|
Бөлім: |
Ақпаратты ұсыну |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
|
|
Күні: |
.09.2023 |
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.3.1 бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
интернет қызметтерін қолдана отырып, құжаттарды құру, өзгерту және қарастыруда бірлесе жұмыс істейді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру Топқа бөлу «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқыту түрі: Жеке жұмыс Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.
ЕББҚ бар оқушы басқа оқушының жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады. |
Мұғаліммен амандасады. сұрақтарға жауап бере отырып өткен тақырыпты еске түсіреді. |
Түрі- Өзін-өзі бағалау |
Оқулық Слайд |
|
Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 10 минут 15 минут |
Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Миға шабуыл» Тапсырма: «Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау» тақырыбына байланысты сұрақтарды жұпта талқылаңыздар.
сақтаудың қандай сенімді әдістерін білесің?
нұсқаларын және соңғы үлгідегі компьютерлер сатып алуға кететін шығынды азайтудың қандай әдістерінен білесіңдер?
Оқыту түрі: Топтық жұмыс Әдісі: «3 баспалдақ » Оқулыққа назар аударып, мәтінді оқу және ақпаратттармен танысады. 1. Оқулықтағы мәтін бойынша сіздердің пікіріңіз 2. Өз пікіріңізді дәлелдеңіз ЕББҚ бар оқушылар топ мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.
Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Компьютерде орындайық»
Талқылау сұрақтары:
ЕББҚ бар оқушылар барлық жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады. |
Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады.
Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады Топтық тапсырманы орындайды Бұлттық технологияны пайдаланып компьтерде практикалық тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
ҚБ 3 балл Топтар бір –біріне комментарий айту арқылы бағалайды Дескриптор: |
Компьютер, оқулық үлестірме қағаз Компьютер, үлестірме қағаз |
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Рефлексия - не білдім, нені үйрендім - не түсініксіз болды - немен жұмыс істеу қажет Үйге тапсырма: §2 оқу. |
Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын талдайды. |
Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ "Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау" 9 сынып
ҚМЖ "Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау" 9 сынып
|
Бөлім: |
Ақпаратты ұсыну |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
|
|
Күні: |
.09.2023 |
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.3.1 бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
интернет қызметтерін қолдана отырып, құжаттарды құру, өзгерту және қарастыруда бірлесе жұмыс істейді. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сыныптың дайындығын тексеру Топқа бөлу «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқыту түрі: Жеке жұмыс Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.
ЕББҚ бар оқушы басқа оқушының жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады. |
Мұғаліммен амандасады. сұрақтарға жауап бере отырып өткен тақырыпты еске түсіреді. |
Түрі- Өзін-өзі бағалау |
Оқулық Слайд |
|
Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 10 минут 15 минут |
Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Миға шабуыл» Тапсырма: «Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау» тақырыбына байланысты сұрақтарды жұпта талқылаңыздар.
сақтаудың қандай сенімді әдістерін білесің?
нұсқаларын және соңғы үлгідегі компьютерлер сатып алуға кететін шығынды азайтудың қандай әдістерінен білесіңдер?
Оқыту түрі: Топтық жұмыс Әдісі: «3 баспалдақ » Оқулыққа назар аударып, мәтінді оқу және ақпаратттармен танысады. 1. Оқулықтағы мәтін бойынша сіздердің пікіріңіз 2. Өз пікіріңізді дәлелдеңіз ЕББҚ бар оқушылар топ мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.
Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Компьютерде орындайық»
Талқылау сұрақтары:
ЕББҚ бар оқушылар барлық жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады. |
Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады.
Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады Топтық тапсырманы орындайды Бұлттық технологияны пайдаланып компьтерде практикалық тапсырма орындайды. |
Дескриптор:
ҚБ 3 балл Топтар бір –біріне комментарий айту арқылы бағалайды Дескриптор: |
Компьютер, оқулық үлестірме қағаз Компьютер, үлестірме қағаз |
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Рефлексия - не білдім, нені үйрендім - не түсініксіз болды - немен жұмыс істеу қажет Үйге тапсырма: §2 оқу. |
Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын талдайды. |
Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады |
|
шағым қалдыра аласыз













