Сабақтың басы
5 мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу.
Photo-Brush редакторы көмегімен векторлық
суреттің сапасын көтеруге, түсін қанық етуге, айырымдылығын
арттыруға және суретті өңдеуге болады.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық
жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
35 мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Көрсетілім.
Суреттерді өңдеуге арналған негізгі командалар
редактор мәзіріндегі Корректировка және құралдар тақтасындағы
Эффекты бөлімінде орналасқан.
Photo-Brush графикалық
редакторында салынған суреттерді немесе фотосуреттерді
өңдейді.Суреттердің түсінің қанықтығын көтеру, жарықтығын арттыру
немесе азайту үшін мәзірдегі Корректировка →Кривые RGB... ( RGB
Қисықтар...) командаларын пайдалануға
болады.
Түстер батырмасын жеке-жеке немесе бір уақытта
қатар жылжыту сияқты екі жағдайы бар.
Топтық жұмыс. 1-тапсырма. «Талдау»
әдісі
Photo-Brush пен Paint.NET –тің әсерлер беру
құралдары мен түсті реттейтін қисықтардың жұмысын салыстырыңдар.
Ұқсастығы мен айырмашылығын атаңдар. Қай графикалық редакторда
суретті өңдеген қолайлы?
.
Жеке жұмыс.2-тапсырма
Интернет немесе компьютердегі фотосуреттердің
арасынан 2 фотосурет таңдап алып, редактордың жұмыс алаңына
орналастыр. RGB қисықтарын пайдаланып фотосуреттің түсінің сапасын
өзгерт. Фотосуретті *,jpg форматында сақта.
|
Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды
Дескриптор:
- Photo-Brush пен Paint.NET –тің әсерлер беру
құралдары мен түсті реттейтін қисықтардың жұмысын
салыстырады;
- ұқсастығы мен айырмашылығын
атайды;
-суретті қолайлы өңдеген графикалық редакторды
атайды
2-тапсырманы
орындайды Дескриптор:
- Photo-Brush редакторды іске
қосады;
-RGB қисықтарын пайдаланып фотосуреттің түсінің
сапасын өзгертеді;
-
Фотосуретті *,jpg форматында сақтайды.
|
Стикер
6 балл
Стикер
4
балл
|
Интербелсенді тақта / компьютер
https://bilimclass.kz/2024/control/courses/list/89/kz/5/2/exercises/34496/
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық
жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
|