Сабақтың басы
5 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты
пысықтау.
Топтық жұмыс.
-Растрлық және векторлық
кескіндерді құруда, өңдеуде қандай графикалық редакторларды
таңдаған дүрыс. Неліктен?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен
бөлісіп,ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
ҚБ: жетон /3балл/
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
35 мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Күнделікті
өмірде реферат немесе презентация дайындау үшін интернетті
пайдаланамыз. Мысалы, презентацияға фотосурет керек. Әрине,
фотосуреттерді тек интернеттен тауып, көшіріп алу жеткіліксіз.
Фотосуреттерді өңдеу үшін Paint.NET графикалық редакторын қолданған
тиімді.
Көрсетілім.
Коррекция.
Эффект.
Жеке жұмыс.
1-тапсырма.
«Практикада қолдану»
тапсырмасы.
Оқулық §2.3, 42-бет.
Топтық жұмыс.
2-тапсырма.
-Графикалық редактордың
көмегімен суреттің сапасын реттеу, оған әсерлер қосу қаншалықты
маңызды?
|
Мұғалімді тыңдайды
Командаларды жазады
1-тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- Paint.NET графикалық редакторды іске
қосады;
-Интернет желісінен фотосуретті
көшіреді;
Вставка батырмасын пайдаланып, фотосуретті
жұмыс алаңына орналастырады;
-Коррекция, Эффекты
командаларды пайдаланып, суреттерді өңдейді
2-тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- Графикалық редактордың көмегімен
суреттің сапасын реттеу, оған әсерлер қосу қаншалықты маңыздылығын
түсіндіреді.
|
.
Жетон
3
балл
Жетон
4балл
|
Интербелсенді тақта /компьютер
https://bilimclass.kz/2024/control/courses/list/89/kz/5/2/exercises/32759/
оқулық
карточка
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: Смайлик»
Оқушыларға түрлі смайликтерді
(қуанышты, бейтарап, қайғылы) көрсетіңіз.
Әр смайлик оқушылардың сабаққа деген көзқарасын
білдіреді:
-
?
Қуанышты смайлик:
Сабақ өте қызықты, бәрі түсінікті
болды.
-
?
Бейтарап смайлик:
Сабақтың кей жерлері түсініксіз болды, бірақ
жаман емес.
-
? Қайғылы смайлик: Сабақ мені қызықтырмады, көп нәрсені
түсінбедім
|
Өзін-өзі бағалау.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
|