Сабақтың
тақырыбы: Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің әскери рәміздері. Әскери бөлімінің жауынгерлік
туы. Әскери анттың әскери қызметкерлерге қоятын талабы. Қазақстан
Республикасы азаматтарының әскери қызметі қасиетті борышының
маңызы.
Сабақтың
мақсаты: Қарулы Күштердің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі
рөлімен таныстыру, әскери анттың әскери қызметкерлерге қоятын
талабы туралы түсіндіру, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің
рәміздерімен таныстыру.
Негізгі
идея: Оқушылардың бойында Қазақстан Республикасының Қарулы
Күштері туралы ұғым қалыптастыру.
Уақыты: 40
минут.
Өткізілетін орны: АӘ және ТД бөлмесі.10 сынып
Өткізілетін күні:
Көрнекілік құралдар: АӘД
оқулығы, тақырып бойынша слайдтар,“1-ші”
оқу бейне фильмі
Оқыту
әдісі: аралас сабақ.
Күтілетін
нәтиже:
- Қарулы Күштердің ұлттық
қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі рөлін түсінеді;
- Әскери анттың мәтінімен
танысады;
- Қазақстан Республикасы
Қарулы Күштерінің рәміздерін құрметтеуге
дағдыланады;
1.Сабақ аяқталғанда
оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар
едіңіз?
Білу:
Қазақстан Республикасының
Қарулы Күштерінің қызметі туралы білу.
Түсіну: Әскери анттына адал әскери
қызметкерлер туралы түсінік қалыптастыру.
Қолдану: Әскери туды қорғау дағдыларын
үйренеді.
Талдау: Қарулы Күштердің мемлекеттегі рөліне
талдау жасау.
Жинақтау: Қазақстан Республикасының Қарулы
Күштерінің мемлекеттегі орны туралы қорытыны ой-пікір
жасау.
Бағалау: Блум таксономисының әр кезеңі бойынша
мадақтау жасау.
2.Жұмыстың қандай
түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың
ойлауына барынша ықпал жасайды?
Жеке жұмыс, топтық әңгіме,
гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт
бөлу
3.Оқушыларға білім
алуға көмектесу үшін бағалауды қалай
пайдаланасыз? Қалыптастырушы бағалау. Сумативті бағалау.Дайын жауаптары
арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын
бағалау.
4. Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты,
жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?
Ерте болған оқышыларға
қосымша тапсырмалар беру
5. Сіз олар үйренеді
деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың
үйренгені
н қайдан
білесіз?
Оқып үйрену нәтижелері
бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің іс -әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
3 минут
5 минут
Қызушылықты
ояту
|
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады,
-Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт
көрінісін тексеру.
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау
;
1-ші бөлімше командирі.
2-ші бөлімше
командирі.
|
Сабақтың тақырыбын ашып алу мақсатында оқушыларға жұмбақ
жасыру.
1. Ұрыс даласында жау қоршауында қалған бөлімнің,
қоршаудан шығу мүмкіндігі жоқ екендігіне, толық көздері жетті. Ұрыс
сәл саябырлап, айнала да тыныштық орнаған сәтте, бөлім командирі
сенімді жауынгерлерін іріктеп, оларға тапсырма берді.Жауынгерлер
өздеріне берілген көгілдір түсті матаны көйлектерінің ішінен орап
алды. Сәлден соң олар командирімен, өз бөлімдерімен көздеріне жас
ала отырып қоштасып жолға шықты. Кейін ол әскери бөлім басқа
жауынгерлермен жасақталып , өз атақтарын сақтап қалды.
Сұрақ: Бөлім
командирі жауынгерлерге нені тапсырды? Құрамында сол матаны алып
келген жауынгерлерден басқа жасағы жоқ бөлім өз атақтарын қалай
сақтап қалды?
Оқушылар тапсырма алған
соң өз пікірлерімен, ойларын айтады. Барлық пікірлер тыңдалып
болған соң , нақты жауабы оқушыларға жария етіледі.
|
|
Жауабы:
«Жауынгерлік ту»
|
|
|
Оқушылар сапқа тұрады, рапорт береді
және амандасады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу
жоспарымен танысады
Оқушылар
жұмбақтың
шешуін
табады.
|
|
«Түртіп отыру» әдісі /
Дербес/
«Мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері» бейнефильм ұсынылады
|
А) Оқушылар бейне көрсетілім
көреді,
керекті ақпаратты түртіп алады.
|
Түсіну
4 минут
|
1.Уақыт шеңбері.
1. Мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз
етудегі Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
2. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері –
отансүйгіштік және көпұлттылық мект
3. Әскери анттың әскери қызметкерлерге қоятын
талабы
4. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің
рәміздері, әскери бөлімнің туы
|
Оқушылар ортаға шығып өз ойларын айтады
ақпараттарды сәйкестендіреді
|
8 минут
Қолдану
|
4 сурет 1 сөз
Тақырып бойынша оқушыларға суреттер
таратылады. Суреттерді алған оқушылар сәйкестендіріп екі топ
бір-біріне жасырады.
|
Топпен бірігіп тапсырманы
орындайды
|
Талдау
8 минут
|
Топтық жұмыс
1-топ:Балық қаңқасы.
Тақырыбы: Дәлел Қорытынды:
Факті.
2-топ:Кластерлеу.
М емлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі
Қазақстан
Республикасы Қарулы Күштері.
|
|
Әскери ант және жауынгерлік туға сипаттама
жасайды
|
Жинақтау
5 минут
|
Тест тапсырмалары.
1. Егер әскери бөлім ұрыс туын жоғалтса, онда бұл
бөлімшеге не болады?
А. Оны іздеуді ұйымдастырады
Б. Бөлімшеге жана ту береді
В. Бөлім таралады +
Д. Бөлім басқа әскери бөлімге қосылады
Е. Әскери бөлім басқармасы ауысады
2. Әскери жауынгерлік ту нені
білдіреді?
А. Әскери бөлімнің бар екенін
Б. Әскери бөлімнің тарихын
В. Әскери бөлімнің жауынгерлік абыройы мен
даңқын+
Д. Әскери бөлімнің аты
Е. Әскери бөлімнің шегарасын
3. Әскери бөлім құрылған кезде әскери туды кімдер
тапсырады?
А. ҚР президенті
Б. Әскери штаб бастығы
В. Қорғаныс миністірінің өкілдері +
Д. Департамент
Е. Халық
4. әскери ант қандай түрде қабылданады?
А. Қарапайым түрде
Б. Әскери түрде
В. Арнайы салтанатты түрде +
Д. Әскери жиналыста
Е. Ленейкада
5. әскери қызметші әскери антты қабылдамай жауынгерлік
тапсырманы орындайма?
А. Орындайды
Б. Жартылай орындайды
В. Орындамайды +
Д. Бастықтың бұйрығы бойынша
Е. Дұрыс жауап жоқ
6. Әскери қызметшінің басты міндеті:
А. Тәртіпті болу
Б. Ұқыпты болу
В. Отанын қорғау +
Д. Әскери қызметін өтеу
Е. Міндеті жоқ
7. Жауынгерлік ту бейбіт және соғыс уақытында қайда
болуы керек?
А. Әскери бөлімде +
Б. Әскери штабта
В. Қорғаныс миністірлігінде
Д. Президентте
Е. Халықта
|
|
|
Тест
|
Бағалау
3-минут
|
Бағалау парақшаларына
ұпай жазады
|
Жалпы ұпайын
есептеп
ортақ бағасын шығарады
|
|
Оқушының аты
жөні
|
Бүгінгі сабақты
меңгеруі
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
Сұрақтарға жауап
беруі
|
|
|
|
|
|
|
Уақытша
шеңбер
|
|
|
|
|
|
|
Жұмбақты
шешуі
|
|
|
|
|
|
|
Топпен
жұмыс
|
|
|
|
|
|
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
Белсенділік
қасиеті
|
|
|
|
|
|
Рефлексия
1-минут
|
«Табыс
ағашы»
Оқушылар стикерге бүгінгі
сабақта
Не үйренгенін?
Не ұнағанын?
Не қиын
болғанын жазып іледі
|
|
Оқушылар
стикерді
« Табыс ағашына»
жапсырады
|
Үйге тапсырма (1
минут)
|
Эссе /Дербес
жұмыс/
«Қазақстан Республикасының
Қарулы Күштерінің мемлекеттегі орны» туралы шағын эссе
жазу
|
|