ҚМЖ Қозғалыстың орташа жылдамдығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Қозғалыстың орташа жылдамдығы

Материал туралы қысқаша түсінік
қозғалыстың орташа жылдамдығы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.4А Статистика. Комбинаторика

«Сапар Ерғалиев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ

Педагогтің аты-жөні:

Сапабекова А.С.

Күні:

07.04.2025ж

Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.1.5қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару;

Сабақтың мақсаты:

қозғалыстың орташа жылдамдығын табудың анықтамасын білу;

қозғалыстың орташа жылдамдығын табудың анықтамасын есеп шығаруда қолдану;

Құндылықтарға баулу:

«Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы»

Аптаның дәйексөзі: «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді»-Леонардо да Винчи



Сабақ кезеңі/Уақыты

I.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут


I1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Қорапшадағы қағаз алу арқылы реттік номерімен 4 топқа бөлінеді.Топтардың атаулары алдын- ала жазылып тұрады.

1. Жылдамдық

2. Уақыт

3. Қашықтық

4. Қозғалыс

Оқушылардың көңіл күйін көтеру үшін бір-біріне жылы лебіздерін айтады.

Үй тапсырмасын тексеру: ««Мен саған, сен маған» » әдісі бойынша дәптерлерін оң жағында отырған оқушыға тексеруге береді. Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

«Квиз» ойыны арқылы оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар беріледі.


Ширату

Әр топқа қашықтықты табатын есептер беріледі.тапсырма берілген қағаздың артында бүгінгі тақырыбымыз бөлініп жазылып тұрады.

1.Велосипедші 3 сағатта 20 км\сағ жылдамдықпен қанша километр жол жүрді? «Қозғалыстың»

2.7 м\с жылдамдықпен жүгірген спортшы 14 секундта неше метр жүгіріп өтеді? «орташа»

3. Ит 15м/с жылдамдықпен жүгіреді. 8 секундта неше метр қашықтықты жүгіріп өтеді «жылдамдығын»

4. Автобус 68км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақытта қанша километр қашықтықты жүреді?«табу»

Әр топ бірлесіп тез- тез шығарады. Оқушыларға тапсырма қағаздарының артында орналасқан сөздерді оқуын сұралады. Осы сөздерді байланыстырыңыздар.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды..

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.














Сонымен тақырыбымыз:

«Қозғалыстың орташа жылдамдығын табу».



1 есеп. Велосипедші 3 сағатта 20 км/сағ жылдамдықпен қанша километр жол жүрді? (60км)

2есеп. 7м/с жылдамдықпен жүгірген спортшы 14 секундта неше метр жүгіріп өтеді? (98м)

3есеп. Ит 15м/с жылдамдықпен жүгіреді. 8 секундта неше метр қашықтықты жүгіріп өтеді.(120м)

4есеп. Автобус 68км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақытта қанша километр қашықтықты жүреді?(272км)



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»














Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Интерактивті тақта .

Плакаттар,

Математика 6, 2 –бөлім

Авторлары:

А.Е.Әбілқасыова

Т.П. Кучер

З.Ә. Жұмағұлова

Алматы «Мектеп»

(жоба)


Сабақтың ортасы

25мин

  1. Жаңа тақырыпқа түсініктеме

Орташа жылдамдық барлық оны жүруге кеткен уақытқа бөлгенге тең.

=

Қозғалыстың орташа жылдамдығын ( ) табу үшін:

  1. Барлық жүрілген жолды табу керек;

  2. Барлық жолды жүруге кеткен уақытты табу керек;

  3. Барлық жолды сол жолды жүруге кеткен уақытқа бөлу керек;

Ауызша есептер :

1.Жүк пойызы бірінші сағатта 75 км, екінші сағатта 60 км, үшінші сағатта 75 км жол жүрді. Ол қандай орташа жылдамдықпен қозғалды?

2. Жүк пойызы 3 сағатта 120 км жол жүріп, сағат сайын бірдей жолды жүріп өтті. Ол қандай орташа жылдамдықпен қозғалды?

1.Берілген суреттердегі заттардың сәйкес жылдамдықтарын сәйкестендіріңіз.

2.Берілген суреттердегі заттардың біреуін қолданып, орташа жылдамдықты табуға қатысты есептерді шығарыңыз.

3. Шығарған есептеріңізді басқа топқа ұсынып, басқа топтың есептерін тексеріңіз.

