ҚМЖ Құстардың түрлері. Көп мағыналы сөздердің жасалу жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ Құстардың түрлері. Көп мағыналы сөздердің жасалу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5-сынып 2-тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП: Тарас НОМ

КҮНІ: 13.11.2024ж

Мұғалім: Ереншинова Ж.Н.

СЫНЫП: 5

Қатысқандар : Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Құстардың түрлері. Көп мағыналы сөздердің жасалу жолдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды. тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
































Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Зейіндерін шоғырландыру. «Ыстық алақан»

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

«Миға шабуыл». (жұмбақтарды шешу)

Өзі сақ, өзі ұсақ,

Шықылықтап тұрмайды

Құйрығы ұзын, өзі ала

Бұл қандай құс? (Сауысқан)

Көлдің көркі, сәні екен

Ұшқанда сазды ән екен.

Ақындар оны мақтаған

Адамдар қорғап сақтаған

Бұл қандай құс? (Аққу)

Тоқ — тоқ етіп

Ағашты ояды.

Ондағы құрттарды

Тауысып қояды. (Тоқылдақ)

Жер көкті кезіп

Тамағын табады.

Үйіме үйін

Балшықтан салады. (Қарлығаш)

Адам қай құсты аң аулауға пайдаланады? (Бүркіт)

  • Оқушылар бұлардың бәрі нелер?

  • Құстар.

  • Ендеше, оқушылар бүгінгі тақырыбымыз «Құстардың түрлері» деп аталады.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

5-тапсырма. 19-аудионы тыңдаңдар. А. Мәтін мазмұнына сәйкес келетін жауапты көрсетіңдер.


Ә. Мәтіндегі қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұнына сәйкес келетін жауапты көрсетіңдер;

  • Мәтіндегі қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМ КЕЙІН. 6-тапсырма. Оқиық, қызық!

А. Мәтіндегі қате жазылған сөздерді тауып, орфографиялық нормаға сай түзетіңдер.


Ә. Мағынасына қарай сәйкестендіріңдер.

5-тапсырма. Құстарға байланысты мақал-мәтелдер жинақтаңдар. Түсіндірме беріңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі қате жазылған сөздерді анықтайды;

  • орфографиялық нормаға сай түзетеді;

  • Құстарға байланысты мақал-мәтелдер жинақтайды;

  • Түсіндірме береді;

  • Тақырыпты қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.



Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында жұмбақтар шешеді.















Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.






Мәтінді тыңдап, мәтін мазмұнына сәйкес келетін жауапты көрсетіңдер;

Мәтіндегі қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.













Мәтіндегі қате жазылған сөздерді анықтайды;

орфографиялық нормаға сай түзетеді;

Құстарға байланысты мақал-мәтелдер жинақтайды;

Түсіндірме береді;

Тақырыпты қорытындылайды.







Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



















































«Жануарлар, құстар, жәндіктер» кітабынан






Рефлексия

Кері байланыс: 3Қ әдісі

Қиын Қызық Құнды




















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2024
314
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі