Сабақтың
басы
минут
минут
минут
|
Видео көріп, алдыңғы білімдерін
пайдалану арқылы сабақ тақырыбын болжайды. Күнді, сабақ тақырыбын
жазады.
Сөздікпен
жұмыс. Жаңа сөздермен танысады.
Мағынасын түсінеді. Сөздерді еске
сақтайды.
29-бет, 1 -
тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті
қосымшаларды қойып, мақал-мәтелдерді
жазады.
-
Қыз елдің көркі, Жігіт ауылдың
серті / Женщина
украшение народа, а мужчина - украшение Родины.
-
Анасын көріп, қызын ал, Атасын көріп,
қызыңды бер./ Возьми замуж
дочь, прежде узнав, кто ее мать.
-
Қыз қылығымен, жігіт
өнерімен / За джигита говорит сила его, за девушку — дела
ее.
|
(https://youtu.be/XRYWZblH6AQ)
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқылым.
Қазақ халқы «Қыз — жат
жұрттық», — деп, қыздарын қатты құрметтеген. Қыз - болашақ келін.
Сондықтан қыздың тәрбиесіне ерекше мән берген. Қыздың тәрбиесіне
анасы жауапты болған. Қазақ қыздарын ізетті, ибалы болуға, әкесін
күтуге, анасын сыйлауға, дөрекі сөйлемеуге, ұқыпты болуға, өсек
айтпауға, ұлттық дәстүрлерді сақтауға, ана тілін құрметтеуге
тәрбиелеген. «Қызға қырық үйден тыю», — деп, әр басқан қадамын
бақылап отырған. Қызды жалғыз жібермеген, оның жанында жеңгесі қоса
жүрген.
«Кофе
таяқшалары» арқылы мәтін бойынша
сұрақтарға жауап беру
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұнын
түсінеді.
-
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
-
Мәтін мазмұны негізінде
деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап
беру.
-
Қазақ халқында қыздың
тәрбиесіне кім жауапты болған?
-
Қазақ қыздарын қандай болуға
тәрбиелеген?
-
Қыздарға арналған қандай
мақалдар бар?
-
Қыздың қасында үнемі кім
жүрген?
Тыңдалым.
Қазақ халқы қыздың киіміне
де ерекше мән берген. Қазақ қыздарының киімдері өте әдемі тігілген.
Олар үнемі ұзын көйлек киіп жүрген. Бұл ибалықты білдіреді.
Көйлектерді ою-өрнекпен, тастармен безендірген. Бастарына жазда
тақия кисе, қыста бөрік киген. Сырға, білезік, жүзік сияқты әшекей
бұйымдар таққан. Қазақ қыздарының шаштары да ұзын болған.
Бойжеткендер бұрымын өріп, шаштарына шолпы
таққан.
Қыз тәрбиесінде шолпының маңызы зор болған.
Анасы қызына «қатты жүгірме, шолпың сыңғырламасын, әдепсіз қыз
дейді», - деп
отырған.
«Кофе
таяқшалары» арқылы мәтін бойынша
сұрақтарға жауап беру
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұнын
түсінеді.
-
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
-
Мәтін мазмұны негізінде
деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап
беру.
-
Қазақ қыздары қандай көйлек
киген?
-
Қазақ қыздарының бас киімдерін
ата.
-
Қазақ қыздарының шаштары
қандай болған?
-
Шашқа тағатын әшекей қалай
аталады?
«Венн
диаграммасы» Топ мүшелері екі мәтіндегі
ақпаратты салыстырады. Мәтін
мазмұнындағы ұқсастық пен айырмашылықты
Венн диаграммасына түсіреді. Ойларын дәлелдеп
айтады.
Дескриптор
-
тыңдалған мәтіндердегі
ақпараттарды анықтайды.
-
тыңдалған мәтіндердегі
детальді ақпараттарды анықтайды, көтерілген мәселелерді
салыстырады.
-
мәселелерді салыстыра отырып,
баға береді.
Сергіту
сәті. 8-тапсырма. Әнді тыңдап, адасқан сөздерді
сөйлемнің мағынасы мен орын тәртібіне
байланысты орналастырып
жазады.
-
Сөйлемдерді жартылай дұрыс
құрай алады
-
Сөйлемдерді толығымен дұрыс
құрай алады
-
Әннің мағынасын
түсінеді
-
Жанары Мен қалам
жайраңдаған қыздарына қазақ жаздай қайран,
жаны.
-
Қыз қайран көркі деген,
Қапысыз қалай өссе елдің айтқан сөзді
бабам.
-
Намысын қолдан үшін атқа
бермеу жатқа аз Арулар болды ма
қонған.
-
Көңілде сыз бар
қалған өткен бар Өмірде Ақтабаннан қалған күннен
із.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Kahoot
әдісі сауалнама
жүргізу.
Сауалнама сұрақтары:
.......
-
Ал, балалар, енді тақтадағы
суреттерден кімдерді көріп тұрмыз? (қазіргі қазақ қызы мен бұрынғы
қазақ қызы)
- Екі қыздың қайсысының киім
үлгісі ұнайды?
- Не
себепті?
- Қай қыздың шаш
үлгісі ұнайды?
|


|
Үй
тапсырмасы
|
29-бет, 1-тапсырма, мақалдарды
жаттау
32-бет, 9-тапсырма,
сұхбатты толықтыру
|
|