1-ТопЖүк машинасы 1,5 сағат 50 км/сағ жылдамдықпен, 54 км/сағ жылдамдықпен 2,5 сағ және 54 км/сағ жылдамдықпен 2 сағ жүрді. Жүк машинасының орташа жылдамдығын тап.

2-топ Ұшақ 480 км/сағ жылдамдықпен 1,5 сағ, 600 км/сағ жылдамдықпен 0,3 сағ ұшты.Ұшақтың орташа жылдамдығын табыңдар.


3топ Велосипедшi 13‚6 км/сағ жылдамдықпен 1‚5 сағ тасжолмен жүрiп‚ 0‚2 сағ демалған соң‚ 9‚8 км/сағ жылдамдықпен 0‚5 сағ қара жолмен жүрдi. Велосипедшiнiң орташа қозғалыс жылдамдығын табыңдар.




оқушылар тақырыпты оқып шығады. Анықтамалар мен мысалдарды жазып алады

















Шешуі:

  1. 50 + 58,5 2 + 54 2,5 = 327 (км) – барлық жүрілген жол;

  2. 1,5 + 2 + 2,5 = 6 (сағ) – барлық жолды жүруге кеткен уақыт;

  3. 327:6 = 54,5 (км/сағ) – орташа жылдамдық.

Немесе =

S = 50 + 58,5 2 + 54 2,5 = 327 (км)

t = 1,5 + 2 + 2,5 = 6 (сағ)

= = 54,5 (км/сағ)Жауабы: 54,5 км/сағ.

Шешуі:

13,6 · 1,5 = 20,4 (км) – тасжолмен жүрген жолы;

9,8 · 0,5 = 4,9 (км) – қара жолмен жүрген жолы;

20,4 + 4,9 = 25,3 (км) – барлық жол;

1,5 + 0,5 = 2 (сағ) – барлық жолды жүруге кеткен уақыт;

(км/сағ) – орташа жылдамдық.

































Дескриптор:

- Барлық жүрілген жолды табады.

- Жолды жүруге кеткен барлық уақытты табады.

- Орташа жылдамдықты табады.




Қалыптастырушы бағалау : Шапалақ





Интерактивті тақта

Кеспе қағаздар










Математика 6, 2 –бөлім

Авторлары:

А.Е.Әбілқасыова

Т.П. Кучер

З.Ә. Жұмағұлова

Алматы «Мектеп»



1 тапсырма: Жеке жұмыс №1193

тапсырманы түсіндіреді, орындатады.




1205


Тапсырмалар.

(480+600)км/(1,5+0,3)сағ=600км/сағ





72,75*2,4=174,6км (жолдың жартысы)

174,6*3,6=349,2 км( барлық жол)

349,2(2,4+3,6)=58,2 км/сағ



-Барлық жүрілген жолды табу керек;

-Барлық жолды сол жолды жүруге кеткен уақытқа бөлу керек;

Дескриптор:

- Барлық жүрілген жолды табады.

- Жолды жүруге кеткен барлық уақытты табады.

- Орташа жылдамдықты табады.



Оқулық, жұмыс дәптері



«Ой қозғау». Жұппен жұмыс.Сәйкестендіру тесті. Жылдамдық, қашықтық, уақытты табу формулаларын қолдану арқылы қазақ хандарының есімі мен таққа отырған жылдарын сәйкестендіріп, анықтайды.


1

S= 4422

t= 1474

ν=?

1

2

Керей хан

2

S1=1400

S2 = 1530

t = 1465

νорт=?

2

168

Тәуке хан

3

S= 615,2

t= 1558

ν=?

3

799

Есім хан

4

S= 3683,4

t= 1754

ν=?

4

3

Жәнібек хан

5

ν= 2

S= 1598

t=?

5

0,4

Хақназар хан

6

S= 1680

ν= 10

t= ?

6

2,1

Әбілмәмбет хан



Дескриптор: Білім алушы

- бөлу, көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады;

- жылдар мен есімдерді сәйкестендіреді.



Үлестірмелі парақшалар




Білім алушылар тақтаға шығып орындайды.







https://wordwall.net/орташа жылдамдык -

Сабақтың аяғы

Үй жұмысы:№1206

Рефлексия:


Мұғалім білім алушыларды бағалайды














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2025
142
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі