті жақтардың көмегімен қауіп қатерлерді жою жөніндегі шешімдер

    WT–Әлсіздіктер мен қауіп қатерлердің тоғысуын болдырмау жөніндегі шешімдер және екеуі орын алған жағдайда салдарымен күресі жөніндегі шешімдер.

    «Эйлер шеңбері» әдісі

    Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуы


    Не? Қайда? Қашан? Неге? Нәтиже

    Критерийлері:

    Аталмыш ұйымдарда Қазақстанның кірігуінің маңызы;

    Көздеген мақсаты;

    Халықаралық ұйымдарда жасаған іс-әрекеттері;

    Қазақстанның халықаралық ұйымдардағы болашақ бағдары


    Дескриптор:

    Қазақстан Республикасының халықаралық аренадағы орнын түсінеді;

    Халықаралық аренадағы алатын орнын бағалайды








    Идеялар жинақталып, сараланады

    А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











    «Ең үздік жауап»



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    «Екі жұлдық,бір ұсыныс»



    Өзін-өзі бағалау


    http://www.youtube. com/watch?v=V2ngYj6aWkc

    Казахстан и ООН: 20 лет сотрудничества



    SWOT кестесі


    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.


    Б.Аяған., Әбжанов Х., Махат Д. Қазіргі Қазақстан тарихы: ЖОО тарихшы емес мамандықтарына арналған оқулық. Алматы, Раритет, 2010.

    /view/2419

    «Эйлер шеңбері»

    Кесте



    Бекіту


    Сабақты қорытындылау

    «Бір минуттық» эссе

    Үйге тапсырма

    БҰҰ, ЮНЕСКО және 1975 жылғы Хельсинки Кеңесі туралы қысқаша хабарлама дайындау.

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка




    Кері байланыс

    1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.

    4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым

    5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект










    Білім беру ұйымының атауы

    №49 ЖОББМ КММ

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні:

    Альсеитова Сымбат Бокенбаевна

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

    9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

    Сабақтың мақсаты

    Тәуелсіз Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуын бағалап, Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    «Миға шабуыл»

    Бейнеролик бойынша мынадай сұрақтар қойылады: Сұрақтар:

    - Қазақстан Республикасы алғаш рет қандай халықаралық ұйымға мүше болды?

    -Халықаралық ұйымдардың атқаратын қызметінен хабардарсыз ба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Альсеитова Сымбат Бокенбаевна
    24 Ақпан 2022
    1170
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ Қазақстан - халықаралық құқық субеъктісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ Қазақстан - халықаралық құқық субеъктісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ Қазақстан - халықаралық құқық субеъктісі. 9 сынып. Қазақстан тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №49 ЖОББМ КММ

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні:

    Альсеитова Сымбат Бокенбаевна

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

    9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстанның әлемдік қауымдастықта алатын орнын біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу

    Дүние жүзінің саяси картасын қолдана отырып, Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігу мүмкіндіктеріне болжам жасату.

    Оқушылардың болжамдарынан соң, Қазақстанның он бес ірі халықаралық ұйымдарға мүше екенін және алты ірі стратегиялық серіктесті бар екенін сонымен қатар 139 мемлекетпен дипломатиялық байланыс орнатқанын түсіндіру.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Тақырып

    тық суреттер


    Зерттеу сұрақтары:

    Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

    Саяси ұйымдармен байланысын талдау:

    1. БҰҰ

    2. ШЫҰ

    3. ЕҚЫҰ

    4. ТМД

    Зерттеу мен жинақтау

    Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі :

    S


    W


    O


    T


    Интерпретация

    SWOT-Шешімдер


    O


    T

    S




    W




    SO–Күшті жақтардың көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер

    ST–Мүмкіндіктердің көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер

    WO–Күшті жақтардың көмегімен қауіп қатерлерді жою жөніндегі шешімдер

    WT–Әлсіздіктер мен қауіп қатерлердің тоғысуын болдырмау жөніндегі шешімдер және екеуі орын алған жағдайда салдарымен күресі жөніндегі шешімдер.

    «Эйлер шеңбері» әдісі

    Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуы


    Не? Қайда? Қашан? Неге? Нәтиже

    Критерийлері:

    Аталмыш ұйымдарда Қазақстанның кірігуінің маңызы;

    Көздеген мақсаты;

    Халықаралық ұйымдарда жасаған іс-әрекеттері;

    Қазақстанның халықаралық ұйымдардағы болашақ бағдары


    Дескриптор:

    Қазақстан Республикасының халықаралық аренадағы орнын түсінеді;

    Халықаралық аренадағы алатын орнын бағалайды








    Идеялар жинақталып, сараланады

    А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











    «Ең үздік жауап»



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    «Екі жұлдық,бір ұсыныс»



    Өзін-өзі бағалау


    http://www.youtube. com/watch?v=V2ngYj6aWkc

    Казахстан и ООН: 20 лет сотрудничества



    SWOT кестесі


    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.


    Б.Аяған., Әбжанов Х., Махат Д. Қазіргі Қазақстан тарихы: ЖОО тарихшы емес мамандықтарына арналған оқулық. Алматы, Раритет, 2010.

    /view/2419

    «Эйлер шеңбері»

    Кесте



    Бекіту


    Сабақты қорытындылау

    «Бір минуттық» эссе

    Үйге тапсырма

    БҰҰ, ЮНЕСКО және 1975 жылғы Хельсинки Кеңесі туралы қысқаша хабарлама дайындау.

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка




    Кері байланыс

    1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.

    2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.

    4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым

    5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект










    Білім беру ұйымының атауы

    №49 ЖОББМ КММ

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

    Педагогтің аты-жөні:

    Альсеитова Сымбат Бокенбаевна

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі.

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

    9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

    Сабақтың мақсаты

    Тәуелсіз Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуын бағалап, Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    «Миға шабуыл»

    Бейнеролик бойынша мынадай сұрақтар қойылады: Сұрақтар:

    - Қазақстан Республикасы алғаш рет қандай халықаралық ұйымға мүше болды?

    -Халықаралық ұйымдардың атқаратын қызметінен хабардарсыз ба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 9 сынып
    24.02.2022
    1170
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Альсеитова Сымбат Бокенбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации