ҚМЖ Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы


,Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис

Мектеп:Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі

Күні: 17.01.2019

Мұғалімнің аты-жөні:Джунисова Дина

Сынып: 8 «А» «В» «Е»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қазақстанда жойылып бара жаткан жануарлар мен өсімдіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.1.1 тұтас және аралас мәтіндердегі /кесте, диаграмма, сызба, сурет/ ақпараттарды салыстыру

8.4.4.2 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсіну

Сабақ

мақсаттары

тұтас және аралас мәтіндердегі /кесте, диаграмма, сызба, сурет/ ақпараттарды салыстыру

баяндауыштың сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсіну

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:қызыл кітап.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:.қасиетті,табиғатты аялайық

«ПОПС» формуласы

Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »


Бағалау критерийлері

Сызбамен берілген мәтіндегі ақпараттарды талдап, салыстырады

Баяндауыштың сөйлем жасаудағы өзіндік орынын, қызметін түсінеді

Құндылықтар-ды дарыту

Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

- Тіл мен мәдениет;

- Өмір бойы білім алу;

- Топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;

- Топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады..

Пәнаралық байланыстар

Биалогия, география

АКТ қолдану дағдылары

ноутбук

Бастапқы білім

дүниетану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс-тар

Сабақтың басы

2 мин










3 мин








Сабақтың ортасы/ Сабақтың негізгі бөлімі

4 мин



















18 мин


























































10 мин





































Сабақтың соңы

3 мин










Қызығушылықты ояту

Психологиялық ахуал орнату.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Бейнематериал тамашалау;

Сабақтың тақырыбын болжау, мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Жануарлар мен өсімдіктер суреті арқылы топқа бірігу

Мұғалім оқушыларға «Жүректен-жүрекке» әдісімен бір-біріне жақсы тілектер тілеу арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруларын ұсынамын. Оқушылар бір-біріне тілектер айтады.

Үй тапсырмасы. «Ақылды микрафон» әдісі арқылы сұрау

  • Аң құстардың, өсімдіктердің қорықта болу себебі туралы не ойлайсыздар?

  • Сирек кездесетін жануарлар, құрып бара жатқан өсімдік түрлері туралы не білесіздер?

  • Жануарларды сақтауға қандай ұйымдар құрылған?

  • Тұрлаулы мүше дегеніміз не?

  • Бастауыш дегеніміз не?

Оқылым алды тапсырма. Суреттер арқылы жойылып бара жатқан жануарлармен таныстыру

Оқылым тапсырмасы

1-топ Диаграмма

«Қазақ станның Қызыл кітабының» жануарларға арналған бірінші басылымында омыртқалы жануарлардың – 87 түрі, соның ішінде, балықтың – 4, қосмекенділердің – 1, бауырымен жорғалаушылардың – 8, құстардың – 43, сүтқоректілердің 31 түрі тіркелді.

Кітаптың екінші басылымына омыртқалы жануарлардың 129 түрі мен түр тармақтары тіркелді. Онда балықтардың – 16, қосмекенділердің – 3, бауырымен жорғалаушылардың – 10, құстардың – 58, сүтқоректілердің 42 түрі мен түр тармақтары туралы мәлімет бе рілген. «Қазақстанның Қызыл кіта бы ның» екінші басылымында алғаш рет омыртқасыз жануарлардың 105 түрі берілді, онда жәндіктердің – 96, ша янтәрізділердің – 1, ұлулардың – 6, құрттардың 2 түрі туралы деректер тіркелген.

.

2-топ Дара диаграмма» әдісі Алтай дәрілік шөптері


Алтай дәрілік шөптері










3-топ «Т кестесі» әдісі. Көк даланың киесі.1900-1996 жылдардағы ақпаратты кесте арқылы салыстыру

Жыл


1996жыл

Табиғатты қоргау одағы ақбөкен түрін сирек кездесетін және құрып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер тізіміне енгізген

2001 жылы

Ресей мен Қазақстан киіктердің мүйізін импоттауға тыйым салынды

2004 жылы

Жердегі биоалуантүрлілікті сақтап қалу мәселелерінің ішіндегі ең маңыздысы осы «киік мәселесі» деп жарияланды

Дескриптор Білім алушы

- мәтінді талдайды;

- ақпараттарды салыстырады

Оқылымнан кейінгі тапсырма

Оқушылар жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктерді қорғау мақсатынды, үндеу хат жазыңдар

ҚБ Бағдаршам


2-тапсырма . Талдау-табыс кілті

Баяндауыш

Баяндауыш сөйлемдегі бастауыштың іс-әрекетін, қимылын, жай-күйін, оқиғаның қай шақта болғанын білдіркді. Баяндауыш сөйлемді аяқтап, ойды тиянақтап тұрады. Кейде баяндауыштың орны өзгеріп қолданылуы мүмкін. Мысалы: Тыңла, дала, Жамбылды

Құрылысына қарай

Мысалдар

Дара

Ауыл Дос көлінің дөңіндегі көгорай шалғын бәйшешекке қонды

Күрделі

Көкбай еріксіз тыйылып қалды.

Бірыңғай

Ауа тұп-тұнық, тап-таза, жібектей жұмсақ

Үйірлі

Ұсақ үшін қырқысып, сіресіп қалу-түкке тұрмайтындық


Баяндауыш болатын сөз таптары

Мысалдар

Етістіктер

Бұл үй қора- жайды қалаша салмаған

Сын есімдер

Мағыштың бой сымбаты биік, сұңғақ

Зат есімдер

Жақып бай-осы қаладағы айлалы саудагер

Сан есімдер

Күндіз-екеу, түнде-төртеу

Есімдіктер

Мен ағайынды екеумін: біреуі-өзім,екіншісі-халқым

Еліктеу сөз бен көмекші етістік

Қорыққан ит қаңқ ете қалды

Оқылым мәтінінен баяндауыштарды анықтап, жасалу жолы мен құрылысына қарай талдаңдар

Жарияланды-дара, етістік. Өте бай-сын есімнен болған баяндауыш.Өседі-дара, етістік.Салуды ұсынды-күрделі, етістік

Дескриптор Білім алушы

-баяндауышты түсінеді

-сөйлемде қызметін түсінеді, анықтайды

ҚБ Мадақтау

Қорытынды.

Балалар жойлып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктердің сжойылмауына бізде өз ықпалымызды тигізуіміз керек.

Кері байланыс

Үй тапсырмасы.Көркем әдебиеттен құрылысына қарай баяндауыш, баяндауыш болатын сөз таптарын анықтап, он сөйлем жазыңдар







Суреттер



















Суреттер












Кесте










Мәтіндер














Диаграмма











А4 парақ













кесте












қ















































Кері байланыс









Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Бағалау парақшасы арқылы, кері байланыс алу, жұптық бағалау арқылы тапсырмаларды меңгергенін тексеремін

Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қол қауіпсіздік тех ережелерінің тармақтарын ескеру.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





















Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Тексерілді:
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
4036
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі