Материалдар / ҚМЖ Құстардың түрлері. Көп мағыналы сөздердің жасалу жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Құстардың түрлері. Көп мағыналы сөздердің жасалу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5-сынып 2-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
180
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП: Тарас НОМ

КҮНІ: 13.11.2024ж

Мұғалім: Ереншинова Ж.Н.

СЫНЫП: 5

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Құстардың түрлері. Көп мағыналы сөздердің жасалу жолдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды. тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
































Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Зейіндерін шоғырландыру. «Ыстық алақан»

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

«Миға шабуыл». (жұмбақтарды шешу)

Өзі сақ, өзі ұсақ,

Шықылықтап тұрмайды

Құйрығы ұзын, өзі ала

Бұл қандай құс? (Сауысқан)

Көлдің көркі, сәні екен

Ұшқанда сазды ән екен.

Ақындар оны мақтаған

Адамдар қорғап сақтаған

Бұл қандай құс? (Аққу)

Тоқ — тоқ етіп

Ағашты ояды.

Ондағы құрттарды

Тауысып қояды. (Тоқылдақ)

Жер көкті кезіп

Тамағын табады.

Үйіме үйін

Балшықтан салады. (Қарлығаш)

Адам қай құсты аң аулауға пайдаланады? (Бүркіт)

  • Оқушылар бұлардың бәрі нелер?

  • Құстар.

  • Ендеше, оқушылар бүгінгі тақырыбымыз «Құстардың түрлері» деп аталады.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

5-тапсырма. 19-аудионы тыңдаңдар. А. Мәтін мазмұнына сәйкес келетін жауапты көрсетіңдер.


Ә. Мәтіндегі қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұнына сәйкес келетін жауапты көрсетіңдер;

  • Мәтіндегі қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМ КЕЙІН. 6-тапсырма. Оқиық, қызық!

А. Мәтіндегі қате жазылған сөздерді тауып, орфографиялық нормаға сай түзетіңдер.


Ә. Мағынасына қарай сәйкестендіріңдер.

5-тапсырма. Құстарға байланысты мақал-мәтелдер жинақтаңдар. Түсіндірме беріңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі қате жазылған сөздерді анықтайды;

  • орфографиялық нормаға сай түзетеді;

  • Құстарға байланысты мақал-мәтелдер жинақтайды;

  • Түсіндірме береді;

  • Тақырыпты қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.



Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында жұмбақтар шешеді.















Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.






Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұнына сәйкес келетін жауапты көрсетіңдер;

Мәтіндегі қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.













Мәтіндегі қате жазылған сөздерді анықтайды;

орфографиялық нормаға сай түзетеді;

Құстарға байланысты мақал-мәтелдер жинақтайды;

Түсіндірме береді;

Тақырыпты қорытындылайды.







Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



















































«Жануарлар, құстар, жәндіктер» кітабынан






Рефлексия

Кері байланыс: 3Қ әдісі

Қиын Қызық Құнды




















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!