Материалдар / ҚМЖ Қазақстан - халықаралық құқық субеъктісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Қазақстан - халықаралық құқық субеъктісі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Қазақстан - халықаралық құқық субеъктісі. 9 сынып. Қазақстан тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2022
910
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

49 ЖОББМ КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:

Альсеитова Сымбат Бокенбаевна

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстанның әлемдік қауымдастықта алатын орнын біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой салу

Дүние жүзінің саяси картасын қолдана отырып, Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігу мүмкіндіктеріне болжам жасату.

Оқушылардың болжамдарынан соң, Қазақстанның он бес ірі халықаралық ұйымдарға мүше екенін және алты ірі стратегиялық серіктесті бар екенін сонымен қатар 139 мемлекетпен дипломатиялық байланыс орнатқанын түсіндіру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер


Зерттеу сұрақтары:

Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

Саяси ұйымдармен байланысын талдау:

  1. БҰҰ

  2. ШЫҰ

  3. ЕҚЫҰ

  4. ТМД

Зерттеу мен жинақтау

Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі :

S


W


O


T


Интерпретация

SWOT-Шешімдер


O


T

S




W




SO–Күшті жақтардың көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер

ST–Мүмкіндіктердің көмегімен әлсіздіктерді жою жөніндегі шешімдер

WO–Күшті жақтардың көмегімен қауіп қатерлерді жою жөніндегі шешімдер

WT–Әлсіздіктер мен қауіп қатерлердің тоғысуын болдырмау жөніндегі шешімдер және екеуі орын алған жағдайда салдарымен күресі жөніндегі шешімдер.

«Эйлер шеңбері» әдісі

Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуы


Не? Қайда? Қашан? Неге? Нәтиже

Критерийлері:

Аталмыш ұйымдарда Қазақстанның кірігуінің маңызы;

Көздеген мақсаты;

Халықаралық ұйымдарда жасаған іс-әрекеттері;

Қазақстанның халықаралық ұйымдардағы болашақ бағдары


Дескриптор:

Қазақстан Республикасының халықаралық аренадағы орнын түсінеді;

Халықаралық аренадағы алатын орнын бағалайды








Идеялар жинақталып, сараланады

А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











«Ең үздік жауап»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Екі жұлдық,бір ұсыныс»



Өзін-өзі бағалау


http://www.youtube. com/watch?v=V2ngYj6aWkc

Казахстан и ООН: 20 лет сотрудничества



SWOT кестесі


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.


Б.Аяған., Әбжанов Х., Махат Д. Қазіргі Қазақстан тарихы: ЖОО тарихшы емес мамандықтарына арналған оқулық. Алматы, Раритет, 2010.

/view/2419

«Эйлер шеңбері»

Кесте



Бекіту


Сабақты қорытындылау

«Бір минуттық» эссе

Үйге тапсырма

БҰҰ, ЮНЕСКО және 1975 жылғы Хельсинки Кеңесі туралы қысқаша хабарлама дайындау.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка




Кері байланыс

1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.

2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.

3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.

4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым

5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект










Білім беру ұйымының атауы

49 ЖОББМ КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)

Педагогтің аты-жөні:

Альсеитова Сымбат Бокенбаевна

Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан – халықаралық құқық субеъектісі.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру;

9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау

Сабақтың мақсаты

Тәуелсіз Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуын бағалап, Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


«Миға шабуыл»

Бейнеролик бойынша мынадай сұрақтар қойылады: Сұрақтар:

- Қазақстан Республикасы алғаш рет қандай халықаралық ұйымға мүше болды?

-Халықаралық ұйымдардың атқаратын қызметінен хабардарсыз ба

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!