Сабақтың
басы
2
минут
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сыныптың дайындығын
тексеру
Топқа бөлу
«Мен саған, сен
маған» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап
беріңіздер.
-
Ақпараттың қандай қасиеттері
бар?
-
Ақпаратты қасиеттеріне мысал
келтіріңдер?
-
Хабарламалардың ақпараттық
мазмұнын анықтау мүмкін бе?
-
Неліктен ақпараттың қасиеттері
адам үшін маңызды?
-
Ақпараттар қасиетінің өзгеру
себебі неде?
-
Қандай қауіпсіздік ережелерін
білесіңдер?
ЕББҚ
бар оқушы басқа оқушының
жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан
қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі
артады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
сұрақтарға жауап бере
отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.
|
Түрі- Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
5
минут
10
минут
15
минут
|
Оқыту түрі:
Жұптық жұмыс
Әдісі:
«Миға шабуыл»
Тапсырма: «Құжаттармен бірлесіп
жұмыс жасау»
тақырыбына байланысты
сұрақтарды жұпта
талқылаңыздар.
сақтаудың қандай
сенімді әдістерін білесің?
нұсқаларын және соңғы
үлгідегі компьютерлер
сатып алуға кететін
шығынды азайтудың қандай
әдістерінен
білесіңдер?
Оқыту
түрі: Топтық
жұмыс
Әдісі: «3
баспалдақ »
Оқулыққа назар
аударып, мәтінді оқу және ақпаратттармен
танысады.
1. Оқулықтағы мәтін
бойынша сіздердің пікіріңіз
2. Өз пікіріңізді
дәлелдеңіз
ЕББҚ
бар оқушылар топ
мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы
оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
Оқыту түрі: Жұптық
жұмыс
Әдісі: «Компьютерде
орындайық»
-
Сервис қызметіндегі Құжаттар
қосымшасын пайдалана отырып, «Сабақтар кестесі» құжатын
жасаңдар
-
Сервис қызметтерін пайдалана
отырып, «2023 жылғы ҚР мерекелерінің күнтізбесін»
құрыңдар
-
Сервис қызметтерін пайдаланып,
«Меніңі отбасым» тақырыбына презентация
жасаңдар
Талқылау
сұрақтары:
-
Бұлттық
технологиялардың мүмкіндіктерін мақсатына қарайқалай пайдалануға
болады?
-
Неліктен
бұлттар қолданылады?
-
Бұлттық
технологияларды пайдаланудың тиімді жақтары
қандай?
ЕББҚ
бар оқушылар барлық
жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады,
жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
|
Сабақ мақсатын өздері болжап
айтады, мұғалімнің көмегімен
толықтырады.
-
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
-
Сабақтың мақсатымен
танысады.
Жұмыс дәптерге қажетті
мәліметтерді жазады
Топтық тапсырманы
орындайды
Бұлттық технологияны
пайдаланып компьтерде практикалық тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
-
Әдісін
атайды;
-
Шығын азайтудын әдісін
айтады;
-
мүмкіндіктерін
айтады
ҚБ 3
балл
Топтар бір –біріне комментарий айту арқылы
бағалайды
Дескриптор:
-
Сервис қызметін қолданады; 1
балл
-
сабақ кестесін жасайды; 2
балл
-
күнтізбе құрады; 2
балл
-
слайд жасайды; 2
балл
|
Компьютер,
оқулық
үлестірме
қағаз
Компьютер,
үлестірме
қағаз
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
-
не білдім, нені үйрендім
-
не түсініксіз болды
-
немен жұмыс істеу қажет
Үйге тапсырма: §2
оқу.
|
Кері байланыс жасап,
нәтиже балдарын талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы жүзеге асырылады
|
|