Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты: Оқушылар
бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа
белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар
бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу»
тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Жаңа сабаққа кіріспе

|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
-
Робот туралы ұнатып оқыған кітап немесе көрген кино,
мультфильмдер туралы не айта аласыңдар?
-
Роботтехника саласындағы интернеттен, теледидардан көріп
немесе оқыған қандай жетістіктерден хабардарсыңдар? Ойларыңмен
бөлісіңдер.
Роботтехника саласы болашақта қалай дамуы мүмкін деп
ойлайсыңдар?
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
|
Оқулықпен жұмыс.
Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды
|
Берілген тапсырманы орындайды. (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
|
Дескриптор: Жалпы –3
балл.
-тапсырманы дұрыс орындайды.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
|
«Түртіп алу» әдісі.

|
Жұптық жұмыс.
Оқушыларға жұптасып талдау жұмысын
ұсыну.
|
Америкалық фантаст-жазушы Айзек Азимовтың тұжырымдаған үш
заңына талдау жасаңдар. Осы үш заңды қарапайым түсінікті тілде
басқаларға жеткізіңдер.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
|

|
Топтық жұмыс.
Оқушылар оқулықтан, презентациядан алған білімдерін
жинақтап, ментальды карта жасайды.
|
Болашақта адам мен роботтың өзара қарым-қатынас жасауының
белгілі бір этикалық ережелері қалай көрініс табуы мүмкін? Адам мен
роботтың этикалық қарым-қатынас ережелері туралы өз ұсыныстарыңды
айтыңдар
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
адам мен робот арасындағы этикалық байланыс ережелерін
ұсынады.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.

|
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы
алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Пікірталас.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді
айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|

|