Ұйымдастыру
|
Ой
шақыру
Сұрақ-жауаптар арқылы өткен
білімді еске түсіру.
Сынып оқушыларын сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
|
Оқушылар сұрақтарға болжам
жауаптарын береді және бір-бірін
толықтырады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс
беріледі
|
Г.В. Кан, Н.У.Шаяхметов.
Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап,
2012.
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Оқушыларға ҚР 1997 жылдан
бастап қамтылған әкономикасы туралы ықшамдалған мәтін беремін.
Мәтін негізінде келесі тапсырманы
орындайды.
1-тапсырма: Картамен жұмыс. Оқушыларға жек
әр оқушыға ҚР кескін картасының үлгісін таратып беріңіз. Олар
картаға негізгі обьектілерді
белгілейді.
2-тапсырма
«SWOT»
талдау
.
Әдісті қолдану барысында
мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, оның
мүмкіндіктері бағаланып, орын алатын қатерлері туралы айтылады.
Сондықтан, SWOT-талдау барысында
төмендегі нәтижелер
анықталды:
-
S - Жағымды жақтары
(Strengths
-
W - Жағымсыз жақтары
(Weaknesses)
-
О- Мүмкіндіктері
(Opportunities)
-
T
- Қатерлері
(Threats)
3-тапсырма
Оқушыларға қазіргі кездегі Қазақстан
халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық деректердің негізінде
талдау жасауды тапсырыңыз. Ол үшін оқушылар Қазақстан мен
Қырғызстан мемлекеттерінің әлеуметтік жағдайы туралы статистикалық
деректерін ұсыныңыз
4-тапсырма
Графикпен
жұмыс.
Әр оқушы берілген деректі
пайдаланып, график құрастыруы керек. Екі мемлекетке жасалған
графикті салыстырып, өзіндік ой қорытынды
жасайды.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескриптор:
Картадан кем дегенде 3
обьектіні белгілеу керек;
Кем дегенде 2 саланы қамтуы
тиіс;
Дескриптор:
кем дегенде 2 жағымды жақтарын
анықтау
кем дегенде 2 жағымсыз
жақтары
кем дегендн 2 мүмкіндіктерін
анықтау
кем дегенде 2 қауіп-қатерлерін
анықтау;
Дескриптор:
Екі мемлекетке екі бөлек
график құрастыру;
Графиктің шкалаларына
цифрларды орналастыру;
График бойынша прогресс пен
регрессті анықтап, интерпретация
жасайды;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
https://edu.e-history.kz/kz
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық.
ІV т. – Алматы: «Атамұра», 2010
ж.
К. Бегалин. Империя құрамында.
– Алматы: Аруна, 2013.
Омарбеков Т. Қазақстан
тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер,
2014
https://youtu.be/8CvfjUXCchY
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Қазақстан «Қайта құрудың»
бастапқы кезеңінде дамыды, себебі
...
Қазақстан «Қайта құрудың»
бастапқы кезеңінде дамыған жоқ, өйткені
...
Үйге
тапсырма
Қазақстан «Қайта құрудың»
бастапқы кезеңінде
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
Қалыптастырушы
баға
|
|
Кері
байланыс
|
«Бағдаршам»
-Мен барлығын
түсіндім-жасыл
-Мен орташа
түсіндім-сары
-Ешнәрсе
түсінбедім-қызыл
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|