___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Құжатты рәсімдейміз
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Ирина 87059870022, Ардак 87051540840,
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Құжатты рәсімдейміз |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.1.3 мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеуді меңгеру |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру Екі мәтін берілген, мәтіндердегі айырмашылықтарды салыстырып анықтаңдар. Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтаңдар
Құжатты рәсімдеудің әдістерімен таныстырады
Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
Сергіту сәті
|
Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтайды, сабақтың мақсаттарын анықтайды Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды. Дескрипторлар: - тиісті сөзді жазады - сәйкестікті белгілейді - дұрыс немесе дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды - интерактивті тапсырманы орындайды - жаттығуларды орындайды - мәтінді үлгіге сәйкес тереді, құжатты рәсімдейді - құралдар мен батырмаларды белгілейді |
Мақтау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды |
Оқулық, презентация Жұмыс парағы https://learningapps.org/view4585899 https://wordwall.net/ru/resource/85134564 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй тапсырмасы:
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қмж Құжатты рәсімдейміз
Қмж Құжатты рәсімдейміз
___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Құжатты рәсімдейміз
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Ирина 87059870022, Ардак 87051540840,
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Құжатты рәсімдейміз |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.1.3 мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндік процессорда қаріп пен абзацты пішімдеуді меңгеру |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!" Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру Екі мәтін берілген, мәтіндердегі айырмашылықтарды салыстырып анықтаңдар. Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтаңдар
Құжатты рәсімдеудің әдістерімен таныстырады
Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
Сергіту сәті
|
Сабақтың тақырыбы қандай екенін анықтайды, сабақтың мақсаттарын анықтайды Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды. Дескрипторлар: - тиісті сөзді жазады - сәйкестікті белгілейді - дұрыс немесе дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды - интерактивті тапсырманы орындайды - жаттығуларды орындайды - мәтінді үлгіге сәйкес тереді, құжатты рәсімдейді - құралдар мен батырмаларды белгілейді |
Мақтау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды |
Оқулық, презентация Жұмыс парағы https://learningapps.org/view4585899 https://wordwall.net/ru/resource/85134564 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй тапсырмасы:
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз





















