Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ құрылымдалға тапсырмасы бар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Түркістан облысы, Ордабасы ауданы, Шұбарсу елді мекені, «Ынтымақ» жалпы орта мектебі |
Бөлімі |
Электромагниттік толқындар |
Педогогтың Т.А.Ә |
Молданазарова Жансулу Сарсенбековна |
Сынып 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Серпімді механикалық толқындар. Қума және тұрғын толқындардың теңдеуі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
11.5.1.1 ауадағы тұрғын дыбыс толқындарының пайда болуын зерттеу |
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педогогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы 35 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
«Миға шолу» әдісі бойынша өткен материалдарды еске түсіру. Сұрақтарға жауап беру: 1.Қазақстанның қай өңірлерінеде электр энергиясын өндіреді? 2. электр энергиясын алу үшін дүние жүзінде қандай энергия түрлерін пайдаланады? 3. Элект энергиясын өндірудег және тасымалдау мәселелерді өз елімізде қалай шешілуде?
«Мозайка» әдісі бойынша үш топқа біріктіремін. Білім алушыларға толқындардың түрлері бейнеленге қима қағас үлестіремін.
«Кинометафора» әдісі бойынша білім алушыларға бүгінгі тақырып туралы түсініктерін кеңейту мақсатында механикалық толқындарға байланысты бейнематериал ұсынылады. «РАФТ» әдісі бойынша топтарға бейнематериал мен оқулықта берілген толқындар туралы сипатта беруге сұрақтар беріледі.
«Кім жылдам?» әдісі білім алушыларға жеке жұмыс есептер шығару Тапсырма №2 file:///C:/Users/%D0%9А%D0%BE%D0%BC%D0%BF
«Ойлар ағыны» әдісі бойынша білім алушыларға өмірмен байланысты құрылымдалған тапсырма үлестіріледі. Тапсырма №3
httрs://24.hu/tudomаny/2019/03/31/ferihegy-reрuloter-zаj-zаjterheles-egeszseg/
|
Білім алушылар бүгінгі оқу және сабақ мақсатымен танысады. Білім алушылардың өткен тараудан алған білімдерін жаңғыртып жылдамдықпен берілген сұрақтарға жауап береді. Білім алушылар берілген қими қағазды құрастырып, суреттегі толқындардың түрлері арқылы 1-топ «Бойлық» 2-топ «Көлденең» 3-топ «Құма» толқындар болып топтасады. Білім алушылар бейнематериалмен танысады, бүгінгі тақырып туралы ой қалыптасады. Білім алушылар бейнематериалдан және оқулықтан алған білімдерін ұштастырып толқындар туралы постер дайындайды, әр топ өз жұмысын таныстырады. Білім алушылар есептің шешімінен толқынның түрін анықтайды. Білім алушыларға құрылымдалған тапсырма мәтін беріледі. Тапсырма қадамдарына өз ойларын жазады. |
Қалыптастырушы бағалау Білім алушылар өз жауаптарына қошеметтеу, жылы шырай таныту,ынталандыру арқылы өзін-өзі бағалайды. Дескриптор 1-топ.Тұрғын толқын туралы айтады. Тұрғын толқынның пайда болу процесін түсіндіреді. 2-топ. Тұрғын толқынның түйіндері мен шоғырларына анықтама береді. Ауадағы тұрғынды толқындарының негізгі ерекшеліктерін түсіндіреді. 3-топ. Тұрғын толқынның ұзындығы мен жиілігін анықтайды. Тұрғын толқындардың энергия тасымалдамайтындығын дәлелдейді, ауадығы дыбыс толқындарына мысалдар келтіреді. Қалыптастырушы бағалау Топтар өзара бағалау жүргізеді, бір-бірінің жұмысына кері байланыс береді. Дескриптор 1 Табиғаттағы кездесетін толқындарды атайды. 2.Дыбыс толқындарының әр түрлі ортада таралу жылдамдығын салыстырады. 3. ХБЖ келтіреді және есептейді. 4.Дыбыс жиілігінің ауа қабатының биіктігіне байланысты өзгерісін зерттейді. Қалыптастырушы бағалау Білім алушылар өздерін дескриптор бойынша бағалайды. Дескриптор 1.Шуға анықтама беріп , оның түрлерін айтады. 2.Қалалық шу деңгейін төмендету үшін қандай шаралар қолданануға болатынын айтады. 3. Шудың адам денсаулығына тигізер пайдасы мен зиянын ажыратады. 4. Әуедегі шудың жиілігін анықтайды, жермен салыстырады. 5.Ұшақтан шыққан дыбыс деңгейлерін түсіндіреді Қалыптастырушы бағалау Білім алушылар өз жұмыстарын дескриптор бойынша өзін-өзі балдық жүйемен бағалайды |
11 сынып оқулығы Бейнематериал
Ресурс №1 Флипчарт
Ресурс №2 А4 парағы Домбыра
Ресурс №3 Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |