Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
салу
Дүние жүзінің саяси картасын
қолдана отырып, Тәуелсіз Қазақстанның
халықаралық қауымдастыққа
кірігу мүмкіндіктеріне болжам
жасату.
Оқушылардың
болжамдарынан соң, Қазақстанның он бес ірі халықаралық ұйымдарға
мүше екенін және алты ірі стратегиялық серіктесті бар екенін
сонымен қатар 139 мемлекетпен дипломатиялық байланыс орнатқанын
түсіндіру.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
|
|
Зерттеу
сұрақтары:
Қазақстанның әлемдік
қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге
асты?
Саяси ұйымдармен байланысын
талдау:
-
БҰҰ
-
ШЫҰ
-
ЕҚЫҰ
-
ТМД
Зерттеу мен
жинақтау
Тәуелсіз Қазақстанның
халықаралық қауымдастыққа кірігуі :
Интерпретация
SWOT-Шешімдер
SO–Күшті жақтардың көмегімен
әлсіздіктерді жою жөніндегі
шешімдер
ST–Мүмкіндіктердің көмегімен
әлсіздіктерді жою жөніндегі
шешімдер
WO–Күшті жақтардың көмегімен
қауіп қатерлерді жою жөніндегі
шешімдер
WT–Әлсіздіктер мен қауіп
қатерлердің тоғысуын болдырмау жөніндегі шешімдер және екеуі орын
алған жағдайда салдарымен күресі жөніндегі
шешімдер.
«Эйлер шеңбері»
әдісі
Қазақстан
Республикасының халықаралық аренада
танылуы
Не? Қайда? Қашан? Неге?
Нәтиже
|
Критерийлері:
Аталмыш ұйымдарда
Қазақстанның кірігуінің
маңызы;
Көздеген
мақсаты;
Халықаралық
ұйымдарда жасаған
іс-әрекеттері;
Қазақстанның
халықаралық ұйымдардағы болашақ
бағдары
Дескриптор:
Қазақстан
Республикасының халықаралық аренадағы орнын
түсінеді;
Халықаралық
аренадағы алатын орнын
бағалайды
Идеялар жинақталып,
сараланады
А-4 параққа, шағын
постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып,
жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар
сараланады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
http://www.youtube.
com/watch?v=V2ngYj6aWkc
Казахстан и ООН: 20 лет
сотрудничества
SWOT
кестесі
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
Б.Аяған., Әбжанов
Х., Махат Д. Қазіргі Қазақстан тарихы: ЖОО тарихшы емес
мамандықтарына арналған оқулық. Алматы, Раритет,
2010.
/view/2419
«Эйлер
шеңбері»
Кесте
|
Кері
байланыс
|
1. Мен сабақ қызықты
_____________ қызықсыз болды деп
ойлаймын.
2. Мен сабақта:
үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз
болды.
3. Мен басқаларды
мұқият ______________ зейінсіз
тыңдадым.
4. Мен
пікірсайыстарға жиі ______________ сирек
қатыстым
5. Мен сабақтағы өз
жетістіктеріме ризамын ____________ риза
емеспін
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|